SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Claquesous, 4.10.2007 15:47:
Miten te sitten alatte "oleen" jonkun kaa? Onko se "oleminen" jonkinlainen salama kirkkaalta taivaalta, että yhtenä hetkenä ootte ikisinkku, mutta sitten toisena jo jonkun kanssa tosimielellä.
[/q]

Emmä oikee laske sellasta yleistä hengailua treffeiks.

[q]Piia, 3.10.2007 21:46:
pistän paremmaks... En oo KOSKAAN, IKINÄ käyny treffeillä!!!
[/q]

Emmäkään :(

[q]astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(
[/q]

Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(

[q]astaroth, 17.9.2007 21:19:
niin, mutta naisen tanssi herättäisikin minun huomioni (ja en siis tarkoita mitään "u gotta work iiiiit, u gotta push iiiiit, kattokaa mun PERSETTÄ!"-tyyliä), niin ei se todellakaan tarkoita minulle sellaista harvinaista tapausta, josta minun täytyisi pitää kiinni :)
[/q]

Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

Okei menee vähä liian vääntämiseks :D

[q]astaroth, 17.9.2007 18:29:
tanssiminen tosin on poikkeus, heitä on harvassa. mutta tanssitaito nyt ei taas olekaan vastakkaisessa osapuolessa mulle se suurin turn on :P
[/q]

Tarkotin lähinnä vaan tota tanssimista. :) Ja myönnä pois, et jos nainen tanssii sun mielestä niin hyvin että ansaitsee erikoismaininnan, ni kyllä se vähän kiinnostusta herättää!

[q]larzizi, 16.9.2007 10:17:
EDIT. Ja tämä löytö oli muuten helvetin hyvä tanssimaan!
[/q]

Okei, se mies alkaa olemaan jo sellanen harvinaisuus et katokki et pidät kiinni siitä :P

[q]larzizi, 28.7.2008 22:30:
Kyllä puolialastomat kuumat kesäkollit ja piristävät kesäsäpinät on sitten ihan parhautta
[/q]

ÄLÄ. Mut kyl ehdottomasti parasta ajanvietettä on mennä biitsikentille kattoo ruskettuneita poikia, meinaa lähtee silmät irti siitä näystä O_O

[q]Epailija, 12.4.2007 20:46:
Niin ja hei, se oli sentään ajatellut. Se on harvinainen taito miesten keskuudessa.
[/q]

[q]Freja, 12.4.2007 20:29:
[--] mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"
[/q]

Voi ei, toi oli ihana. :DD

[q]ALIEN, 14.2.2007 00:30:
Juli-Jenni Teemunen.
[/q]

:DDDDD

[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 21:58:
Mistäs semmosta epäilet?
[/q]

Naisen vaisto.

[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 21:56:
Melkein voin luvata että et halua... noi on yhdeksässä tapauksessa kymmenestä semmosii et voi elämän karut kävyt...
[/q]

Heh, taitaa olla jotain omakohtaisia kokemuksia täs taustalla? :P

[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 21:52:
Mistä päättelit dokauksen alkaneen tuolloin? voi olla todennäköisempää dokauksen alkaneen joskus soveliaampana ajankohtana edellisenä päivänä *joo**nauru*
[/q]

No hitto, mä haluun kans tollasille jatkoille! :D

[q]ALIEN, 10.2.2007 12:51:
edit: lol, kännissä mä tankin postasin :)
[/q]

Hyvään aikaan säki dokaukses alotat :D

sinkkuna ollaan valitettavasti. sellanen fiilis et ainaa tuun niin olemaankin........*nyyh*

[q]takkupipio, 25.10.2006 12:52:
---
Zenni, 25.10.2006 00:40:
Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(

---

Halittel*
[/q]

Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(

Luulin että olisin kaivannu jotain lämmittäjää näin syksyn kylmenevinä päivinä, mut ihan hyvin tää menee! Family Guyn voimalla

[q]Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)
[/q]

Nojoo totta, mut mä tykkään seurustella enkä haluu kerta toisensa jälkeen tehä samoja virheitä ja loukata toista ellen opi niistä jotain. Eli tääl on hyvä kelailla mitä teen väärin ja korjata asia

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:35:
Ai hitsi :D Ja mä sanon, että löydät sen mielenkiintoisesta paikasta jos mun b5:set on kärsiny =D
[/q]

Ihme homosteluu. Järkkään sit tv-lupatarkastajat sun ovelle

O