Mikä ärsyttää?
[q]Jago, 28.5.2009 16:15:
Yritin puhuu samalla kun söin omenapiirakkaa. Vedin aika suuret palaset molempiin sieraimiin. Vitun kivan tutusta, kun se vihdoin vihdoin lähti liikkeelle.
[/q]
Anteeksi, mutta tää kuulostaa aika huvittavalta *nauru**blush*
[q]rose, 28.5.2009 16:34:
---
Jago, 28.5.2009 16:15:
Yritin puhuu samalla kun söin omenapiirakkaa. Vedin aika suuret palaset molempiin sieraimiin. Vitun kivan tutusta, kun se vihdoin vihdoin lähti liikkeelle.
---
Anteeksi, mutta tää kuulostaa aika huvittavalta *nauru**blush*
[/q]
Onhan se, mutta myös tosi ärsyttävän tuntusta. Tapahtuu mulle tosi usein ja aina pitää olla kauan pää takakenossa, että saan ruuan valumaan takas suuhun*nauru*
EI MIKÄÄN! Haha!
[q]Takyon, 15.9.2008 18:33:
---
Janisa, 15.9.2008 18:31:
---
lillikutti, 15.9.2008 18:19:
miehet!
---
Ei kun ne on just kivoja!
---
Kyl me ollaan tosiaan ihan kivoja. Mut ne naiset
[/q]
Niin, siis, mehan ei olla arsyttavia, me ollaan vaan mahdottomia. *vink**nauru*
kaikki ärsyttää nykyjään, kai jotaan talvimasennusta ilmassa..
Mutta etenki se ku mä en voi saada sitä mitä mä haluun. yhyy
[q]lillikutti, 15.9.2008 18:19:
miehet!
[/q]
[q]Takyon, 15.9.2008 18:33:
---
Janisa, 15.9.2008 18:31:
---
lillikutti, 15.9.2008 18:19:
miehet!
---
---
Kyl me ollaan tosiaan ihan kivoja. Mut ne naiset
[/q]
Todista se mulle!
miehet!
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!
noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..
[q]lillikutti, 15.9.2008 18:19:
miehet!
[/q]
älä muuta viserrä.
[q]Freja, 16.9.2008 09:15:
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.
Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.
[/q]
BB.
Rotat*toktok*
Ei vittu, mailman paskin päivä ikinä! Aamusta heti pomo niskassa töissä, taantuman takia ainoona työntekijänä pienet paineet töis, "tuleeko siitä mitää? pitäs olla jo! joko on valmista?" Ja koko vitun päivän samaa paskaa. Auringon näkee ehkä kerran päivän aikana hallin ikkunasta ja tietysti sillä hetkellä, ku pääsen lähteen niin taivaalla jyrähtää ja rupee vettä tulee ku Esterin suolesta! Dösämatkalla joku vitun pikkuipana rääkyy korvaan koko matkan, ei ilmastointia, täys bussi, voitte arvata. Noh, kauhee soija päällä astun keskustorilla pois. Katua ylittäessä joku überläski ruma akka jyrää mut, sateenvarjot lentää samalla kun itte lennän ilmojen halki.. Seuraavaa katua ylittäessä joku vitun likinäkänen about 200v pappa meinaa ajaa päälle suojatiellä, puskuri pysähtyy noin 2cm päähän reidestä. Pappa jää tietysti kattelee ihmeissää et mitä tapahtuu, teki mieli potkia nokkapelti sisään, mut senkin olisin joutunu kuitenki maksaan.. Himaan päästyäni, aattelin et noh laitanpa koneen päälle ja heitän jonku rallin pyöriin ja rentoudun.. JA VITUT, kovalevy sano ittensä irti, 300gb meni sinne.. Pääsi tosi luja kiroominen. Kovalevy irti ja Bulldogiin nurkan taakse, kerrotaan et min 2vko uuden saamiseen, ei oo maassa.. JES.. Siinä samalla tajuan, et ei saatana: viimetteen 2 vuoden Reason projektit yms. hävis kans.. Aivan ranteet auki täs vaihees.. Taas himaan päästyäni huomaan lattialla kasan laskuja.. VOI VITTU!
Ei auttanu avautumine yhtää, viäki vituttaa..
[q]sapeli, 16.9.2008 09:24:
BB.
[/q]
Nojoo, vähä alkaa olee sellanen olo. Ku noi meiä uudet puhjärjestelmät tuli, ni jengi heitti jo sillon läppää et on Isoveli valvoo-meininki.
Ärsyttää kun en kirjota levyihin et mitä ne sisältää!
Oon koko aamun huudattanu jotain levyä, jossa on 7 settiä, nähtävästi täältä klabbarista ladattuja.
Ihan mielettömän hyvää pauketta, mut kun en tiedä kenen
Ois voinu vaik hehkutella tekijöille suoraan mut ÄÄÄÄH!!
...liian moni asia...
Töissä yks episodi, joka kohdistettiin muhun ja kollegaani, vaikka ihan yhtä "syyllisiä" on kaikki muutkin. Tuli vähä sellane olo, et vittu kiitti arvostuksesta.
Voi vittu! Toi vitun uuni sano sopimuksensa irti! Just, ku on safkat menos sinne. Vittu heitän sen ikkunasta kuuhun!*dissaa* (nyt on oikeus kylvää tota * sanaa*vink*)
Vitun M-juna, taas tänään mun vuoro oli peruttu
Eiks nettiliittymien hintoja yleensä lasketa alaspäin kun uusia nopeampia yhteyksiä tulee markkinoille? Tai sit vaihtoehtoisesti nostetaan nopeutta hinnan pysyessä samana..
Elisa sit ilmotti tänään että heinäkuun alusta mun nettiyhteys on 2e kalliimpi