Mikä ärsyttää?
Onnistuin tyhjentää koneelta kaikki musiikit, piti vaan poistaa ipodista biisit
Parents in prayer death get 6 months in jail
[q]A central Wisconsin couple who prayed rather than seek medical care for their 11-year-old dying daughter were sentenced Tuesday to six months in jail and 10 years probation in the girl's death.
Dale and Leilani Neumann could have received up to 25 years in prison for the March 2008 death of Madeline Neumann, who died of an undiagnosed but treatable form of diabetes. They were convicted of second-degree reckless homicide in separate trials earlier this year.
In sentencing the couple, Marathon County Circuit Court Judge Vincent Howard said the Neumanns were "very good people, raising their family who made a bad decision, a reckless decision."
"I do not regret trusting truly in the Lord for my daughter's health," she said. "Did we know she had a fatal illness? No. Did we act to the best of our knowledge? Yes."
[/q]
-_-
Työpaikan "kädettömät" ihmiset joiden elämäntehtävä on nähtävästi tehdä mun työpäivistä yhtä helvettiä valittamalla joka ikisestä asiasta.
Kunpa ne uskoisi ettei mua ihan oikeasti kiinnosta ja haluan tehdä vain työni rauhassa.
viime yö, nukuin tosi huonosti, ja oon ollut jo hereillä ainakin puol tuntii...
[q]Charly RePanic:
Se, kun "ne tulevat luokseni öisin".
[/q]
Vihreät miehet vai*nauru*?
paperityöt! mun kuuluis harrastaa sosiaalisia kanssakäymisiä ja kikkailla tua ympäriinsä, eikä istuu koneella ja laskee! mut on luotu liikkumaan. prkl.
[q]alien:
kevät-väsymys...
[/q]
Sama ku mulla....
Ihmiset jotka eivät sano asioita suoraan.
Mä haluaisin lukea tota Simone de Beauvoirin The Mandarins kirjaa, mutta en kykene istuu alas ja jatkaa sen lukemista.
Ärsyttävää, erittäin ärsyttävää :(
[muokattu 5.6.2004 22:09]
---
Sinä onnellinen, mä tuoksun yleensä eritteille, olen hoitoalalla
mäkin haluan tuoksuu kukkasilta ja perhosilta
---
yök..... mutta jotain töitä kuitenki sul sentään on.... voivoi
[/q]
Niin no itsehän olen tälle alalle mennyt...*hymy*
kipeänä lomalla
*I feel like a million bucks**nauraa*
edit: en kerro
[muokattu 18.2.2003 12:44]
[q]Mimir, 4.9.2009 12:41:
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D
Taustaa: Kävin maanantaina allekirjottamassa vuokrasopimuksen tolpallisesta autopaikasta. En tuolloin huomannut kysyä, missä paikka tarkalleen sijaitsee, lähinnä kai siksi, että oletin sen olevan tuossa pihassa. Lähempi tarkastelu osoitti, että tossa meidän alapihalla paikka ei ole, joten oletin seuraavaksi viereisen talon parkkipaikkaa. Siellä paikalla, jonka numero meillä on, on auto, eikä saamamme avain sopinut tolppaan millään lailla, joten ihmeteltiin sitten, että millähän parkkipaikalla se meidän paikka sitten muka on. Soitin kiinteistöyhtiöön, mutta tämä ei lopulta tuonut tulosta, sellaista paikkaa ei löytynyt, joka vastaisi numeroa ja johon avain sopisi.
