Mikä ärsyttää?
ää.. nyt on taas sellanen "yksin parien keskellä"- fiilis tuntuu et kaikki tutut ja kaverit seurustelee/niil on ainakin jotain jonkun kanssa.
Olotila, fiilis, kaikki.
Kun ihmiset kysyy itsestäänselviä asioita. Tyyliin..
"Juodaanko täällä tänään kuoharia?"
Ei kun muutenvaan se jääkaappi johon katselet on täynnä pulloja.
"Saadaanko tippaleipiä?"
Et tietenkään saa kun syön yksin nämä kaikki 26 tippaleipää jotka juuri nostin pöydälle.
"Meinaatko syödä?"
En kun huvikseni lämmitin tän makaronilaatikon.
Jotkut netissä olevat mainokset. Varsinkin tällaiset mitkä reagoi siihen kun vie kursorin siitä ylitse. Irc-galleriassa on se joku soittarimainos jossa on "mr chaos" maailman kamalin musiikki ja suhteellisen kovalla alkaa soimaan niin voi vittu sentään sit jotkut hyppää eteen kuin alasvetovalikko ja peittää sen mitä oot lukemassa tai jonkun linkin sen alle
-se ku talvella ei saa ovee auki ku nakit on niin jaassa
-se ku on kussu, ja kusen jalkeen tippuu viel muutama kusipisara housuihin
-se ku polvi osuu johonki
-se ku on niin vitun laiska et kaikki elaman ateriat tulee syotya ulkona
-se ku mies laittaa kynsilakkaa
-se ku joku ajaa alinopeutta
-se ku tulee paskahata baarissa
-se ku maailmassa on muita miehia ku mina
-se ku kaikki muut metropysakit ilmotetaan molemmilla kielilla paitsi kaisaniemi
-se ku jotain on uunissa ja unohtaa et monelt sen on sinne laittanu eika jaksa ravata ees taas
-se ku mainoksii puskee joku kilo paivassa postiluukusta eika jaksa laittaa ei mainoksia tarraa
-se ku liikennevalo on just vaihtunu vihreesta keltaseks ja edessa ajava jarruttaa
-se ku yleisessa vessassa istuu lampimalle istuimelle
-se ku joku soittaa tuntemattomasta numerosta
-se ku joutuu tiskaa
-se ku joku tulee neuvomaan salilla
-se ku muijat ottaa kaiken aina niin vitun vakavasti
-se ku puhelin soi autossa ja perassa ajaa poliisi, eika voi vastaa
-se ku menee leffaan myohassa ja joutuu puskee tayden rivin lapi omalle paikalle
-se ku poket luulee olevansa yhtaan sen parmpia ku aseman vartijat
-se ku on yks tulitikku jaljella ja tuulee
-se ku mua luullaan venalaiseks joka paikassa
-se ku juustopala on liian ohut hoylattavks mut liian paksu syotavaks
-se ku bensavalo syttyy
-se ku joutuu kattoo naisurheiluu
-se ku ei oo paitaa paalla eika viitti nojaa tuolin selkanojaan ku se on niin kylma
-se ku menee pankkiin asioille ja huomaa et paperit jai himaan
-se ku juo liian kylmaa ja aivot jaatyy
-se ku kuulee itestaan asioita mita ei edes ite tienny
-se ku muijat luulee et ne voi lyoda miesta siks et ne on heikompii
-se ku on menossa johonki ja tietaa et sinne ei ehi ku se menee kiinni mut kuitenki yrittaa ehtii
-se ku vartijat pitaa molempii peukaloita vyosoljen alla
-se ku sormenpaat jaa sillei nihkeen tahmeeks ku on pessy pippelin seksin jalkeen
-se ku haluu aamulla ratkoo 100 lehden ristikon ja joku on jo ratkonu sen
-se ku ostaa aterian ja menee alakertaan istuu ja huomaa et ketsupit ja pilli jai ylakertaan
-se ku joutuu kantaa laukkua jossain mukana
-se ku sama vaate kavelee vastaan
-se ku juo ja lasi osuu vahingos hampaaseen
-se ku joku katu on yks suuntanen
-se ku on just tshiigannu leffan koneelta tai vuokrannu ja sit se tuleeki tv:st seuraavana paivana
-se ku joltain tuntemattomalt kysyy neuvoa ni se on vaa hiljaa
-se ku popkornin jyva jaa hampaankoloon eika sita saa ihmeellakaan pois
-se ku tulee paperiviilto
-se ku hammastahna on loppu ja joutuu ettii saksii et voi leikkaa sen tuubin auki ja kaapii loput
-se ku ajaa kikkelikarvat ja laittaa sinne vahingossa partavetta
-se ku luulee et on tullu rahaa tilille mut sit ku menee kattoo ni ei ookkaa
-se ku tulee pissahata uima-altaassa ja pissaa sinne ja tajuu et kaikki muutki pissaa
-se ku on angelina jolien kanssa sangyssa ja sit heraa ja tajuu et se oliki vaan unta
-se ku korkeesaaren tiikeri on aina piilossa eika sita ikina naa
-se ku maksaa bussissa 20e setelilla ja saa takas vaan kolikoita
-se ku kassaneiti laittaa aina seteleiden alle kuitin ja sit sen joutuu kikkailee pois sielta
-se ku joku piippaa ja sit ku soittaa takas ni joutuu bygii homokauan et se vastaa
-se ku on nena tukossa ja joutuu syomaan suu auki
-se ku yrittaa olla cool ja teha jotai siistii ja sit mokaa ja nayttaa holmolta
-se ku heittaa pannut talvella ku on yksin ja muita ihmisia on vieressa
-se ku joutuu tyhjentaan lehtiroskat muovipussista ku sinne ei saa heittaa muovii
-se ku ei osaa karrynpyoraa
-se ku juna saapuu steissille 1-3 raiteille nii et joutuu kavelee pitkan matkan asemalle
-se ku lahettaa jolleki tekstiviestin ja odottaa valitystietoja eika niit tuu
-se ku on vitun vihanen ja joku tulee sanoo et kaikki on hyvin
-se ku on oikee kasi paketissa ja joutuu runkkaa vasurilla
-se ku yrittaa muistaa jotain asiaa ja tietaa et tietaa sen mut ei vaan millaan muista
-se ku pesukone lopettaa pesemisen ja sit ku sen sulkee ni joutuu venaa joku minuutin et sen luukun saa auki
-se ku ei tajuu et miks 5 ja 9 sporaa ei oo
-se ku sopii fudismatsin jonnekki ja sit ku menee sinne ni kellaa ei oo palloo
-se ku heraa sunnuntaikrapulaan ja tajuuki et on maanantai
-se ku suomen moottoritiet on niin kapeita
-se ku joutuu talviaamuna rappaa autonikkunat
-se ku ei ikina opi ennenku sattuu
Rumuus!
