Mikä ärsyttää?
[q]Cjet, 28.10.2006 12:27:
---
Fyraett, 28.10.2006 12:23:
Nyt liikkuu taas somalivarkait keskustas, oli aika lähel et pankkikortti lähti eilen
Niit menolippui vois alkaa täyttelee vähän aktiivisemmin.
---
Onneks ei oo viel kukaa koittanu koskaa kääntää.
[/q]
Ne valitsee yleensä pienii, heikkoi tai helpon näkösii kohteit.
Ja se kokemus on sellanen jota kenenkää ei pitäs käydä koskaan läpi, mä en enää edes jaksa laskee monesko kerta toi oli, tai meinas olla..
ahdisteluks mä ton ainaski luokittelen, alkaa olee jo ihan hyvii fobioit!
Nyt liikkuu taas somalivarkait keskustas, oli aika lähel et pankkikortti lähti eilen
Niit menolippui vois alkaa täyttelee vähän aktiivisemmin.
[q]larzizi, 3.10.2006 14:26:
Partio ei ole työtä, vaan vapaaehtoinen harrastus, josta ei saa minkään näköistä palkkaa.
[/q]
jaa, no siinä tapauksessa.. otan osaa!
[q]larzizi, 3.10.2006 11:15:
Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.
Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti.
[/q]
Hmm, mistä ne luuserit on sinne ilmestyny?
Jos mä olisin sun kengis nii hommaisin potkut niille, kotona voi sit leikkii hippii mut ku ollaan töissä nii sillon tehään kans töitä.
[q]wammi, 31.8.2006 17:13:
uskaltaisin väittää, ettei sama kikka päde kahta kertaa peräkkäin.korjaa jos olen väärässä:D
[/q]
haha, http://www.flurl.com/featured/Ketchup_Bottle_vs_Penis_1112.html
Siinä on vastaus!
[q]wammi, 31.8.2006 17:02:
ahh, no johan helpotti:D
[/q]
Nu är det din tur att slappa min penis, eh! [size=5]:D[/size]
[q]wammi, slappa min titsar, eh![/q]
*LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS*
[q]J Raninen, 23.7.2006 12:39:
Kun auton pesee, lintu paskoo 100% varmuudella sen päälle vielä saman vuorokauden puolella.
[/q]
Kannattaa jättää se varjoon ettei aurinko kimalla pellin kautta takas ylös..
Linnut luulee et ne on veden yläpuolel ja laukasee ripulit, sen takii pestyt autot on aina skeidas.
Arvauskeskus!
Käyn vaa lekuril silloin ku oikeesti kipee, ja murtumaa väittivät tärähdykseks..
Sanoin et kyl siin murtuma on, kerran aikasemmin käsi murtunu, joten tiedän miltä murtunu luu tuntuu.. pari päivää olis pitäny venailla kotona, ja sit taas uudestaa jos ei oo parantunu :E
Lähin suoraa ton jälkee yksityiselle, ja lyhyeen tutkimuksen jälkeen, joka oikeesti kesti vaa sen 20sec, niin todettiin nivelpussin rikkoutuneen, ja nelosvarvas murtunu juurest (100% varmistukseks kuiteski röntkeni).
Eli 6 viikkoo lisää lööbimist luvas!
[q]Android, 3.7.2006 11:36:
No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)
[/q]
Tiedän :) ilman sitä olisin varmaan joutunu deletoimaan koko ohjelman! <3
Ku ihmiset floodaa herätettä messengeris, vaikka se ei ole käytös niin aika ikävää luettavaa jos on idlannu hetken, ja sit tullu metrin verran herätettä prkl!
miksi?
[q]hallucinogen, 9.6.2006 12:40:
---
Foxmagon, 9.6.2006 12:01:
Kelpais. Anyone?
---
Mä oon aina valmis
[/q]
*iloinen*/
[q]pirpeli, 7.6.2006 13:24:
Mulkerot piittamattomat asiakkaat.
[/q]
Ja salaa sanomaboxi kans :D
Kun ostamas jotai foorumien kautta, lähettää mailii että on kiinnostunu ja kyselee pari pakollista..
Sit saa vastauksen, ja vastaa heti siihen että sovitaan kaupat..
seuraavana aamuna tulee maili "sori varasin ne jo tänä aamuna yhelle toiselle" HWOT?!
[q]Verano, 2.6.2006 13:08:
Never happened to me.[/q]
You lucky bastard! [size=1]:D[/size]
[q]mayah, 2.6.2006 13:10:
Mä en oo koskaan istunu koneella yli neljää minuuttia kerrallaan.
[/q]
Mut sä ootki aika noob :D
Koitan siivoilla tääl et pääsisin asap ulos löhöilee kavereitten kans..
mutta..
"pitää vaa nopee kattoo yks juttu" ja sit huomaan et oon istunu täs koneel 15-30min taas
[q]astaroth, 31.5.2006 11:47:
muutenhan keskustelussa ei ole mitään vikaa, mutta kun tommoset pikkuleidit tekee sen sietämättömän äänekkäästi jaellen "v*ttua" ja "huoraa" ja "annoin sille runkulle hiivasienen" joka sanan väliin, niin että kyllä hävettää lasten kanssa olevien vanhempien ja iäkkäämpien kansalaisten puolesta
[/q]
itishuorii :D
Ite en oo onneks pitkään aikaan joutunu kärsii kanssamatkustajien kovaäänisist keskusteluist, joissa joka toinen sana on bittu ja seksiammattilainen..
Sillonku joskus metrol ja junal liikku nii oli ihan eri meininki.. tosin eniten muo vitutti mannet ja kuumotti subulaskuis riehuvat spiguttajat!
nojoo, junat ja metrot boikotis edelleen..
[q]mayah, 31.5.2006 10:57:
Tehkää yhteiskunnalle palvelus ja PITÄKÄÄ NE VITUN TURPANNE KIINNI AAMUJUNASSA niin kuin muutkin tekee.
[/q]
Nii just, olkaa sisäänpäinkääntyneit, ahdasmielisii, puhetta ja vierasta kontaktii pelkäävii peruskansalaisii!!
psst. kossil on muuten aika hyvät vaahtomuovikuulokkeet jotka ei vuoda ollenkaa ulkopuolist metelii läpi..
http://www.easyipod.co.uk/shopimages/products/normal/koss-sparkplug-big.jpg
Yks cp duunikaveri kenen kans joutuu lähtee koht heittelee koripalloo
Olis pitäny ottaa numero ylös ja feidaa se eikä sopii suorii tällei.
mutsi lähetti viestin äsken ja kysy jos haluun lähtee viikoks leville snoukkaa muutaman viikon pääst, se maksais safkat ja hissilipun, noh..
Ylläri nii ruotsist tulee 4 ihmist just sillon, ja aikomuksena olis lähtee meijän mökille ryyp :E