Mikä ärsyttää?
Se et tili miinuksel ja kelalt ei o tullu vieläkä rahaa... nooo jos huomen sit parempi onni..
oma vainoharhasuuten *toktok* ei 20v voi olla 2 erilaista syöpää,tulehduksia ym ym ym ja muutenkin.. mellu the kotilääkäri minä ja mun vainistelut vissii vois mennä ihan oikeelle lääkärille tutkittavaks..mut sekin ärsyttää
Huonosti tehty ruoka, kastike on kuin vettä ja paistaa läpi mauottomuudellaan....
"Buoyant armiger"
Nimitys jää päähän pyörimään, kun se on niin kielellä pyörivä Ja mitä hittoa se nyt sitten tarkoittaakaan... "kelluva aatelismies/aseenkantaja" ?
Maanantaisen pintapelastusharjoituksen johdosta alkanut kurkkukipu ja nuhaisuus..
Plus että postikusti ei ole vieläkään tuonut erästä kirjettä jota olen odotellut jo tovin aikaa..
hartiat kipeenä :/
[q]lostgone, 25.2.2007 03:13:
---
crissy, 24.2.2007 17:05:
---
lostgone, 24.2.2007 16:32:
Perkeleen puolalainen.
---
mitä pahaa se puolalainen on nyt tehny?
---
On ollut mun näkökulmasta aikaansaamaton ja mun pitää jatkuvasti suunnitella tekemisiäni sen mukaan. Italialaisessa ei ole minusta vikaa, mutta se ei ollut paikalla, joten sen ei voi olettaa pelaavan samaa peliä.*uuh*Vai ootko sä mun kaa eri mieltä?*täh* Mut on tyhmää q se tavallaan komppaa puolalaista sen takia.*uuh*
Ny mä sit toivon että oltais vaan tehty homma turkkilaisten kanssa niin oltais oltu nopeammin valmiita (tai siis kyl me salaa puolalaiselta tehtiinkin) q etiophialaisen kanssa (tosin hän on Super), mutta toisaalta jos se algerialainenkin oli niin ja näin, niin minkäs teet.*ding* Mut kivat taas puolalaisen kanssa q sillä ei ole ketään muuta vainottavaa q minut.*dissaa*
Kävin muuten parturissa tänään, tiedätkö missä maassa mahtaa olla Saigon?*täh*
[/q]
Second that! *poks**poks**pökr*
tuliko ulee tukka?
Eipä oikeastaan mikään.
Nukuin eilen Täydellisten Naisten ohi, prkl!
Menin nukkuu joskus kuuden jälkeen ja ajattelin että kyllähän mä nyt yhdeksään mennessä herään ja telkkukin oli siinä auki, niin kylläpä sitten vitutti kun heräsin lopputekstien aikaan.
Paskan puhuminen ja mustamaalaaminen taholta jolla ei siihen olis varaa.
Tekis mieli antaa samalla mitalla takaisin, mutta en halua vajota tolle naurettavuuden tasolle.
Toivottavasti sain asiani perille keskustellen, eikä tarvii enää uhrata ajatustakaan kyseiselle limanuljaskalle.
edit: Oho, tulipas avautuminen. No, olkoon tämä päivä sitten vaikka virallinen avautumispäivä
[q]mayah, 10.3.2006 16:38:
NO SE OLI KYL NÄHNY SEN KAKS KERTAA.
[/q]
Voi vit... no SITTEN!
Olen ollut kohta kuumeessa 3-viikkoa! Hoitajat vievät minulta internet mahdollisuuden! Enään en kuulema pääse bändi-kämpille juomaa kaljaa ja syömää pettuleipää! Minä olen syvästi pettynyt! Miksi kaikki vieroksuu minua? Tekin saatanan saaastat!
Lääkkeitä minulle vaihdetaan ja mikään ei toimi, paitsi kolmio-lääkkeet!! Amorphis, anna minulle voimaaa kohdata tämä klubitus tyhjyys!!
Miksi te vielä täällä olette ??? HÄVIÄJÄT! HEVI ON RAUTAAAAA!
Todella pettynyt!!!
Päiväkirjani katoaminen joitain viikkoja sitten, tää tyhjä olo, sekä idiootit ihmiset...
Pioneerista liu'ut hajoamassa... *igor**hmph*
Eikä siinä vielä kaikki... puhelin ja tietokonekin leviävät käsiin..
se kun on ottopääl ja ku jotku ei tajuu et tuhkiski on olemassa,
vaa on pakko tuhkata ja tumppailla pulloihi...
Hikisen Iltapäivän äijät ja niiden musamaku :(
Helvetin pesukone-/runkopatja-/polkupyörä-/ihanmikävaanluotoonkuulumaton romu metsässä. Tai siis ihmiset jotka niitä sinne rahtaa! Veis jumalauta käytöstä poistetut vehkeensä sinne mihin ne kuuluu.*senkin* Tuossakin näkyy pihalla olevan paitsi tilavat jäteastiat, myös roskalava. Silti viereisessä metsässä näyttää siellä täällä kasvavan erikoisia, ruostuneita metalliulokkeita.
Perkele!*grr*
salilla kyttääjät ja muuten vaan hengaajat..
Maailman snobein ja elitistisin "kaverini".... en edes tiedä miksi enää haluaisin olla sen ihmisen kanssa tekemisissä...*dissaa*
ja toinen "ystäväni".... miten 32-vuotias ihminen voi olla niiin lapsellinen?!
Tänään ei ole selvästikään hyvä päivä...
[q]mayah, 21.2.2006 07:42:
<clip>
Ja se on sitte maailman ärsyttävin ihminen.
</clip>
[/q]
Ai ihanuutta! Otan osaa, todellakin! Yks vanha tuttu jonka kanssa en sattuneista syistä enää kauheesti liiku, on juuri samanlainen! Argh! Jes, hän on nähnyt Sedun! Ooh! Hän on ollut samassa baarissa kuin Lola! OHO! Jee. Yäk sellaisia!*eiei*