Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Exlex:
---
dom|na:
---
Apo:
---
dom|na:
miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan?
---
1. Siirrät koneelta kuvan verkkoon johonkin paikkaan mistä sen kuvan saa selaimella suoraan, esim kotisivujen alle
---
Joo no taitaa jäädä sit tekemättä
Kiitoksia paljon ohjeista kuitenkin kaikille
---
Jos ei omaa kotisivutilaa löydy kannattaa kokeilla seuraavaa:
1. Kirjoita viesti vaikka tähän ketjuun ja liitä avatarkuva viestiin. Kuva tallentuu klubituksen serverille johonkin osoitteeseen esim.
http: // klubitus.org / liitteet / xxx.jpg
2. Klikkaa kuvaa oikealla hiiren napilla ja kopioi kuvan osoite.
3. Mene omiin asetuksiin => Foorumi => Avatar: johon liität sen kopioidun osoitteen.
4. sitten vaan: Tallenna
En ole itse kokeillut mutta luulisi toimivan
[/q]
Jhans... ...noh, testataampas
Edit: Jee!!*hymy*
(Tää threadi on lähteny raiteilta aika pahasti) :D
[q]Cera:
minkä takia kaikissa taloissa on tikkaat?
[/q]
Jotta hämärämiehet pääsis kiipeämään (kerrostalonkin) katolle ja sitä kautta luukusta sisään ullakolle. Tuli tällainen tapaus todistettua taannoin.
Näin tänään rekan jossa oli iso Dj Bobon kuva. Miks? Miiiiiiiiiiiiiiks?
[q]vaavu:
---
polve:
---
vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
---
En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?
---
No, mun tapaus taitaa olla jossain määrin poikkeus, keskimäärin varmaan ei näy näin paljon tietoa. Mullakin taitaa olla vähän turhan kiinteät osoitteet.
Itse sain omat tietoni hyvin yksinkertaisesti: katsoin parin viimeisimmän postin ip:t ja annoin niille komennon [code]tracert <ip-alku>.1[/code]. Sieltä tulee sellaisia taikasanoja kuin jt10, soberit ja hut - nämä ovat sitten joko tietämällä tai googlettamalla yhtä kuin osoite (jämeräntaival 10), työpaikka ja koulu.
Muitakin tapoja toki on. Netissä on erilaisia saitteja, joissa voi katsoa tiettyjen ip-osoitteiden domaineja ja domainien yhteystietoja.
[/q]
Ennen oli sellanen kiva ilmainen sivu kun hacker tracker. Siellä sai IP:n perusteella aika hyvin tietoa. Samalla sivulla oli myös systeemi joka kaivoi sähköpostiosotteen perusteella sen haltijan yhteystiedot kotiosoitetta puhelinnumeroa myöten (mikäli ne oli mailiosotetta rekisteröitäessä sinne täytetty).
[q]W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään?
[/q]
Tykkää!! Ja paljon muustakin..*hih*
Hmm. Tuli mieleen sellanen kysmys, ku olin tässä iltapuuroa laittamassa, että miks puuroa ei oo tapana syödä illalla? *täh* Yks kaveri just tossa ihmetteli, ku aloin valmistamaan puuroa käytännössä yöllä, että miten mä puuroa tähän aikaan laitan.
[q]yusu:
---
ee102:
Eikä tuu. Ite syön usein illalla paljon hiilihydraattipitoisia ruokia, kuten leipää ja keksejäkin, mutta oon sopusuhtainen, aika hoikkakin. Sehän se merkitsee tuon läskin kertymisen suhteen, että kuluttaako yhtä paljon ku syö ihan yleensä...
---
Jep. Päivän kalorimäärähän se määrää tuleeko sitä läskiä vai ei. Mutta jos vedät illalla kokista, sipsei ja karkkii, nii siinä onki sun päivän kalorimäärä aika äkkiä. Nojoo..syö puuros saatana! ;-))
[/q]
Niin. Ja leipää. Ei oo kylläkään kauheen terveellinen tää mun ruokavalio ku välillä tulee tosiaan eleltyä päivä pelkästään karkkipussilla ja leivillä, välillä taas tulee oltua täysin syömättä, mutta jälkimmäinenhän selittääki, miks en liho vaikka toisinaan, kuten tänään, syön paljon ja parin tunnin välein, ikäänku varastoon.
