Mikä ärsyttää?
[q]MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok*
[/q]
Ärr, oon huomannu ihan saman! Oon kyl koko ajan luullu et vika on mussa kun en osaa työntää sitä korttii sinne siniseen aukkoon
[q]aurinko, 18.1.2006 23:03:
---
-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?
---
Luulen että ne toimii vaan jos niihin oikein uskoo..
Oon kokeillu unikuuta ja herbivalia. Unikuu tuntui välillä toimivankin mutta toi herbival on kyllä yhtä tyhjän kanssa
On tosin mahdollista että uskoni moisiin valmisteisiin on vaan hiipunut eikä ne siksi toimi :(
[/q]
Kyllä reseptittömät luontaistuotteetkin sisältävät vaikuttavia alkaloideja (esimerkiksi valeriaana sisältää GHB:n kaltaista ainetta), mutta pienissä määrissä. Ne eivät sovellu nopeasti vaikuttaviksi nukahtamislääkkeiksi eikä vakavien unihäiriöiden hoitoon, mutta lievän unihäiriön itsehoitoon kylläkin. Vaikutus on yleensä huomattavissa parin viikon käytön jälkeen.
Yleisesti käytetty aine on valeriaanauute (jota on unikuussa), jonka tehoa parantaa samanaikainen humalan käyttö (jota löytyy herbivalista). Näiden riippuvuuspotentiaalit ovat hyvin pieniä, ja ne ovat siksi turvallinen vaihtoehto itselääkitykseen.
Pitää kuitenkin muistaa että nämä ovat hyvin mietoja aineita, ja jos unihäiriöt ovat vakavia tai jatkuvat itsehoidosta huolimatta, kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.
minun maskuliininen puoleni on jaanyt kehityksessa paikoilleen! naisellinen puoli sen sijaan korostuu kokoajan o_O
Se kun pitää taas valvoa yksin kotona aamuun että jaksaa päivällä nukkua ja lähtee illalla töihin..Jyväskylään...*dissaa*
[q]Taika, 4.8.2006 15:16:
---
---
Kai oot ohjeistanut soittamaan niitä jollekin kuumalle linjalle?*vink*[/q]
Kun ne jo soittavat.. Moon osalle kuuminta hottia mitä on tarjolla ennen krematoriota.*justjoo*
[q]Tän työpäivän jälkeen ärsyttää ihmiset jotka vastaavat puhelimeen huutamalla "HALOO!". Ja suuttuvat ja huutavat lisää kun erehtyy kyselemään ja varmistamaan, että onko mahdollisesti soittanut oikealle henkilölle.*dissaa*
[/q]Moon onnellinen, että työpaikan vaihdon myötä jäi soitteluosuus vähemmälle ja vältän äkäiset kuurot. Ei se niiden kuulo parane vaikka ne kuinka ite huutaisivat kovaa.*dissaa* Vai soitteletko sä pilareita siellä?*vink*
[q]sapeli, 7.1.2006 19:41:
Mulla kävi samoin ja siitä seuras juurihoito Toivottavasti selviät ilman
(Ei sillä että juurihoito mitenkään erityisen kivulias olis jos sen tekee oikein, mut kalliiks se tulee kun käyntejä tarvii useamman *hmph*)
[/q]
Toivottavasti!
Tulee nimittäin pirun kalliiksi,
etenkin kun asuu Espoossa,
mutta on kirjoilla Joensuussa
ja joutuu menee sinne hammaslääkäriin!
Nyt on muutakin käyntiä siellä,
mutta jos tulee useampi hammaslääkäri keikka,
niin täytyy ilmeisesti keksiä jotain muuta...
Ja ettei päivä nyt liian hyvin menis niin ärsyttää, että:
Lähden töistä, missaan vaihtobussin. Menen eri bussilla,
josta on tarkotus vaihtaa taas toiseen. Oletan vaihtopaikan
väärin ja lopulta kävelen kotiin 4km.
Päätän oikaista reittiä jonka oletan oikaisevan.
Josta en siis koskaan ole mennyt.
Luulen olevani eksynyt. Tarvon pimeässä peltojen läpi hangessa.
