Mikä ärsyttää?
[q]Kolera, 6.4.2005 18:26:
---
sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää
---
Oot reipas poika ja avaat sen oven tosi nopeesti ja heität sen kiinni ottavan kulman sen ylimenevän osan yli ja sit ovi kii ja sit taas ku pysähtyy ni ovi auki ja tökkäät sitä ja ovi kii.
Toimii
[/q]
No näin mä tein, mutku se jää taas uudestaan kiinni... Eli toisin sanoen se pitäis tehdä aina parin sekunnin välein
[q]mange, 6.4.2005 11:12:
Stokkan V*TUN HULLUT PÄIVÄT!!
[/q]
Mua kans vähän ärsyttää... Kun toisaalta tekis mieli mennä sinne ostoksille kun tietää että sieltä sais monta asiaa halvemmalla, mut toisaalta en millään haluais mennä siihen tungokseen, mut sit taas tulee käytettyä enemmän rahaa samojen juttujen ostamiseen...
Debet ja Kredit.
Mansonin lippujen jonotus tuntia ennen Stockan aukeamista. Kun kello tuli 09.00 hirvee vitun ryysis ja töniminen, vedin varmaan jonkun maailmaennätyksen Stockan rappusissa. KOLMESSA MINUUTISSA LIPUNMYYNTIIN JA JONOTUSNUMERO OLI 43, vittu. Kai siel sit oli Stockan porukkaa jo venaamassa, ei siinä vielä mitään. Sain lippuni kiitos sille että nro. "17" jonossa ei mennyt ja luovutti numeronsa minulle ni pääsin sillä sitten(*sydän* kiitos sille ihmiselle) .Olen lippuni oikeasti ansainnut.
Nyt sit jossain huuto.net sivulla niistä lipuista pyydetään kaksin ja kolmin -kertaisia hintoja. Tiesin että olisin voinut tehdä saman eli ostaa muutaman ja myydä ne, vuonna 2001 oli meinaan aivan sama meininki, liput ei vaan riittäny -kuuntelijoita kyllä. Itselläni kävi silloinkin hyvä tuuri kun pääsin.
Mutta helvetti. Pientä kunnioitusta, harmittaa niiden puolesta jotka ihan oikeasti halusivat sinne keikalle, mutta järki sanoo et 200 on liikaa, tai vanhemmat... Ottaa päähän tollanen lypsäminen. Vittu, menis huuto.net ns. lippumeklarit oikeasti töihin tienaa sitä rahaa... Tai opettelis tekee sitä musiikkia ja tienais edes omat lipputulonsa.
Idiootit.*eiei*
Ja tämä tietenkin koskien muitakin keikkoja, itselleni oli tämä nyt vain ajankohtainen.
[q]Jää~*, 6.4.2005 11:42:
Se että poden kauheita omantunnon tuskia, kun nukuin pommiin ja päätin jättää koko koulupäivän väliin
*naps*
[/q]
Turha tuommoisen takia omaatuntoa vaivata
Aivan normaalia ja täysin hyväksyttävää toimintaa
[q]nomic, 6.4.2005 11:22:
Väärin!
Ärsyttää että sisko ei opi
[/q]
nooooooooooh mut katos mä opin just päinvastaisesti..
sulla on viel tekemistä miun suhteen.. ajatella tahon oppii käyttää noita ohjelmia viellä *juonitte* ja SÄ opetat.. mua ärsyttää jo valmiiksi kun tuun menettämään hemoni...
Vituttaa kun on noita perkeleen tenttejä JUST NYT voe kökkö Täys jumitus ja mikään ei tunnu taas toimivan, ei varsinkaan mun pää
Se että poden kauheita omantunnon tuskia, kun nukuin pommiin ja päätin jättää koko koulupäivän väliin
En jää mistään kauhean kriittisestä paitsi, enkä olisi ehtinyt olla siellä kuin muutaman tunnin ja siksi ärsyttääkin et silti on näin huono omatunto ja lusmu olo...
Se vituttaa kun tilaa klubivermeitä muutamalla sadalla eurolla, venaa 1.5 kuukautta ja silti ei saa mitään :D
[q]Lenita, 21.7.2005 09:03:
---
mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso].
---
Ai siis missä esimerkiks? Mä en oo kertaakaan viel kuullu kenenkään huutavan hieromasauvaa, liikunko siis väärissä piireissä?
[/q]
Tapahtuu sitä paremmissakin piireissä.
[q]UnityF, 4.4.2005 02:12:
se mitä mä noista ymmärrän niin fruity on ihan p*ska... ennemin siirry suosiolla reasoniin...*joo*
(mä kyl en oikeesti tiiä mut noin kuvittelisin että broidi on joskus koittanu valistaa mua...)
[/q]
Väärin!