En tiedä, on varmaan kysytty aiheesta kun en jaksanut rueta käymään kaikkia 151 sivua läpi mutta kertoisiko joku amatöörille onko olemassa jotain ohjelmaa jolla saisi pätkittyä mp3-sia kun meinasin polttaa pari mixtapea cd:lle ja olis kiva jos sen sais poltattue silleen biiseittäin..... ....ja toinen niiin on koneella pari wave-fileä ja pitäis saada muutettua ne mp3:six...
[q]naira:
---
[/q]
Ei mun mielestä pullataikinaan kannatakaan laittaa kananmunaa. Sillon tulee mun mielestä maukkaampia pullia. Usein makua parantaa ku vähentää rasvan ja sokerin käyttöä pullataikinassa. Täytteessä saa sen sijaan olla melko paljon rasvaa ja sokeria, muttei siinäkään kyllä liikaa! Sillä tavalla tulee pehmeitä, maukkaita ja suhteellisen kevyitä pullia.
Jos hän ei omaa omaa tahtoa hän on idiootti, ja hänen kuuluu saada lain määräämä määräys / rangaistus koska ei omaa omaa tahtoa ja hän voi tehdä jotain typerää mistä fiksummat joutuvat kärsimään kun taas fiksua ei laki pääse määräämään koska siihen ei ole syytä kun hän omaa oman tahdon ja on fiksumpi kuin idiootti joka tekee mitä fiksu sanoo ja kärsii tämän puolesta kun fiksut määrää lait mitä tyhmät noudattaa:)
[q]W:
---
sapeli:
---
Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.
---
Mä hetken ihmettelin että mihinköhän asiaan tää liittyi - ensimmäisenä tuli mieleen huumeet Mut sit tajusin mistä oli kyse Ei kai kukaan peppuseksistä riippuvaiseks oo vielä jääny
---
Täs on kyllä keksitty aika jees laillinen "huume" *nauru**nauru* Ja kyllähän seksiin jää NIIN nalkkiin jo jopa ensimmäisellä käyttökerralla, et ei mitään rajaa...*kuolaa*
Eli täst lähtien ennen bileitä kaikki harrastaa peppuseksiä, eikä oteta mitään viinaksia tai nappeja!
[/q]
tuhiseva unimurmeli -kulta :)
kas kummaa vastasin goAn postaukseen joka edelsi omaani..
vaikka kyllähän toi huumeisiinkin kommentiksi käy. okei ei kyllä tuu jengiä kannustettua käyttämään tyyliin vaik sil ekal kerral oliki huono reissu niin kokeile vaan lisää, kyllä se siitä paranee.
ja olen todennut peppuseksin sopivan mulle paremmin =)
En ole varma, mutta olisiko niin, että hollannissakin on jotenkin rajoitettu shoppien ulkopuolella pössyttelyä?
No kyllä ne vaan tuntuu imevän jointtia ihan joka paikassa, ainaki sillon ku ite kävin *iloinen**nauru**ding*
[q]Mikki:
Ne jotka ovat täyttäneet profiilitietoihinsa sijannin, niin huomaavat että sen ala puolella kerrotaan etäisyys, mutta...
MINNE?
[/q]
mä esimerkiks asun puolentoista kilsan päässä susta. tai ainakin siitä paikasta, jonka oot sijainnikses ilmoittanu.
oli hauska kerran katsoa kuinka moni asuu alle kilsan päässä musta, tulos oli 63. lähin tyyppi asuu 90 metrin pääs
yhden viiva viiden kilsan päässä asuuki sit reilu neljäsataa tyyppiä, mikä tuntuu kyl tosi pieneltä määrältä. tietty kaikki ei sitä sijaintiaan ilmoita.
ed. tai eipä tuo nyt niin pieni määrä oo, ehkäpä ennemminki päinvastoin. jos ymmärsin oikein niin sijaintinsa on ilmottanu about 2000 joista melkein viissataa asuu alle viiden kilsan päässä musta. (rekkaroituneita on 7000.)
tätä tää helsinkikeskeisyys teettää asuuko jengiä jossain muuallaki
[q]Ana-5000:
ZOMG
[/q]
mitä niinku toi Z tossa tarkoittaa?
[q]Apo:
---
Timce:
Kertokaas mulle, pystyykö tuollaista 10m korkeaa aaltoa/aatoja pysäyttämään aallonmurtajilla?
