Mikä ärsyttää?
[q]alek száhala:
Yhdyssanavirheet joka vitin paikassa.
[/q]
mulla on sama vika.. varsinkin kun on kyse mese,irc tai foorumit..
milläköhän siit pääsis eroon *täh*
---
Maihku:
s*atana,meillä loppuu koulu vasta ens viikon tiistai!*kivatsulle*
---
[q]Saara:
Mitä helvettii ?
Mulla loppu koulu viimeviikon tiistaina
[/q]
meillä on vähän vamma koulu*igor*sit meil alkaa ihan samaan aikaan kuin muillakin koulu*ding*
ihmiset jotka ei tajua!
Se, että yhdellä sun toisella foorumilla ja yhdessä sun toisessa topicissa törmää ihmisiin, jotka kitisevät kaupallisuudesta ja rahastuksesta heti kun bileet maksaa enemmän kuin o euroa...
Joku varmaan niihin 0 euron bileisiin on soittolaitteet ja soitettavan musiikin hommannut. Vai kuuluukohan se kunnon ug-henkeen, että ennen bileitä käydään paikallisessa musiikkikaupassa ensiksi varastamassa teknarit ja mikseri, sitten jostain ohjelmatoimistosta PA ja matkalla bileisiin vielä vaikka muutama pinkka levyjä takin alle paikallisesta levykaupasta. Näinhän sen on pakko olla, muutenhan se on kaupallisuutta. Hyi, hyi olkoon...
[q]Individual:
Se, että yhdellä sun toisella foorumilla ja yhdessä sun toisessa topicissa törmää ihmisiin, jotka kitisevät kaupallisuudesta ja rahastuksesta heti kun bileet maksaa enemmän kuin o euroa...
Joku varmaan niihin 0 euron bileisiin on soittolaitteet ja soitettavan musiikin hommannut. Vai kuuluukohan se kunnon ug-henkeen, että ennen bileitä käydään paikallisessa musiikkikaupassa ensiksi varastamassa teknarit ja mikseri, sitten jostain ohjelmatoimistosta PA ja matkalla bileisiin vielä vaikka muutama pinkka levyjä takin alle paikallisesta levykaupasta. Näinhän sen on pakko olla, muutenhan se on kaupallisuutta. Hyi, hyi olkoon...
[/q]
En vois enempää olla samaa mieltä. Jäbä on tainnu lukea Elixiriaa :D
:)
ennakkoluulot ja ihmisten aivopesu...
totuuden hävittäminen...
rikokset luontoa vastaan...
[muokattu 27.5.2004 16:58]
Pitäs keksiä parille jutulle nimi,eikä ajatus raksuta lainkaan.*grr*
[q]DjTaika, 31.3.2007 23:46:
Suurin osa suomalaisista fraaseista ja sanonnoista, kuten "Aikuisten oikeesti". Etenkin kun sen lausuu joku teini, joka ei ymmärrä kuinka kornilta ja epävakuuttavalta se hänen suustaan kuulostaa. Aikuisen suustakin kuultuna sen on vähintäänkin typerä, koska se on kutakuinkin sama kun sanoisi: "Asia on näin, koska olen aikuinen ja sanon niin". Ei kovinkaan uskottavaa...
[/q]
Ja mä kun olen aina luullut että tämä kyseinen hoilaus tarkoittaa sitä että on ihan tosissaan eikä leikillään. Aikuiset kun on nääs vakavia eikä koskaan leikkimielisiä =P Tota tuli ihan vittuuksissaan opeteltua käyttämään kun sen miljunäärijussista kuuli ekat kerrat. Ihan vain siksi että kaikkia nakertaa se sanonta.
vitun ukko! vitun urpo! VITTU ETTÄ VITUTTAA!
parempi varmaa olla ottamatta tänää pahemmin kuppia.
ja ilmankos vituttiki niin helposti...on lämpööki vielä.
paskantärkeät känniset "olen suojatiellä ja voin vaikka vittuuksissani pysähtyä sun eteen keskelle sitä suojatietä ku tuut risteyksen yli" ihmiset. Jos mä nyt saatana haluan aja risteyksestä pois etten ole muiden autoilijoiden tiellä niin ei se tarkota sitä että mä yritän vittu ajaa sun yli. siinä ku joku olis viel kosauttanu perseesee ni olis akka saanu huutia.