[q]Avernian, 18.4.2005 13:06:
---
Jutu, 18.4.2005 11:53:
Ihme ettei suunnittelijakin ole kohta disaineri
---
Ollut kuule jo pitkään.
[/q]
Voi ei. Vähän mä oon nyt out
kun ei osaa lukea ajatuksia..*ding*
[q]Specimen, 17.4.2005 10:58:
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja. Vaikka minä nautin konemusiikista ja tykkään tanssia sen tahtiín, en minä tarvi siihen minkään mömmöjen vaikutusta.[/q]
Näytän joko A) niin kiltiltä tai B) idiootilta kun tanssin, että kukaan ei ole vielä tullut kysymään multa nipsuja. En valita*piis*
Se mikä mua nyt ärsyttää melkeinpä eniten, on että tuolla on upea keli, kiipeilykausi aluillaan, ja mulla on käsi rikki. Kun on muuten terve ja energisellä tuulella, tuntuu todella turhauttavalta kun ei pääse oman suosikki-urheilun pariin*uuh*
tekemättömät työt..*ding*
Samaan asiaan liittyen, mua ärsyttää, kun joku ilmoittaa ikänsä tyyliin "19wee"
Zappikivet.
[q]Saara, 15.4.2005 22:08:
Ku toi Aidan ei kaada mulle giniä ja lantrinkia, en meinaan ite tiiä miten paljon laittaa mitäkin.
Auttakaa :DD
[/q]Pelkkää giniä, ei lantrinkia.
Ja muuten vastaan: Minä. Tosin en yhtä paljon kuin jotkut muut.
Harrastuspaikan ovikoodi... Se näyttää toimivan täysin satunnaisesti, mulle ei vielä koskaan kertaakaan. Tänäänkin ~20 minuutin aikana ehdin melkoisen monta kymmentä kertaa naputella sitä koodia kaikilla eri tavoilla, mutta ei auennut ja piti odottaa, että joku tulee sieltä ulos. Onneksi tänään ei ollut mikään kauhea sää, vesisateessa sen oven kanssa on aina vielä mukavampi taistella *sydän*
Niin ja sit se tietenkin ottaa päähän, kun toiset näyttää taikasormineen menevän siitä ovesta heti sisään ja multa ei vaan onnistu *grr**nauru*
sä
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää
Ja toi saakutan winamppi kun se ei ilmota itestään tuossa alapalkissa
se et ainaku löytäis jonkun kivan kämpän niin se on just menny*grr*
se et lähen just töihin!!
nyt se on sitten mullaki -flunssa- ja kerrassaan
mä en luovuta! finrexin kehiin ja lisää suomifilmejä ja paskaa ruokaa
Aina toisinaan se, että onko joidenkin niin vaikeaa laittaa lapsensa vaatteisiin nimi?!
Mä en pysty mitenkään arpomaan, mikä kurahanska tms. on kenenkin. Enkä muista ulkoa, mikä vaate on kenenkin. Se on nimittäin erittäin hyvä asia, että se nimi löytyy niistä kuteista. Joo ja tietenkään sukkiin ei tarvitse alkaa nimiä kirjoittamaan, vaikka sehän helpottais ihan hitosti
Onhan siihen kikkoja, ettei sekota niitä vaatteita mutta usein menee silti jotain sekaisin. En tiedä miten edellisessä työpaikassa muistin, mitkä vaatteet lapsilla on päällä, nyt en muista yhtään mitään.
Plus se ärsyttää, että jotkut vanhemmat "unohtaa" aina ne vaihtovaatteet ja kurapuvut kotiin, vaikka tietävät, että ne pitäisi olla mukana. Ja tietävät kyllä, että se nimikin niissä ulkovaatteissa pitäis olla.
Onneksi suurin osa kirjoittaa nimen sekä tuo ne vaihtovaatteet ja kuravaatteet.