Mikä ärsyttää?
[q]sts, 21.7.2009 22:35:
---
sapeli, 21.7.2009 11:53:
-clips-
---
Mua ärsyttää ihmiset jotka itkee internetsissä vaikka itse eivät jaksa liikuttaa persettää tarpeeksi ajoissa bussipysäkeille.
[/q]
Ja mua ärsyttää ihmiset jotka replyää lukematta toisten postauksia aiheesta loppuun saakka.
edit: asetellaanpa ärsyke eri lailla, katsotaan josko saataisiin herneet pois nenistä.
Mua ärsyttää se, että ainoa bussi joka tästä meidän työpaikan läheltä menee Pasilaan ja Sörkkään menee 31 yli ja mun työvuoron loppuu 30 yli (eli puhelinlinjojen ja koneen olisi oltava vielä 30 yli auki). Pari kertaa kun on jotain sovittua menemistä olen lähtenyt 5 minuuttia aiemmin (mitä ei saisi tehdä), mutta about joka toinen kerta bussi iloisesti silti huristelee menemään ennen arvioitua aikaa. Kyse oli viimeksi 4 minuutin etuajasta.
Mua ärsyttää myös se, että juna millä tulen peli-illoista Puistolasta on Pasilassa vain pari minuuttia ennen ainoan meille päin lähtevän bussin arvioitua lähtöaikaa, ja yleensä tuleekin juostua pysäkille. Kaksi kertaa bussi on ollut siinä ennen arvioitua aikaa, ja toisella kerralla ei edes pysähtynyt vaikka juostiin vähän matkaa perässä. Kyse tosin tässä on vain yhdestä tai kahdesta minuutista.
Molemmissa (toistuvissa) tapauksissa päädyn odottamaan 20 tai 30 minuuttia seuraavaa bussia, ja myöhästyn joko pelitapaamisesta sen ajan (tai enemmänkin, vaihdoista riippuen) tai nukkumaanmeno lykkääntyy (ja kotiväki häiriintyy, jos jo nukkumassa).
Ehkä olisi järkevämpää olla ärsyyntynyt omalla kohdalla huonoista aikatauluista, mutta kyllä se aina kismittää että jos bussit sattuisivat onnenkaupalla osumaan niihin arvioihin (tai olemaan edes myöhässä!) niin menisi elämästä vähemmän minuutteja hukkaan odotteluun. Eikä tosiaan ole omasta laiskuudesta kyse.
Duunissa asiat ihan päin persettä, koko jengi ihan hajalla ja huutaa ja tiuskii vaan toisilleen.
Ei tunnu oikeen ihmisten hommalta enää..
Loma TJ 31..
[q]Lene, 7.4.2005 19:40:
Juristiksi päästäkseen ei tarvitse hyviä papereita lukiosta. Puolet pääsee valintakokeen kautta, puolet yhteispisteillä.
[/q]
Been there, eh? :)
En ollut täysin tietoinen noista hakuprosesseista. Omakin kaveri haki pitkään oikikseen ja vasta 5-6 vuonna taisi tärpätä. Hänkin haki nimenomaan pääsykokeiden kautta, kun yo-arvosanoista löytyi B:tä tai A:ta ja sen sellaista.
Eli iKamanchille tiedoksi, että kaikki on vielä mahdollista. ;)
Oma elämä.
flunssa.
Todelliset känniääliöt
Aivan järjetön nuha...
Elisa Viihde-paketissa ei voi tallentaa Canal+ kanavalta
Ois ehkä sittekin voinu ostaa uuden digiboxin ja erikseen Canal+ niin sais tallennettuu ja kattoo leffojaki sillon kun itteään huvittaa.
kurkku kipee ja nuha meinaa hiipiä... kraah... alan mököttää jos tuun oikeesti kipeeks...*uuh*
Halusin herkutella ja ostin jätskiä kaupasta ja kun avasin kotona paketin huomasin että soli kertaalleen sulanu...*grr*
[q]Rubicon, 3.6.2008 21:37:
vittu haitarin!
[/q]
Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua! :D
Avomies osti Guitar Hero: Metallican ja pelaa sitä nyt kaverinsa kans ja mä oon jo niin kurkkuani myöten täynnä tota räminää. :D
Ja sieltä tulis parhaillaan telkkarista Lapsityrannit mut yhyy ku pitää pelata.
[q]iKamanchi, 6.4.2005 21:13:
Tulee huonot arvosanat yo kokeista -> ei tule hyvää opiskelupaikkaa -> ei tule kunnollista työpaikkaa -> ei tule rahaa -> elämä on pilalla.
[/q]
Paskat.
Kunnollisen opiskelupaikan voi saada ihan yhtä hyvin huonommillakin arvosanoilla. Ajattele ennemmin niin, että paremmat arvosanat antavat enemmän valinnan varaa. Toisin on tietenkin, jos juristiksi/lääkäriksi aiot elämässäsi, mutta itseäni ei kiinnosta tuommoinen homman hännän vertaa.
Ota myös huomioon, että nykyään suuressa osassa korkeakouluista pääsykoe ratkaisee hyvin paljon, eikä siinä vaiheessa paljoa yo-arvosanoja katsella. Plus vielä se, että moniin kouluihin hakiessa haetaan joko yo-kokeiden arvosanoilla, tai tai lukuaineiden keskiarvolla. Itse olisin joutunut kirjoittamaan M:n loppukokeistani, jotta hyötyisin niistä jotakin, koska lukuaineiden keskiarvoni kuitenkin oli ihan siedettävä. ;)
Nm. 3x Approbatur
Oma aikaansaamattomuus ja rahattomuus ja selkärangattomuus. Ja kaikkeen tähän liittyvät "reskontramme mukaan puhelinlaskunne on maksamatta" -tekstarit, jotka tuntuvat tulevan aina maanantaisin. Vittu.
Deadmau5 -soundi.
[q]Elwira, 3.10.2007 10:54:
Vähän niinkuin kaikki tällä hetkellä.
[/q]
Vähän sama fiilis *toktok*
Hirveen äkänen olo Oon kettuillu kaikille koko aamun...
ydrjyddtyjrtstyuhtr!
Tämä loputon talvi..
Mun tietokone *toktok*
Irkut on sulkemassa koko maan kun sataa vähän lunta maahan.