Mikä ärsyttää?
[q]alek száhala:
Ärsyttää vitusti se, että jotkut ihmiset ei osaa käyttää liukuportaita. Jengi seisoo oikealla ja vasemmalla ja rapsuttelee venttiiliä tukkien kiireisimmiltä reitin. Pitäis varmaan Suomessakin ottaa Lontoosta mallia ja liimata puolen metrin välein "Seisothan oikealla" -tarroja.
Ei toi missään tavarataloissa ole ongelma, mutta esimerkiksi Pasilan asemalla, jossa puolenkin minuutin viivyttelyllä mokaa vaihtoyhteyden ja joutuu tappamaan aikaa pahimmassa tapauksessa puolikin tuntia.
[/q]
Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana).
Flunssa! Ärsyttää!! Joutuu makoilemaan ja ei saa tehä mitään kivaa :(
Oon taas kipee
Oma saamattomuus.
Se kun iho kuivuu ja saa tunkee voidetta joka paikkaan*igor*
Kun mikää EI k o s k a a n mene niinkuin on suunnitellu.
Talvi.
Sellaiset nuoret tytöt joka juo vkl kaljaa.,.. ikää on just ja just se 15wee ja kun 1 niistä kaatuu tohon mun ikkunan alle niin 2 muuta tytön _kaverii_ alkaa potkimaan sitä maassa makavaa ihan täysii kylkiin ja selkään..
Sai sitten eilenkin käydä vähän sanomassa muutaman valitun sanan
"Pitääkin pistää imutukseen"
"Oikein maukas träklist, laitanpas lataukseen"
"loistavan näköinen setti"
yms. yms. kommentit miksausten kommentoinneissa.
turhuuksien turhuus, joka on vielä lisääntynyt viime
kuukausien aikana huomattavasti.
[q]Avernian:
---------8<------------------
[/q]
koita toista selainta?
On pitäny jo vaikka miten kauan mennä hammaslääkäriin, mut en vaan saa itteäni niskasta kiinni et varaisin ajan sinne. Tippuu varmaan kohta hampit suusta
mutku..mutku..pelottaa..niisk.. Ainaki tarviin yhen pitämään kädestä, ja sit nolottaa ku itken ja huudan jos ne poraa..
Känniääliöt
Noi hiton mölybannerit mitä tulee joskus vastaan!
Meinas hajoo äsken korvat kun monitorit hönkäs mainoksen pihalle
Hattivatit, ne ärsyttää. Siis luoja ne on ärsyttäviä, pitäis metsästää ne kaikki sukupuuttoon.
[q]zenny:
et ihmiset ei voi soittaa vaik on luvan et "joo soitan sulle huomen" ku tänää must ei o enää maanantai...*igor*
[/q]
Toinen perus, lupaa tulla kello 18.00 esimerkiksi kahville, tulee viesti kello 20.00 että "En päässykään, olin unohtanut yhdet kokeet" ...
Kantapään kautta ne näköjään oppii, ainakin joskus.
et ihmiset ei voi soittaa vaik on luvan et "joo soitan sulle huomen" ku tänää must ei o enää maanantai...*igor*
[q]John:
Hehe, hassu ajatus, mutta jos oot Porista niin voi olla että puhutaan jopa samasta ihmisestä.
Ja sekin sopii tähän topicciin, koska koko se henkilö ärsyttää.
[/q]
Porissa oon joo...*psssttt*Ei kai me nyt puhuta musta? o_0
[q]Pinxu:
Just tätä mä meinasin...Mut on se nyt kiva tietää olevansa niin ihana ja fiksu,et aletaa apinoimaa.
[/q]
Hehe, hassu ajatus, mutta jos oot Porista niin voi olla että puhutaan jopa samasta ihmisestä.
Ja sekin sopii tähän topicciin, koska koko se henkilö ärsyttää.
[q]John:
Vielä kivempaa on huomata että joku laukoo sun mielipiteitä ominaan (ja saa siitä jopa riispektiä) pari viikkoa sen jälkeen kun on julkisesti dissannut niitä...
Kaikki rakastaa...
[/q]
Just tätä mä meinasin...Mut on se nyt kiva tietää olevansa niin ihana ja fiksu,et aletaa apinoimaa.
[q]Pinxu:
Se ärsyttää,ku jotkut ei vaan yksinkertasesti keksi mitään omaa!!!Kivaa huomata,et sun puheet on toisen puheet.ÄRF!
[/q]
Vielä kivempaa on huomata että joku laukoo sun mielipiteitä ominaan (ja saa siitä jopa riispektiä) pari viikkoa sen jälkeen kun on julkisesti dissannut niitä...
Kaikki rakastaa...