Ärsyttää että sisko ei opi
Vit*ttaa ihan törkeesti jos menee kymmeneltä aamulla kauppaan ruokaosastolle (esim sokos turussa) siellä on aina ihan KAUHEE MUMMORUUHKA! ne tukkii joka perkuleen käytävän ja sit niillä kestää kassalla ihan uskomattoman kauan se maksaminen. Se ärsyttää todella!!!!
Se muuten ärsyttää kun ihmiset keskeyttää sun kesken lauseen tai jopa tarinan. Joissain tapauksissa sen kestää (vaikka aina saattaakin tulla semmonen pikkuriikkinen *dissaa*-impulssi), mutta joidenkin ihmisten suhteen meinaa kyl mennä hermo. Tulee semmoinen olo että se oma asia ei muka ole yhtä tärkeä kuin mitä sillä toisella on sanottavana.
[q]serotonot, 27.6.2005 13:41:
No se on hyvä jos mieli parani. Mä en ymmärrä miksen mä sais vastata sun kirjoitukseen, minkä olet tänne keskusteluforumille kirjoittanut? Olethan säkin samalla tavalla "takertunut" jokaiseen mun kirjoitukseen tästä kys. aiheesta nyt :D
Se etten mä tunne sua, ei vaikuta siihen ettenkö vois olla jotain mieltä vastuun siirtämisestä muille ihmisille.
[/q]
Saat sie vastaa mä käyn keittämässä teetä niin pölistään vaikka vie tää tunti kun oon himassa. Mikäs siinä.
Se että tossa sun kirjoituksessa saa nyt sen vivahteen että mä _kaikissa_ mun elämän valinnoissa siirtelisin vastuun muille, ainakin itse sain sellaisen käsityksen. Joo mä kyllä laitan vastuuta mun kavereille että käyttäis aivojaan mihin aikaa soittelevat se että he soittavat mulle klo 08-12 on ihan sama kun toisille soitettasi klo 00-06, tuskin kukaan siitä on kovin iloinen, ja jos pikkua aletaan viilaa niin kaikki ei voi laittaa aina puhelimiaan äänettömälle työn ym takia mut sitten kun se puhelu tulee niin ne tietää että se on tärkeä eikä mikään "moi mitä kuuluu ei ollu muutakaan tekemista niin soitin siulle blää blää blää"
Toisissa asioissa todellakin siirrän sitä vastuuta muös kaverille että hänkin saa käyttää aivojaan ja kyllä mä osaan myös itte pidän vastuuta omista asioista mitä teen ja esim pidän vastuun siitä että en soittele kelle tahansa mihin aikaa tahansa.
jatkuva valitus ja se että mun kaverit dissaa (no okei vitsillä) mun muita kavereita. kyllähän sen tiettyyn pisteeseen asti voi ottaa huumorilla ja iteki mukana heittää läppää, mut jossain vaiheessa menee vähän yli. ja tällä hetkellä eniten mun luokkakaverin avautuminen asioista. ei tunnu ikinä osaavan mitää muuta ku valittaa
[q]Injektio, 4.4.2005 02:09:
Vitin fruity tilttaa aina ku saan jotai omast mielest hiton hyvää tavaraa tehtyy aaagh takasin reasoniin koht prkl
[/q]
se mitä mä noista ymmärrän niin fruity on ihan p*ska... ennemin siirry suosiolla reasoniin...*joo*
(mä kyl en oikeesti tiiä mut noin kuvittelisin että broidi on joskus koittanu valistaa mua...)
[q]Lene, 3.4.2005 23:21:
Se, että ihmiset ahdistavat.
TahtoisJonnekinHuitsinNevadaanVähänHengittämäänJaNauttimaanHiljaisuudestaEnnenKuinKilahtaa.
But no can do.
[/q]
TÄYSIN samaa mieltä....
Vitin fruity tilttaa aina ku saan jotai omast mielest hiton hyvää tavaraa tehtyy aaagh takasin reasoniin koht prkl
[q]Jusna666, 1.12.2006 21:46:
---
sMilE, 1.12.2006 21:45:
---
Jusna666, 1.12.2006 21:36:
---
sMilE, 1.12.2006 21:00:
---
Jusna666, 1.12.2006 20:33:
Sanan "uleeta" käyttö.
---
Mul olis sulle yks biisi!!!
---
Mul ois sulle muutama tunti samanlaista filosofiaa kuin tuossa taannoin eräs aamu
---
Mul on edelleen se biisi....
---
Niin on ja siks mä pysynki hiljaa.
[/q]
fixu jätkä*tirsk*
mua itteeni ärsyttää uudet kengät ja vesirakkulat.. ei tarvinu kun juosta mamasta rautikselle niin johan nyt molemmissa kantapäissä on vesirakkulat ja toisesta se on jo puhjennu