Ja pääsen kuin pääsenkin kotiin.
Ja huomaan, että toinen puolisko on bilettämään lähtiessään
jättänyt ulko-oven auki. Onneks kukaan ei oo halunnu käydä
meillä kantamassa tavaraa ulos tai laskemassa koiraa karkuun.
Ah, ihana lauantai.
[q]*KittenGirl*, 7.1.2006 14:12:
-klip-
[/q]
Meiksikin sai viimeyön nauttia, kun joku nuoriherra piti hieman bileitä. Aamukuuden jälkeen taisi jo hellittää. Musiikkia helvetin lujalla ja kännisiä peeloja örisemässä. Ostais edes parempia levyjä, mutta kun ei, jotain markan räppiä, Teräsbetonia ja lastenlauluja, jostain euroshaibasta puhumattakaan. Odottelin myös perinteistä: "Turpa kii, vittu huora!"- kuviota, mutta nyt ei sitä tullutkaan. Sitten vielä kun luulin metelöitsijää erääksi tutuksi, joka asuu suoraan mun yläpuolella, lähetin hänelle tekstiviestin, että nyt se mökä pienemmälle. Tänä aamuna oli sitten tullut viesti takasin, että en minä se ollut, vaan naapuri. Noh, nyt on ainakin nimi tiedossa. Enää kauhean kauaa ei tämä munkaan kärsivällisyys kestä, kun ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta.
Häätöä odotellessa...
Järjestötoiminta ja siihen kuuluvat ihmiset. Arvatkaa ihan kaksi kertaa sanonko teille kohta että HOJOHOJO ja HV enkä tarkoita että hyvää viikonloppua
[q]mayah, 7.1.2006 13:34:
---
mikkelsson, 7.1.2006 13:25:
Tänään ei tuu Ihmemiestä Subilta
---
Äläpä Ei voi vetää mcGyver-kännejä
[/q]
tuo kyllä ärsyttää suuresti. ja sitten se ettei ihmiset osaa nauhoittaa mikseristä kuin monona (johtuen ilmeisesti näistä uusista äänikorteista mitä läppäreissä on). kun ovat keksineet etteivät läppärit tartte kuin mic sisääntulon. *ärrinmurrin* ja sit jengi enccaa miksaukset jollain 320kbps vaikka vähempiki riittäs helposti..
just my 2 cents.
[q]MaSari, 1.2.2006 15:24:
Nyt meni hermot Yläkerran naapuri on ehkä maailmankaikkeuden itsekkäin ja epähuomaavaisin ihminen jonka oon tavannu. Nyt jo KOLMATTA tuntia soittaa jotain hevimetallia tuolla niin et ikkunat tärisee täällä meilläkin. Voi vitun vittu!!!! Ei voi muuta sanoa kun et ONNEKS nyt on tehty toisen naapurin kanssa valitus siitä, eli sille saapunee näinä päivänä ensimmäinen varoitus. Ja jos se ei siitä usko niin seuraavasta sitten, koska sit Sato irtisanoo vuokrasopimuksen. Hyväl tsäkäl joudutaan vielä häätöoikeudenkäyntiin todistajiksi, jos toi ei ite myönnä mitä on tehny. Voi hevon p*rse! VITUTTAAA!!!!
[/q]
Se alko taas Taas sai soittaa isännöitsijälle, ja tarkistaa valituksen tilanteen. Kuulemma haastemies tuo sen varoituksen ihan henkilökohtaisesti tolle kaaliaivolle. Noh, ei oo ainaskaa viel tuonu Voi hevov*tunperse. Sit mä epäilen et se pelaa jotain pelii, kun toi biisi menee AINA silleen et "dididi,diiidiiidiii, dididi diidiiiidiii" voi raivo. MAAAILMAN ÄRSYTTÄVIN RENKUTUS!!!! MIKSEI SE VOI VITTU JO TAJUTA *eikä*
Lisäys: nyt on jo korvatulpat päässä, mutta nekään ei suodata kaikkea ääntä. Ärsytyskerroin nousee... *kuristushymiö*
Menny unirytmi aivan pieleen täs joululoman aikana. Kiva mennä
ensviikolla kouluun kun on pari viikkoo menny about 05:30 nukkumaan
ja 17:00 heränny.
