Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se et yhes random Alepas oli teinilonkut samas kaapis mis 4.6% juomat on, ostit sit tietenki 2 x 2.6% lonkkuu.. ei oikee tasottanu

[q]mayah, 20.2.2006 07:43:
- Siis mä käyn elixiassa ja siel käy ihan hirveesti julkkiksii. Siis se Leena Meriläinenki ku on kotikadussa. Sillä on aina ihan sikahienot vaatteet. Ja sit siel käy se tyttö sinä olet tähti elokuvan tyttö, mut sillä on aina ihan hirveet vaatteet heko heko siis sitä ei meinaa ees tunnistaa, siis mäkään en ois tunnistanu sitä, jos en ois törmänny siihen ihan konkreettisesti heko heko.

Ja tätä siis kesti 20 minsaa.
[/q]

Toihan kuulostaa ihan mukavalt tädilt :)

Parempi ku sellanen joka vastaa tsägäl joka viidenteen lauseeseen jotai ku sille puhuu..

ahaha, laaal _D

kuulostaa aika pissikselt, kysy mil nimel sen kaveri lisäilee kuvii IRKKII

[q]KooKie, 25.2.2006 19:06:
<flame>
[/q]

Meet vaa töihin normaalisti ja katot tulokset sit netist tms..

Mä oon aina tunkenu sitä korttii siihe keltasee koska sininen ei toimaa mullakaa..

Pitää kokeilla Jonen kikkakakkost!

Joskus on myös niitä päiviä kun mikään ei näytä onnistuvan; paitsi se että kaikki ärsyttää. Voi vittu sanon minä. Tekis mieli potkii itteään päähän ja kaikkee ja ARGH NNGGGGGH en löydä edes sanoja tähän vitutukseen.
Enkä edes pääse kotiin perjantaina *senkin**dissaa**hmph**grr* *javaikkamitä*

Ei ku siis.... Ei vaan niin ei.

Vituttaa niin että tekis mieli itkee mut ei sekään auttais yhtää mitää ja sekös vasta vituttaiski.

[q]micqo, 27.8.2005 01:01:
- tyypit jotka ei vastaa s-posteihin
[/q]

Sähköposti on out, Msn messenger on in [pieni](mut koht out)[/pieni]

joku naapureist on lainannu mun jopoo, ei siin muuten mitää, mut se oli ruuvannu penkin alas ja kiirees en sit ehtiny ruuvata sitä takas sopivalle korkeudelle, pitää hankkii lukko jostai :E

[q]onni3mk, 23.8.2005 01:27:
Mulla niitä tulee koko ajan lisää, kun mullon kärpäsviljelmät täällä et pikku nuppuset saa ruokaa
[/q]

ouch, otan osaa :D

mun kärpäset tais tulla yhest banaanist joka oli unohtunu hedelmäkoriin ku olin poissa kotoolt 2 viikkoo.

[q]onni3mk, 23.8.2005 01:22:
Mun olohuone on täynnä banaanikärpäsiä
[/q]

Mun kans, tai ei tääl niin paljoo niit oo, joku 7 ehkä!

ei täs auta muutaku laittaa titinalle soimaan ja taputella käsiä

[q]mayah, 21.8.2005 22:27:
-poks-
[/q]

Sunki pitäs löytää vanha hevosenkenkä metiköst

Naapurin koira. Eivätkä ole edes seinänaapureita. Yöllä tais isännät ja emännät lähteä baariin, kun se piski ulisi 5 tuntia putkeen (tosin välillä se haukkui jos joku kulki rapussa). Mitäs tälle asialle ny pystyikään tehdä? En kyl enää kauaa jaksa jos se ulisee joka kerta kun se on yksin.

Duunin muutto. Ois muutenki ihan tarpeeks duunia ja tässä tää päivä sit meneeki laatikoita purkaessa ja remppamiesten perässä juostessa et sais edes kamat jotenki paikoilleen. Olen todella yllättynyt kyllä siitä, että yhteydet pelaa jo o_O

[q]Freja, 14.2.2008 12:29:
---
domi, 14.2.2008 12:22:
---
Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.

Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.

Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.

---

Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.

---

Moi oon vaa perus työn tekiä!
[/q]

oon viellä vaan perus työn tekijä, niimpä lähen kalja tuopille.

vasen olkapää ihan paskana... särkee koko s******n kättä olkäpäästä sormenpäihin... lasillisella viskiä meni just yks kuussatanen ja yks lihasrelaksantti

Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.

Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!

Saamari tänään tuli Huopalahesta tarkastajat ja mä jumitin nii pahasti etten edes ehtinyt reagoimaan ja tilaamaan kännykkälippua vaan sain 60e mätkyt. Kaiken lisäksi tarkastajat eivät viitsineet pistää nopeammin sitä lappusta mun käteen vaan oma pysäkki jäi sitten välistä ja jouduin ottaa junan takasin päin. Se ny ois viel puuttunu jos siinäkin junas ois ollui tarkastajat.

Noh ei kai se 60e ensimmäisen kerran elämässä tunnu pahalta kun täällä kerta jo 5 vuotta asunut.

MUT SILTI!

Heikot hetket, mut onneks mä oon silti aika vahva. :)

Kun toi v*tun auto hajoo käsiin *toktok*

Ruhkajuna. Tuleeko se vittu ny aina oleen tollasta? Ihmiset tunkee ja änkee sisään mut ketään ne ei päästä pois. ONKO SE NY VITTU NII VAIKEETA ASTUA ULOS SIITÄ OVIAUKON EDESTÄ, PÄÄSTÄÄ POISTUJAT POIS, JA HYPÄTÄ TAKAISIN JUNAAN ETTEI VITTU TARVIS OLLA NII SAATANAN TIELLÄ HÄ

O