Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se, että kaikki koulun asiat on netissä eikä mulla oo nettiä ja jottei asiat kävis liian selkeiks tieto on kolmella sivustolle, et eti sieltä sitte

Ärsyttää suunnattomasti, kun itellä on vaikeaa ja kaipais tukea, niin ehdotetaan: " Tuu meille siivoamaan, niin saat jotain muuta ajateltavaa. Ois mukavaa, että joku tekis mullekin jotain mukavaa ja olis tukena synkistelyn hetkellä.

[q]Ssannah*, 8.9.2006 13:55:
Mun toimeentulotuki ei oo Hel**tti vieläkään tullu...piti tulla jo viikko sitten*grr*
Se prkeleen noita-akka vois jo laittaa ne rahat tilille ja Äkkiä vai eiköhän se todellakaan tajua että ihminen tarvii myös rahaa elääkseen
Ärsyttää niiiin maksimaalisesti!!
[/q]

....Sain kuulla ettei sitä tule ollenkaan ennen lokakuuta...*uuh*
Rutiköyhä opiskelijaraukka*poks* Velkaa tekemään....ellei pääse jonnekin kuppaseen raflaan tiskaamaan tms......jihuu..*grr**dissaa*

no se, että ei just nyt kiinnostais yhtään mennä töihin. ja se, että menin tuhlaamaan niin paljon johonki niinkin turhaan ku viinaan ja sit yks heppu josta ei vaan kertakaikkiaan ota selvää mitä se haluaa. niin ja sit se, että eilinen olikin aika lailla floppi.

minä.

[q]K3K3, 11.3.2008 02:03:
---
Kit^, 11.3.2008 01:52:
ei saa unta. taaskaan.

---

Terve tuloa joukkoon!....tää on oikeesti niin maailman siisteintä koskaan ikinä pyörii ja kierii sängyssä ja unta ei saa ei millään...ihan sama vaikka joku löisi tajun kankaalle....no...henk.koht on TÄYSIN turha tässä kohtaa enää mitään unta koittaa saada....toivottavasti sulla olisi parempi tuuri...*hihu*
[/q]

Siinä vaiheessa kun kirjoittaa noin niin suosittelen lämpimästi unta tavalla tai toisella :DD

arvatkaas....

Ärsyttää lukea samaan tenttiin jo kolmatta kertaa. Ekalla kerralla sain 5,5p ja tokalla 6,5p, kun 8p on läpipääsyraja. Luulis jo luennoitsijaakin vituttavan korjata samojen tyyppien tenttejä monta kertaa, varsinkin kun hylättyjä on joka tentissä yli 50%. Tosin luennoitsijaa tai ketään muutakaan kurssin järjestäjää ei tosiaan tunnu kiinnostavan koko kurssi tai sen järjestelyt. Tenttien pisteytyksestäkään ei kuulemma saa mennä valittamaan, koska luennoitsijaa ärsyttää valittajat. WTF. Lisäks vielä tenttimateriaali ei todellakaan vastaa itse tentin sisältöä. Mikä idea laittaa tenttiin lasku, joka käsitellään vasta jatkokurssissa..?
Eipä tässä omakaan motivaatio kauheen korkealla ole em. syistä. Suoraan sanottuna VITUTTAA.

Kauhee hötkyily! TAHTOO KOTIIIIIIIN. igor igor.

Ammattitaidottomat taksikuskit.
Oli tänään lääkäriaika, ja yllättäen myöhästyin metrosta joten piti turvautua taksiin. En muista milloin olisin viimeeksi ollut yhtä epämukavassa kyydissä. Ensinnäkään kuski ei tahtonut millään ymmärtää etten osaa neuvoa häntä perille, vaikka nykyään jokaisesta autosta kohtuu näppärä Gbs systeemi taitaa löytyä ja sen kanssa antamani osoitteen perusteella luulisi matkanteon kohtuu helppoa olevan.
Lisäksi itse kyyti oli yhtä tasaista, kuin juuri kortin saaneen 18v jässikän kyydissä. Jos tuosta matkasta joutuu maksamaan itsensä kipeäksi, olisi mielestäni toivottavaa, ettei niska kipeytyisi jatkuvien pikku kiihdytysten sekä jarrutusten johdosta.

Sairaalat.
Mä ymmärrän, että sairaala ympäristö on raskas ja hektinen, mutta sairaaloiden tarjoama asiakaspalvelu kaipaisi mielestäni kohennusta. Vai voitteko kuvitella, että yritys joka kilpailee markkinoista voisi toimia seuraavalla tavalla.
Yritin soittaa ja perua röntgen aikani, päivää ennen itse röntgeniä, röntgenin aukioloaikojen sisäpuolella, ja henkilö joka puheluuni vastasi, ilmoitti ettei paikalla ole ketään joka voisi ilmoitukseni vastaanottaa. Taustalla lienee jokin sairaalan politiikka, mutta koska joudun tietysti käyttämättömästä ajasta maksamaan, sapettaa tuo hieman.
Lisäksi jos olet varannut ajan asioidaksesi jossain yrityksessä, ja kyseisen yrityksen aikataulu olisi jäljessä, saapuessasi ajoissa paikalle, sinua tuskin istutettaisiin odottamaan tunnin varatun aikasi yli, ilman mitään ilmoitusta.