---
Eiköhän se tarpeeksi isolla aallonmurtajalla pysähdy. Ongelmaksi tulee vaan tsunamin kanssa että se liikkuva vesimassa ei rajoitu pelkästään kymmenen metriseen aaltoon vaan sieltä tulee paljon enemmän vettä joka todennäköisesti kiertää aallonmurtajan. Hollantityylinen maavalli jossa ei ole aukkoja estää jo paremmin, kunhan siinä on tarpeeksi korkea.
[/q]
vedenalasen maanjäristyksen aiheuttama aalto/ aallot etenee koko vesimassassa (pohjasta pintaan). aalto voi olla kymmenenki kilsaa pitkä mut vaan puolisen metriä korkea. sitten kun tulee vastaan este; ranta niin.... tuulen aiheuttamat aallot liikuttaa vettä vaan pinnan tuntumassa riippuen tietty tuulen nopeudesta.
[q]Fucking Nobody:
Pelastuslaitoksella, tosin monet avainputket eivät enää edes ole käytössä.
[/q]
No mut millä ne palomiehet sitten pääsee asuntoihin, jos siellä avainputkissa ei kerran oo enää avaimia?
Ja kuka hitto sellasen systeemin on aikoinaan keksiny? Systeemihän on ihan loistava!
[q]aapee:
En tiedä, on varmaan kysytty aiheesta kun en jaksanut rueta käymään kaikkia 151 sivua läpi mutta kertoisiko joku amatöörille onko olemassa jotain ohjelmaa jolla saisi pätkittyä mp3-sia kun meinasin polttaa pari mixtapea cd:lle ja olis kiva jos sen sais poltattue silleen biiseittäin..... ....ja toinen niiin on koneella pari wave-fileä ja pitäis saada muutettua ne mp3:six...
[/q]
NERO:
Kun olet vetänyt haluamasi äänitiedoston siihen vasempaan track1-ikkunaan, niin righ-klikkaa sitä tiedostoa ja valitse "properties". Eteesi avautuu Title/artist jne. Valitse ylhäältä "Indexes, limist, splits" -lehdykkä. Ohjelma piirtää tiedoston aaltokuvion johon merkkaat haluamasi biisinvaihdot. Kodassa, josta haluat uuden biisin alkavan, paina "split"-nappia. Kun olet saanut biisit merkattua, paina "ok". Ohjelma kysyy, haluatko jakaa tiedoston x-määrään raitoja. Paina "ok"
HUOM! Muista tämän jälkeen käydä vaihtamassa jokaiselle biisille "pause"-kohtaan: 0 Muuten jokaisen biisin jälkeen tulee 2 sekunnin tauko.
[q]ezzy:
---
mayah:
Miksi oikeakätisen ihmisen vasemman käden toiminnot ovat niin heikkoja? Onko kyseessä vain harjoituksen puute? Voisko musta kovalla treenaamisella tulla ihan hyvä vasuri?
---
harmi kun oot tyttö, niin en voi kuitata kuten tekisin, jos olisit vaikka Ana
[/q]
onks tytöt vaan ykskätisiä?
[q]Cloud:
---
sensus:
Tyhmin kysymykseni voisi olla :
- Miksi ihmeessä asun vielä täällä up north-seudulla eli Suomessa, vaikka minulle olisi piakkoin taas tarjolla mahdollisuus muuttaa kylmistä maisemista ainutlaatuisiin ja utopiamaisiin lämpösfääreihin espanjaan tai muualle etelään ?
---
ehkä siksi, että suomi on sitten kuitenkin oikeasti hyvä maa elää joka suhteessa. Tosin vain minun imo:ni asiaan. Etelänmaat kun eivät ole sitten kuitenkaan niin toimivia kokonaisuuksia useati, kuin suomi on.
[/q]
Toi pitää oikeesti paikkansa, vaikka kaikki sanoo että "tää on pohjoses, ei täällä oo mitään",niin kuitenkin täällä on kaikkee ja vielä vähän enemmän kun vain viitsii katsoa. Sama asia pätee esim. vertailussa Kehä kolmosen sisäpuoli vs. Muu Suomi "Miksi asun pohjoisessa,vaikka olisi mahdollisuus muuttaa ah,niin ainutlaatuiseen Helsinkiin" *ding**lmao*