Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

teiden vitsiniekat.
olin ajamassa pyörällä ylämäkeen n. 1m leveällä tiellä ja vastaan tulee toinen pyöräilijä. Juuri kun olemme toisemme ohittaneet niin joku vitun torspo ajaessaan meidän ohi päättää painaa tööttiä.

Tilanne on kyllä mitä herkullisin tosiaan kun tuollainen tilanne tulee vastaan mutta siinä ku jompi kumpi olis säpissy liikaa kaatunu autokaistalle ja takana tullut auto ajanut päälle. JIPPIKAIJEI VAAN

Se että ku nousuhumala alkaa tulee alkaa musiikki jota jaksaa kuunnella kadota kokonaan. Pitäis olla rähinää mutta lepposaa, tiluliluu mut rohinaa,

että tuo perkeleen patteri on silti lämmin vaikka se on käännetty ihan täysin kiinniasentoon. Mä tahon nukkuu peiton alla.

oma itsetehostettu angsti. vetäis nyt ittesä kaulakiikkuun tai rupeis elämään. Kuha ei pyöris tässä vitun ankeassa välivaiheessa missä ei uskalla tehä mitään.

Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D

Taustaa: Kävin maanantaina allekirjottamassa vuokrasopimuksen tolpallisesta autopaikasta. En tuolloin huomannut kysyä, missä paikka tarkalleen sijaitsee, lähinnä kai siksi, että oletin sen olevan tuossa pihassa. Lähempi tarkastelu osoitti, että tossa meidän alapihalla paikka ei ole, joten oletin seuraavaksi viereisen talon parkkipaikkaa. Siellä paikalla, jonka numero meillä on, on auto, eikä saamamme avain sopinut tolppaan millään lailla, joten ihmeteltiin sitten, että millähän parkkipaikalla se meidän paikka sitten muka on. Soitin kiinteistöyhtiöön, mutta tämä ei lopulta tuonut tulosta, sellaista paikkaa ei löytynyt, joka vastaisi numeroa ja johon avain sopisi.

Tänään menin paikan päälle sillä ajatuksella, että jos vaikka oon ihan blondi ja väärällä parkkipaikalla (ei ois eka kerta). Selitin tilanteen, johon nainen toteaa, että "et sä sen avaimen perusteella voi mitään päätellä". Selitin tilanteen uudestaan ja pyysin saada nähdä ihan kartan parkkipaikasta, johon hän suostui lopulta hyvin pitkin hampain. Selvisi, että paikka on tosiaan juuri se, jolla joku pitää jo autoaan ja jonka tolppaan saamamme avain ei sovi. Selitin tämän uudestaan, jolloin nainen jo korottaa ääntään ja sanoo, että "kuten jo äsken sanoin, et voi päätellä siitä avaimesta mitään, koska eihän se välttämättä sovi siihen tolppaan". Siinä vaiheessa sain jo kysyttyä, että mitä helvettiä, miten niin ei välttämättä sovi jos se avain on mulle annettu ja mä maksan vuokraa siitä tolpallisesta paikasta. Vastaus oli "no ei me voida tietää jos se on menny rikki ja siihen on vaihdettu avain". Kysyin kohteliaasti miten tästä eteenpäin, ja neuvo oli "vie lappu sen toisen auton ikkunaan ja jos se ei parin päivän kuluessa siirry, niin ilmota se rekkari meille niin koetetaan selvitellä asiaa". Ehdotin, että tai mitäpä jos vaan soitan jonkun hinaamaan sen pois, jolloin täti hermostui taas, että "äläpä nyt mene asioiden edelle".

En vaan tajua. Jos mä kerran maksan siitä paikasta vuokraa ni miksi hitossa mun pitäis jättää jotain lappuja ja odotella päiviä, jos joku viittis siirtää autoansa? Se täti anto mulle toisen avaimen tolppaan kokeiltavaks, mutta se ei myöskään kyllä sovi siihen. Nyt olen koettanut soittaa sinne jo muutamia kertoja mutta eihän sieltä kukaan vastaa...

