Mikä ärsyttää?
[q]alphamagic, 6.11.2008 10:17:
Moraalisaarnaajat
[/q]Koetas nyt käyttäytyä
Perkele ku pittää kauhiat paperinivaskat lähetellä tonne Kelalle että saa muutaman hilun kuussa...
oma hajamielisyys :D miten voi unohdella asioita..
Oon nyt ysistä lähtien kirjoittanut 19 sähköpostiviestiä vastauksina kaiken maailman asioihin ja kaivanut viestiarkistoja tukka hulmuten. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan varsinkin kun tiedän, että vastattavaa on ainakin saman verran vielä.
Eikä saa edes käydä tupakalla välissä. Perkeleen perkele. *kärttyil*
mun puhelin sekos...
oharit
Tulevan viikon (lomaviikon) säät: suoraan ***seestä.
[q]Android, 25.7.2007 11:36:
---
10-, 24.7.2007 15:29:
pari kuukautta kestänyt pennittömyys, saamattomuus ja kesän hiljalleen hiipuminen*grr*
---
[size=15]Ei kai sinulla vain ole pitkät hiukset ?[/size]
[/q]
Valitettavasti ei. Hankkiuduin eroon tuosta tekosyystä heti kesän alussa, mutta en huomannut oleellista eroa hiuksien ja hiuksettomuuden välillä. Yhtä laiska ja rahaton, ellen jopa laiskempi ja rahattomampi, olen nykyään..*jeesus**nauru*
Taasen Tour de francessa kärähtäneet polkijat, vinokurov kärähti justiinsa (oma suosikki ollu hetken aikaa). Tosin aika vähissä taitavat nuo puhtaat polkijat olla.
tää tietokone!!!!!!!!!!!! ARGH!!!!!!
tää päivä ei menny ihan putkeen ...
Ärsyttää olla välikätenä toisten riidoissa. Selvittäisivät asiat keskenään*senkin*
Moraalisaarnaajat
Unettomuus ja tuntikausien pyöriminen ja seinien tuijottelu+puhelimenräpläys *toktok* Taas....
Selkeet PMS:t....*igor*
No, kohta suihkuun ja kauppaan.
Ja onneks tulos kiva viikonloppu*hihu*
Se, että tietyn kaverin kanssa sovitut tapaamiset eivät koskaan pidä. Eilen kyseli et voidaanko tänään päivällä lähteä yhdessä harrastamaan ja sanoin et mennään vaan. Sovittiin et soitellaan päivällä ja sit pistetään kamat kasaan. Nyt oon puolestapäivästä lähtien soittanut kolme kertaa ja pistänyt yhden tekstarin ilman vastausta. Samaan aikaan ei tarvitse kuitenkaan olla Sherlock huomatakseen, että kyllä siellä hereillä ollaan - tiettyyn webbipalveluun ollaan kirjauduttu tänään ennen puoltapäivää jo.
Vitun ärsyttävää. Meen sit itse harrastamaan. Haista jäbä paska.
[q]Avernian, 21.7.2007 11:07:
No meet käymään kaupassa ja nappaat sieltä jonkun hyvän näkösen miehen mukaas. Ei toi vaan voi olla ikinä ongelma naisille.
[/q]
Se on kato kun noi naiset vaatii noilta rakastajiltakin niin paljon, että se karsii 99% kiinnostuneista miehistä pois :D.
Kyllä mäkin oon aina valmis auttamaan kärsivää naista mutta sitten ne ei ookaan ihan niin puutteessa, että ne tarvitsis mun apua
kuullostaa, viellä
uni ei tuu ja ois kasilta herätys:/
Tää kuuluis myös osastoon päivän :(
Vanhempien kanssa riitely tässä iässä ja
Edit: hymiökarsinta