Tänään menin paikan päälle sillä ajatuksella, että jos vaikka oon ihan blondi ja väärällä parkkipaikalla (ei ois eka kerta). Selitin tilanteen, johon nainen toteaa, että "et sä sen avaimen perusteella voi mitään päätellä". Selitin tilanteen uudestaan ja pyysin saada nähdä ihan kartan parkkipaikasta, johon hän suostui lopulta hyvin pitkin hampain. Selvisi, että paikka on tosiaan juuri se, jolla joku pitää jo autoaan ja jonka tolppaan saamamme avain ei sovi. Selitin tämän uudestaan, jolloin nainen jo korottaa ääntään ja sanoo, että "kuten jo äsken sanoin, et voi päätellä siitä avaimesta mitään, koska eihän se välttämättä sovi siihen tolppaan". Siinä vaiheessa sain jo kysyttyä, että mitä helvettiä, miten niin ei välttämättä sovi jos se avain on mulle annettu ja mä maksan vuokraa siitä tolpallisesta paikasta. Vastaus oli "no ei me voida tietää jos se on menny rikki ja siihen on vaihdettu avain". Kysyin kohteliaasti miten tästä eteenpäin, ja neuvo oli "vie lappu sen toisen auton ikkunaan ja jos se ei parin päivän kuluessa siirry, niin ilmota se rekkari meille niin koetetaan selvitellä asiaa". Ehdotin, että tai mitäpä jos vaan soitan jonkun hinaamaan sen pois, jolloin täti hermostui taas, että "äläpä nyt mene asioiden edelle".
En vaan tajua. Jos mä kerran maksan siitä paikasta vuokraa ni miksi hitossa mun pitäis jättää jotain lappuja ja odotella päiviä, jos joku viittis siirtää autoansa? Se täti anto mulle toisen avaimen tolppaan kokeiltavaks, mutta se ei myöskään kyllä sovi siihen. Nyt olen koettanut soittaa sinne jo muutamia kertoja mutta eihän sieltä kukaan vastaa...
[/end of avautuminen. Kiitos ja anteeksi]
[/q]
Jos yhtään välität naapurisuovusta, joudut sietämään välillä vitutustakin. Toki saat hinauttaa sen vittuun jos haluat.
Täti oli väärässä, mutta ei kai se nyt rupea neuvomaan miten tuhotaan välit naapureihin?
Ei se naapurisi ole vittuillakseen sitä autoa siihen laittanut. Kuhan on huomannut että siinä ei kukaan autoa pidä, joten on ominut sen itselleen.
Vähän ymmärrystä ja joustoa tähän palloon.
[q]Saara:
---
neon2:
Me taidetaan ärsyttää*nyyh*
---
Onko teitä kaksi ?
[/q]
me ollaan me.. my precious.. hehe hehe.. *jiihaa**jiihaa*
URG!
[q]-Santtu-, 19.9.2005 14:18:
---
wxw, 19.9.2005 11:40:
En pystyny nukkuu viimeyönä kunnol ku kurkku kipiä. Tuntuu ku olis hiekkapaperii kurkus*dissaa*Pitääkö skedee vähis vaatteis pässi?*släp*
---
Niin, pässi! pipo päähän! Eiks se oo skedeejän vakkarivaruste!?
[/q]
kyl kyl...mut ku ei tuota kaulaa mitenkää tullu suojattuu*hmph* Opitaan kantapään kautta taasen
joo... kaikki vaa valittaa... kaikesta... koko ajan...*dissaa* ja mä valitan ku muut valittaa.... niin se menee*pepsodent*
Jatkuva hajamielisyyteni..
Jos masennus on tauti tai sairaus, ni voisko joku kehittää siihen jonku kivan pikalääkekuurin jolla se hoituis? Ja mitä pikemmin se tapahtus, sen parempi. Kiitos.
nää hiton iltavuorot. miks aina?!
Mä en aiemmin voinu sietää ilta- ja viikonloppuvuoroja ja mua suorastaan masensi aina kun niitä oli tiedossa. Nyt mulla on uus ammatti (tai valmistun kolmen viikon päästä) josta pidän hyvin paljon ja nyt ei enää haittaa yhtään vaikka työvuorot on säännöllisen epäsäännöllisiä. Työvuoroja voi olla vuoden kaikkina päivinä ja kaikkina kellonaikoina.
perkeleen suomi24.fi sivusto on ihan jumissa..en oo päässy sähköpostia lukemaan kolmeen päivään*igor* *kiroilua*