Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Verano, 30.8.2006 11:54:
---
Annakins, 30.8.2006 11:51:
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ!!!!!

---

Klubbarissa vai duunissa
[/q]

ks. above :D

[q]hallucinogen, 23.8.2006 07:53:
Joku koitti äsken soittaa tänne firmaan ja kun suurin osa on neukkarissa kokouksessa niin vastasin puhelimeen. Vastaan firman nimellä, ei kuulu mitään, paitsi hengitystä ja sit kysäisen et onko siellä ketään ja tuut tuut :D
[/q]

Joku soittelee teidän firmaan läähätyspuheluita =D

Se, että en viikkoon ole nukkunut kunnolla.
Se, etten voi enää jutella isin kanssa.
Se, että töissä on hiljasta.
Se, etten ole päässyt aamulla uimaan, koska en ole nukkunut.
Se, että tänään on perjantai, mikä tarkoittaa, että kohta on taas maanantai.

[q]Cjet, 28.7.2006 12:49:
---
Freja, 28.7.2006 12:34:

*UUH* emmä uskalla

---

Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
[/q]

Se on oikeasti ihan totta, että omista eduistaan pitää pitää kiinni. Mulla kävi täällä valtiolla silleen, että koska en suostunut jatkamaan harjottelijana (totesin, että mun on ajateltava omaa tulevaisuuttani) niin mut palkattiin tänne ihan oikealla palkalla. :) Tosin tietenkin vain määräaikaiseksii.

Tälläiset tärähtäneet.

Se, että on nälkä ja ruoka ei ole valmista!

Ehehehehehe. Ensin oli liian vahan toita ja nyt liikaa.

tänään v*tutti aika suunnattomasti se et työkaverit kommentoi siihe mitä mä syön. "miks syöt tollee, ei tost oo sulle mitää hyötyy." jos mä syön rasvaa ja proteiinia, hiilihydraattien sijaan, ni mikä vitun aihe se on puuttuu soisten syömisiin. en mäkään mee kommentoimaan jos joku käy joka päivä mäkkäris syömäs. imo, se on ihan jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa. eikö? ens kerral sanon et nyt se pää pois perseestä ja kato vaan omaa napaa. x)

Mä koen joka päivä samaa. Syös salaattia ja siinä joko pelkkää fetaa tai sitten myös kanaa.
Joka päivä tulee joko kommenttia siitä että mun annos on niin kaunis, jonka jälkeen tulee selittelyjä siitä miten nekin haluis salaattii, muttei jaksa tehä. Sitten tulee kyselyä siitä oonko kasvinsyöjä(huom se juusto ja kana) ja että oonko jollain dieetillä. Sitten alkaa keskustelu siitä miten ne on vaihtelvasti dieeteillä, mutta ei pysy niillä tai lihoo siitä huolimatta(sitten ne ottaa jostain palan suklaata ja sanoo, ettei tää siihen vaikuta). Kaiken tän jälkeen joku sanoo siitä, että syöminen on nautinto ja että elämästä pitää nautttia. Sitten kaikki yhdessä ääneen sanoo samaa.
Ai siis mä en nauti elämästä enää, koska syön myös vihanneksia???? Justhan te puhuitte siitä miten te haluisitte kanssa salaatin, mutta ette jaksa sitä tehä*ding*

kämppikset*grr*

en yleensä hermostu kauheen helposti mut nyt... aaghhhhh!!! missasin sit hyvät bileet maailman kyrvimmän yövuoron takia >.<.. ja eilen kun nukuin työvuoron ohi niin kukaan ei ees huomannu! S:

[q]ANALINTRUDER6000, 2.3.2008 19:53:
Nakertanu jo useamman vuoden se fakta että Sentencedin biisien introt on ihan vitun mehukkaita ja fiilistä nostattavia mutta kun se varsinainen biisi alkaa niin tapahtuu semmonen mahalasku että terve
[/q]
miksaat anal cunttia siihen intron perään ni johan lähtee

ei sitten mikään

vanhemman isoveljen pentuja + emakkoo.. melua sotkua ja ARGH liian aikasia herätyksiä perkl1

Mitenkäs se Raamatussa menikään: "...Kuudentena päivänä Jumala loi miesten pitkät kalsarit, ja seitsemäntenä Hän häpesi"?

uus messenger. ei vittu mitä paskaa.

Eihän sitä microsoftin clientiä ole pakko käyttää, kun on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Itse jätin sen aikoja sitten suosiolla pois, kun oli sen verran bloatti. Mennyt psyykelääkkeitäkin vähemmän!

Voiko ihmisellä olla 25vuotiaana kasvukipuja? oikee jalka polvesta alaspäin tuntuu ihan samalta. Hieman ehkä ärsyttää*grr**murr**murr*

tänään ärsyttää kaikki

Duuni, voi @#¤! ja perkeleen @#¤! vittu saatanan helvetti ja ripulipaskaa.

Ihmettelen kun tuntuu niin perseestä olevan taas Cadin jutut, sitten todetaan että jaahas,
vuokrafirman piirustukset mitattu päin hevonpersettä. Ja siinä naamat punehtuu kaikilla ja kohta huudetaan vittua ja perkelettä mulle, ei kyllä ollu mun tekemisiä nämä. Ois pitäny olla hiljaa näistä ja vaan vihellellen jatkaa hommia.

Jos maksettava palkka määräytyisi vitutuksen mukaan, tulisi tältä päivältä ihan pirun hyvät massit sisään.

Koulu...

Se että podin eilen kunnon jumitus-enälyymitään-darraa ja vaikka sain ystävänpäivä viestin en hoksannu vastata siihen taikka lähettää ystäville omaa tervehdystä oon välil näköjään vähän hidas O_o;

O