Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]MAkeda:
---
serotonot:
---
W:
Miks ihmiset käyttää arvokasta vapaa-aikaansa riidellen klubbarin tois arvoisissa topiikeissa mitä pienemistä syistä?
---
Kuka tääl on vapaa-ajalla?
---
Varmaan aika moni, ainakin tuntuu siltä:D
[/q]
Sitä vartenhan tää on?
noni kertokkee kuinka paljon on puolihehtaaria?
[q]Amma:
---
Pauha:
---
fairi:
---
Villi veikkaus että se olis 500 neliömetriä?!?
---
Vai 5000 neliömetriä?
-> http://koti.mbnet.fi/loge/linkit/pinala.htm
[/q]
pääsin ainaki 5 000 neliömetriin
[q]fairi:
[/q]
[q]Pauha:
---
fairi:
---
[/q]
Vai 5000 neliömetriä?
[q]Amma:
---
Pauha:
---
fairi:
---
---
Vai 5000 neliömetriä?
[/q]
No onneks oli vaan villi veikkaus
[q]Pauha:
No onneks oli vaan villi veikkaus
[/q]
Täydellinen pelastus.
(Muita hyviä kellukkeita: luullakseni, muistaakseni, ehkä jne. *hih*)
[q]Avernian:
---
Amma:
Missä voi opetella ajamaan trukkia*täh*
---
Saksalaisista trukkikoulutusvideoista.
[/q]
Eikös näihin saksalaisiin trukkikoulutusvideoihin liittynyt joku sairas läppä, tai jotain pervoa, mikä nyt ei vaan tule mieleen.
Miten mä saan mun puhelimesta Bluetooth toiminnon pois päältä? Kun yrittää sieltä valikosta missä lukee Bluetooth pois, niin se vaan väittää että toiminto on varattu. Puhelin malli on Sony Ericsson Z600. Tyhmä mikä tyhmä
[q]typ0:
mua rupes just hämää. kertokaa mulle mikä on trolli siis esim näissä meidän forum threadeissa?
[/q]
Internetissä trolli on slangisana, jolla tarkoitetaan joko
1. viestiä, jonka tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä tai peittää kirjoittajan puutteet käsillä olevan asian tuntemuksessa, tai
2. henkilöä joka kirjoittaa tällaisia viestejä
linkki
Tällainen askarruttaa minua ja Ammaa:
Onko muumeilla kädet, tassut vai jotkut muut?
Miksi ihmisten pitää aina hajottaa kaikki? Rajattakoon "haukuttavia" hiukan lisää, eli lähinnä siis känniset nuoret. Miksi ei voi tyhjiä pulloja sitten laittaa roskikseen tai jättää pystyyn seinän viereen, jos ei niitä jaksa viedä sinne mistä ne on hakenutkin. Miksi ne pitää hajottaa?
Ja miksi ihmisten on niin kovin vaikea laittaa roskia roskikseen.
Voisko joku kertoa mikä on ETYK-kassi mitä toi lyhenne tarkottaa?
[q]Niklas N.:
saako nettikaupasta ostetun mp3 tiedoston myydä eteenpäin?
[/q]
Oho, erittäin hyvä kysymys Enpäs ole tullut moista ajatelleeksi... Luulisi että saa, onhan se nyt sun omaisuutta fair and square. Mut sit toisaalta sitähän voi kopioida ja myydä vaikka kuinka monelle, ja tämä taas on varmaan kiellettyä... meneepä hankalaks
[q]mayah:
Toi on muuten itseasiassa aika jännä juttu, et missä vaiheessa meille opetetaan, että varsinkin ravintolassa on ok heittää roskia lattialle?
[/q]
"Ku mä oon 18, niin mä asun mun luXuskämpäs, biletän 24/7..."
Varmaan jossain noilla tienoin.
Itse en osaa päättää, että kumpi on pahempaa. Jättää epähuomiossa roskia erilaisiin paikkoihin vai roskata tietoisesti :)
Voiko ihmistä, joka ei toimi omasta tahdostaan, syyttää tekemistään asioista?
[q]Niklas N.:
[/q]
Olet tietenkin lukenut kaupan ehdot? Siellähän lukee (luultavasti) melko selväsanaisesti että et saa myydä sitä eteenpäin. Ihan vaan sen takia kun saattaa olla hiukan vaikeaa tietää myytkö alkuperäisen vaiko kopiota :) Jos tiedoston saisi myydä eteenpäin, syntyisi melko halpa "käytettyjen mp3-tiedostojen" markkinapaikka, eikä kukaan ostaisi niitä levy-yhtiöiltä. Tämän jälkeen sekä levy-yhtiöt että artistit mitä luultavimmin lopettaisivat mp3:n myynnin (tai yrittäisivät taas kehittää jotain naurettavaa DRM-järjestelmää).
Ja sit yks oma tyhmä kysymys:
Minkä takia kylmä ilma "aiheuttaa" flunssaa? Mikä siinä ilmiössä on taustalla? Heikentääkö kylmyys vastustuskykyä vai mistä on kyse?
[q]duvin:
---
Niklas N.:
---
Olet tietenkin lukenut kaupan ehdot? Siellähän lukee (luultavasti) melko selväsanaisesti että et saa myydä sitä eteenpäin. Ihan vaan sen takia kun saattaa olla hiukan vaikeaa tietää myytkö alkuperäisen vaiko kopiota :) Jos tiedoston saisi myydä eteenpäin, syntyisi melko halpa "käytettyjen mp3-tiedostojen" markkinapaikka, eikä kukaan ostaisi niitä levy-yhtiöiltä. Tämän jälkeen sekä levy-yhtiöt että artistit mitä luultavimmin lopettaisivat mp3:n myynnin (tai yrittäisivät taas kehittää jotain naurettavaa DRM-järjestelmää).
[/q]
Toi on muuten aika hupaisaa, kun kuitenkin veloittavat albumillisesta mp3:a saman hinnan kuin CD-levystä, vaikka mp3:lla ei ole jälleenmyyntiarvoa. esim. Anttilan download-kaupan naurettavuudella ei vaan o mitään rajaa, kun tiedostojen käyttökin on rampautettu DRM:llä.
[q]Ana-5000:
Ootko koskaan työntäny metallivartista näytteenotto-vanupuikkoa kenenkään virtsaputkeen?
Jokainen joka tekee yhdellekään kanssaihmiselle niin, sietää palaa helvetin tulessa :(
[/q]
heh.. en oo ihan sellast työtä tehny..