Yllättävän paljon voikin heikosti sujunut aamu nostaa yleistä vitutuskäyrää, mutta onneksi kyseiset ongelmat ovat sellaisia etten niistä joudu päivittäin kärsimään.

Vitun dorka asiakas *dissaa*. Yleensä tuun kyl ihmisten kanssa toimeen, mut tää yks hlö

Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan erään yrityksen tapa hoitaa takuuaikana hajonneiden tuotteiden takuuvaihdot.. Kohta kuukausi sitten laitoin näytöohjaimen takuuvaihtoon hajonneiden muistien takia, soitin yritykseen viikko sitten perjantaina ja sain kuulla että ovat juuri laittamassa postissa mulle uuden ohjaimen.. Eipä ole vieläkään näkynyt, ja nyt eivät suostu vastaamaan puhelinsoittoihin et vois kysyä et missä oikein maksaa *grr**igor* On siellä joku paikalla, koska joka toisella soittoyrityskerralla se tuuttaa varattua.. *toktok*

Jos ei kohta rupea jotain tapahtumaan, teen reklamaation, soitan kuluttajaneuvojalle ja/tai valituslautakunnalle.. perkele!

Sitte vielä Karpolle ja vaikka Pekka Saurille samantien.

Mulle ei vittuilla. NII!

*ysk*datadog*köh*

Edit: Noniin, vihdoinkin siellä suvaittiin vastata puhelimeen.. Sälli sanoi et se tyyppi jonka kanssa oon jutellu on sairaslomalla eikä kukaan ole käynyt postissa.. Öö.. olenko se vain minä jonka mielessä tässä kuvassa on jotain vialla? Siis yrityksestä ei käy kukaan postissa VIIKKOON!?

Kyseinen yritys kuitenkin 100% varmuudella saa päivittäin lähetyksiä ja postittaakin varmasti tilatut tuotteet asiakkailleen edes.. Vai mahtaako siellä olla takahuone täynnä laatikkoa ja pakettia aina odottamassa sen yhden tyypin vaivautumista postissa käyntiin.. Mitä vaten ne muut tyypit siellä sitten on?.. Siis oikeasti, onko tämä kädettömien ihmisten suojatyöpaikka?

[q]Sand3, 18.9.2006 14:12:
Se kun mä en ymmärrä miehiä
[/q]

*lohduttel**nauru*
Voi raasua.

Tää kaikki.

[q]bubbelgum, 18.9.2006 18:25:
Jostain syystä ärsyttää aivan äärettömästi se kun eräs klubbarin käyttäjä jaksa päivästä ja viikosta toiseen valittaa miten on pokerissa tullut huono käsi, ja miten taas hävis, ja miten pitäs opetella pelaamaan, ja blablablaa... Argh.

Jos et osaa pelaa, niin älä pelaa! Jos vituttaa että menetät rahaa, älä panostaa rahaa! Jos tulee huono käsi, niin voivitunvoi!

Eikö oikeesti oo ihmisellä parempaa tekemistä ajallaan kun pelaa jotain helvetin uhkapeliä ja sitten tulla valittamaan kun peli sujuu huonosti?!

En tiiä ärsyttääkö ketään muuta tää, enkä ihan tarkalleen tajua itekkään miks tää ärsyttää mua niin suunnattomasti. Mut joka kerta kun tulee taas uus pokeriin liittyvä postaus, niin meinaa pää räjähtä.

Niin ja niille mukafiksuille jotka kuitenkin tulee nillittää että eikö mulla oo parempaa tekemistä kun valittaa netissä jonkun toisen nettikäyttäytymistä niin vastaus jo etukäteen. Ei, ei ole. Kunpa oliskin.

Ja joo, tiedän myös sen että ignore on keksitty...
[/q]

Hihih Jesh mä oon saanut ekan Haterini =P

Mutta rakkaani voi kun mä en pelaa rahasta hehe sehän se kauneus onkin =P

Mutta ei siinä mitään mä lupaan tehdä sulle lisää tekemistä jatkamalla Whineemistä sillä whine on pelaamisen suola silloin tällöin =P Ja toisaalta Ei mulla ei ole parempaakaan tekemistä ajallani kun pelailla Pokerii ja Whinee kun tulee Badbeatsii aivan kuten sullekaan ei oo aikaa muuhun kun ottaa ärsytystä :)

Mutta illanjatkoja sullekin =?

sql error
tää olikin ihan liian hyvä päivä töissä.

Ihmiset, jotka eivät osaa laittaa kättä suun eteen kun aivastavat/yskivät. Tai EES JOTAIN. ite käytän kyynärtaivetta. Mut se, et yskii menee et sylki lentää päin naamaa, ai että sitä fiilistä ku tekis mieli desinfioida koko naama.

en löydä himasta mistään yhtä kaulakorua.. oon ihan 100% sale että mulla oli se eilen vielä kun tulin kotiin.. *toktok* V*TTU!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O