Pääpostin tullin työntekijä.
Viime kesänä asioidessani tullissa, hän palveli kyllä, mutta "onks sun pakko häiritä" -asenteella. Nyt kahtena peräkkäisenä päivänä olen jälleen asioinut siellä ja molemmilla kerroilla olen saanut todeta asiakaspalvelun kukoistavan vielä entisestään.
Kyseisen kundin naispuolinen työkaveri oli työn touhussa eilen paikalle saapuessani ja hän keskeytti työnsä minua varten. Kundi kun ei eilen korvaansa lotkauttanut saati edes nostanut katsettaan minun saapuessa paikalle ja odottaessani jomman kumman palvelevan. Huomasin, että oli ilmeisen jännä Tetris-peli just kesken.
No eipä siinä mitään, sama toistui. Tänään kundi vain höpisi ilmeisesti kaverilleen puhelimeen, ja sen jälkeen jatkoi yhtä välinpitämättömänä tunnetun nettisivuston selailua - mutta mitenkäs muutenkaan, onhan tää Klubitus.org aika addiktoiva.
Suosittelen työpaikan vaihtoa sellaseen, jossa ei tosiaan tarvitse asiakkaiden kanssa kommunikoida. Tai pikemminkin reagoida yhtään mihinkään ympärillä tapahtuvaan.
MINÄ... eks vitutaki?!
[q]Super-Kerttu, 2.4.2009 20:22:
---
Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
---
Mitä mä sanoin! No, mut kohta se on ohi! Ja sadaan teidät melkein meidän naapuriin! *sydän*
[/q]
No niin sanoitkin! Ja Daniel ihan oikeesti kelas, että kolme tollasta tietokonelaatikkoa ois riittänyt. 13 on nyt täynnä.
Piti lähteä juhlimaan ja pitämään hauskaa, mutta olen [iso]pipu[/iso]
Seuraavan kerran pääsen juhlimaan kuukauden päästä,
kun tulen USA:sta*hmph*
Kakimöy!
Mulla loppu eilen koulu ja aattelin et pitäskö mennä takas töihin,
kun tartteis rahaa. Sit laitoin entiselle työnantajalle viestin,
et voin tulla töihin jos tarvii. (Aattelin et sillä ois ehkä ens vuonna
töitä, kun siitä oli aiemmin puhetta)
Ja se soittikin sit heti ja pitää mennä jo tänään töihin,
MUT KUN EI HUVITA
Ois pitäny laittaa se viesti myöhemmin...
EDIT: kirotusviheet
Työ kyl vähä*igor*
[q]lostgone, 11.12.2005 20:34:
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*
[/q]
Ei ne kuvittele, ne tietää. Ehkäpä Popstars 2:sen kanssa meni hieman metsään, mutta muuten ovat vainunneet ihan hyvin mikä uppoaa. :) Ja ennenkuin tää menee taas siihen, että toi on sitä ylituotettua kakkaa, joka pilaa kaikki radiot ja musiikkimarkkinat ja kahvikin maistuu pahalle, niin kyllä noi ihan aikuisten oikeesti osaa laulaa ja sitten jos ne haluaa itteään ilmaista tuolla tavalla, niin mikäs siinä. Kaikkien ei tartte mitään taidepoppia tehdä. Raakileitahan he vielä laulamisessaan ja esiintymisessään on, mutta hitto kukapa ei olisi uransa alussa.
Jani wickholm ainakin on luomassa ihan oman näköistään uraa ja runttaamassa ilmaisuaan enemmän jopa tuollaisen nu-iskelmän suuntaan.
Ärsyttää suunnattomasti se,et ihmiset ei sano asioita suoraan*hmph*
Ite kun tulee sanotuu asiat ihan heti...
Suku on pahin ja sitten kehtaavat ihmetellä miksi ei pidä yhteyttä, voi ny VITTU sanon minä. Kiehuu, kiehuu ja kiehuu.
+Ei kehtaa omalla numerolla soittaa
+Sanojen valinnat tältä suvunpuoliskolta osoittivat jälleen harkinnallisen "kauneutensa"