[/end of avautuminen. Kiitos ja anteeksi]

V****maiset työkaverit, jotka viel yrittää pätee ja hyppii nenille*muhaha*

Lisäys:välillä vaan ketuttaa*joo*

[muokattu 27.5.2004 15:37]

[q]Njah:
Eu-vaali-mainos*kivatsulle*
3 pahinta ja turhinta samalla pahvinpalasella.
Ja nää rikkaat johtajat päätti pilata mun syntymäpäivän järjestämällä samalle päivälle Eu-vaalit*kivatsulle*
[/q]
Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa?

3 pahinta & 3 turhinta?

Kun tyhmyydestä sakotetaan. Kattelin just tossa mailia johon oli tullut torstaina jo postia notta vuokravakuudesta ottavat 110e pois koska toinen uunipelti(40e) puuttui. luulin että se olis ollu omani mut ei sit =P 70e taas tuli siitä että eteisen kattopistorasia laitettiin takaisin.
jos minä tai uus asukas olis tienny(ja siten ilmottanu puutteista) jotain tommosista kustannuksista ni olisin nyt sit 110e rikkaampi =P

[q]Galadhan, 6.10.2007 11:55:
Hampaan poiston jälkeinen jomotus ei ota millään laskeakseen. Kai se on se viikko odotettava täyteen ennenkuin hellittää kunnolla.
[/q]
kai ne sulle buranaa tai vastaavaa lykkäs sentää? sillee tuli mielee et ku viisurit otettii pois ja unohti ottaa viikko sen jälkee yhen keskel päivää ni sen kyl huomas =P

Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!

ku vedän maiharit jalkaa ni todetaa et ei noi oo kesäkengät. no perkele ne on mun mukavimmat ja polviystävällisimmät kengät =P
saatika kauneimmat!

Tää olo...Oon jo nyt hereiilä, tosi krapulainen fiilis vieläkin, maha vetää omaa showtansa ja pää jyskyttää mukana

Sekin ärsyttää nyt niin Prkeleesti ku piti taas olla niinkin kova känniääliö...Oma tyhmä pää, turha v*ttuilu ja örvellys..Muisti meni ja tavaroita hukassa..Helvetin typerä olo nyt näin jälkeenpäin *toktok*

Se että jotkut soittavat monta kertaa peräkkäin. Ja kyn soittaa takas niin asiana olikin et ”ei mul oikeestaan mitään asiaa ollu, kuhan soitin”...

[q]Sand3, 24.10.2008 23:18:
---
crissy, 24.10.2008 19:15:
---
Takyon, 24.10.2008 17:34:
---
crissy, 24.10.2008 17:13:
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!

Ja nyt kun muistais vielä urlia kun oli sellasia mikkihiirilappuja just tollasia varten

---

koita muistella!

---

http://www.riemurasia.net/jylppy/1643/Pys%E4k%F6intilappu tossa olis jonkinlainen. Joo mulla on tylsää töissä
[/q]
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=1782 tossa olis toinenki

Kyllä jaksaa ärsyttää tuo työkaveri, jonka radio huutaa Etelä-Karjalan radioooooooooooooooooo - kovalla - kaiket päivät. Pienenä vinkkinä käyn sammuttamassa radion aina kun tyyppi poistuu paikalta. Pahilleen ärsytettynä pistän vastaiskun; oman mankan liian kovalle. Hillitympinä päivinä kuuntelen musaa kuulokkeista.

[q]Astaroth:
Perunoiden kuorinta...*dissaa*
[/q]

tee kuten mä: syö ne kuorineen ei ehkä niiin mut maistuu :)

MINÄ! mä en vaa osaa

Me taidetaan ärsyttää*nyyh*

[q]neon2:
Me taidetaan ärsyttää*nyyh*
[/q]

Onko teitä kaksi ?

Eu-vaali-mainos*kivatsulle*
3 pahinta ja turhinta samalla pahvinpalasella.
Ja nää rikkaat johtajat päätti pilata mun syntymäpäivän järjestämällä samalle päivälle Eu-vaalit*kivatsulle*

[muokattu 27.5.2004 12:25]

[muokattu 27.5.2004 12:26]

O