Miks perkeleessä näissä englannin lakritsipusseis on niin vitusti tota kuralakua ja niin saatanan vähän noita täytelakuja!
vajaiden irlantilaisten tapa hoitaa takuuvuokrien
maksaminen! ei voi tajuta miks pitää säätää jonkun
Western Unionin (ym) kanssa! o_O
muutenki ihan jälkeenjäänyt ja vammanen maa,
edes missää kolmannen maailman maassa ei ole
ollut tällasta vammailua KAIKEN kanssa!
huoh!
tää kela/työkkärirumba ku vittu millää muista et oli asia mikä tahansa ni parempi vaan käydä sekä työkkäris et kelas näyttämässä samat paperit, kertoo samat asiat, hakee samoja asioita ja täyttää kummaski lippuset ja lappuset et ei tuu ylläreitä et nonii sulla mitää oikeuksia oo mihinkää tukii.
kelalta lupa työkkärin antaa myönnytys et kela voi maksaa tukia GG!
siihen samaan sit voi sanoo et vituttaa ku tätä koko saatanan pahinta persaukirumbaa ei olis tapahtunu jos joku ei olis pölähtäny pyörällään tielle ja käsi ei olis ollu sen myötä paketissa. Olis ollu töissä, olis varmaa vieläkin ja ei olis tää vitun toimettomuus taas ruvennu nakertaa
VITTU WHINEKRUIIIIKS!
Myöhästeleminen Mikäs sen helpompaa kun soitella kännykällä että \"tsori, mä oon puol tuntii myöhäs\". Ennen kun sovittiin tasalta niin sitten tavattiin tasalta!
Se, kun tulee syksy kohta taas.
Koska televiolupamaksurahoista menee 80 prosenttia YLE:n televisio-ja radiotoiminnan kulujen kattamiseen, ei kyse lupamaksun
nostamisessa ole siitä, että lupamaksun maksajien määrä olisi vähentynyt vaan siitä että YLE yksinkertaisesti tarvitsee lisää rahaa ei mainosrahoitteisena yhtiönä toimintansa pyörittämiseen, taitaa toi digihomma syödä aikatavalla yhtiön rahoja.
Se että minä puhua pälpätän hyvin paljon jos vauhtiin pääsen. En vain välillä osaa olla hiljaa. Välillä tulee jollekkin puolitutulle/tuntemattomalle selitettyä ummet ja lammet... Mutta kun tulee vain niin paljon asiaa niin ne kaikki pitää kertoa ennenkuin unohdan ne. Ja suustani pääsee välillä todella pahoja sammakoita... Ja se ärsyttää että ajatukseni pomppivat asiasta toiseen ja kesken jonkun lauseen rupean selittämään jotain muuta...
tää koko päivä nyt on ihan perseestä, mut erityisen
ärsyyntymisen juuri aiheutti taas kerran uskovaiset! (yllätys).
kotiin tullessani (siis jo valmiiksi kiukkuisena) huomasin
saaneeni postiluukusta jonkun typerän jeesusflaijerin vaikka
tässä voasin asuntokompleksissa onkin kielletty kaikenlaisten
uskonnollisten ja aatteellisten mainosten jako (+ ovessani
lukee "ei mainoksia").
ihan pikkujuttu siis, mutta joutuu taas ihmettelemään noiden
uskovaisten röyhkeyttä ja/tai tyhmyyttä! joten laitoinpa kuitenkin
juuri tulikivenkatkuista palautetta ko. jesselafkaan :D
Syksy
Tää jatkuva ja jokapäiväinen päänsärky