SINKKULUUKKU
ihan hauskalta kuulosti toi keskiviikkomeininki perusjuottolassa, mutta nyt on liian kiire järjestellä kämppää että tänään pääsisi :)
jollain porukalla sitten toiste?
http://yeah-hi.com/files/cool-story-bro.jpg
noh täällä nyt sitten ollaan, moi vaan kaikille!
[q]Unik, 20.7.2008 04:52:
[color=darkgrey]Damn- ei teidän pisteet ainakaan nouse tän luukun perusteella :DD
Viki, viki ja vali, vali...on se kyl kauheeta tuo laiffi...varsinkin yksin.[/color][/q]
:D No okei, havaitsemiani sinkkuilun hyviä puolia tähän mennessä:
- "vapaa-aikaa" on älyttömästi enemmän (eli voi puuhastella kaikkea joutavaa)
- vaatekaappiaan voi järjestellä niinkuin itseä huvittaa ;)
Listaa voi varmaan jatkaa jahka tottuu tilanteeseen :)
[q]Emberglow, 12.2.2009 13:48:
alphamagic, 12.2.2009 11:47:
noena, 12.2.2009 08:20:
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*
---
Samaa sitä tulee usein mietittyä
---
NIIN-PÄ.
---
No eipä tunnu ne naisetkaan ymmärtävän, kele!
[/q]
:D Olen itse kelannut ihan samaa aina välillä :P
Tosin jos on itsekin vähän erikoisempi tapaus niin pitäis löytyä vähän erikoisempi nainenkin, ja niitä ei tietenkään ole joka kadun kulmassa kyselemässä treffeille :)
[q]Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:
"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."
Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D[/q]
Tuon perusteella hyvä että pääsit siitä eroon.
[q]vilna, 24.12.2008 11:15:
Mä alan tosissaan päästä vauhtiin tän luukun kanssa, vaikka onhan sitä sinkkui ennenkin oltu :)[/q]
...vaikka hankalampina hetkinä tuntuukin siltä että koko sinkkuilun viehätys on kuin paperitalo, jonka seinät voi puhaltaa pois jolloin jäljelle jäävät pelkät rauniot :/
[q]Lauruska, 27.4.2009 15:14:
Vinha muistuttaisin tässä, että olet mies ja voit saada lapsia vaikka 80-vuotiaana *nauru*[/q]
Niin voin, mutta mä en halua että ne asuu enää luonani kun olen 80-vuotias ;) (tai no ehkä se siinä vaiheessa taas mulle kävis, mutta joskus 60-vuotiaana ei :D)
[q]Syder, 27.4.2009 12:16:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
---
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.[/q]
Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)
Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.
Heh tulipas soppa tosta videokeskustelusta :) Mutta joo noloa siinä mun mielestä oli kun vähän ujostutti laittaa se esille ja että osa on kuvattu vähän samaan tyyliin kuin galtsu-kuvat "vessassa peilin kautta salamalla".
Kommentit olivat kuitenkin kannustavia ja asiallisia, kiitos siitä. Ja klubitus on kyllä aika "pehmeä ympäristö" verrattuna vaikka murobbs:ään :D
Deitti-ilmoitukseen en kuitenkaan viitsi tuota videota laittaa, se oli vähän läppää alunperinkin. Jos jonkin laitan, niin sitten kokonaan muualla kuin kotona kuvatun :)
[q]siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä...[/q]
Voisin komppaa sen verran, että siellä oli tosiaan varsin söpöjä rastatyttöjä :)
[q]Zeratul, 28.6.2009 22:44:
Mikä ihmeen ongelma jengillä muuten on ton "treffit" sanan kaa?[/q]
Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)
[q]Zeratul, 1.4.2009 22:44:
Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees. *joo*[/q]
Optimistinen asenne ;)
[q]siveys, 5.5.2009 01:43:
---
tbo, 5.5.2009 00:43:
Sit jos jonain päivänä tuut siihen tulokseen että sinkkuluukussa ruikuttaminen saa riittää, niin tiedät mistä päästä tarvii lähtee liikkeelle.
---
Totta. Ensimmäinen askel on lakata lukemasta kaltaistesi besserwissereiden egotrippailuja sinkkuluukusta.
;)[/q]
Mielestän tbo kirjoitti viisaasti vaikkakin vähän tylysti. Ja sait sentäs paremman vastauksen kuin jonkin yksirivisen.
Itsellenikin leipätyö on vain välttämätön paha, jossa käydään ansaitsemassa ne eurot joiden turvin viettää sitten muuna aikana sitä oikeaa, merkityksellistä elämää. Tosin olen itsekin valinnut sellaisen työn joka oli aiemmin harrastus, mutta harvoin se kivalta harrastelulta tuntuu varsinkaan nykyisellä työtahdilla.
Toimivassa parisuhteessa jaksoi muuten paremmin töissäkin.
[q]Epailija, 27.4.2009 19:01:
Hain nyt takaa sitä, että kiinnostaako sinua yhtään "oikea" tekniikka tahi muut tanssilliset ansiot, vai haluatko vain liikkua tasan niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu muusta ja muista välittämättä? Viritänkö siis kritiikkimittarin kohtaan "duudsoni, joka vain diggaa liikkua" vai "duudsoni, joka yrittää kehittyä tanssijana"?
Peili on toki hyödyllinen kapistus sekin, mutta videota se ei ihan kokonaan korvaa (sama pätee toki toisinkin päin). Siinä missä peilin ääressä voi helpommin viilailla asentoja jne., voi videota katsellessa keskittyä siihen miltä koko suoritus oikeasti näyttää. Peilin ääressä puuhastellessa keskittymiskykyä tulee uhrattua itse tekemiseen sen verran, että suorituksen seuraaminen kärsii. Lisäksi se lihasten antama informaatio siitä mitä tulee tehtyä ei aina ihan pidä paikkaansa - itse asiassa sitä vähemmän, mitä kehnompi koordinaatio on. Pienen tauon jälkeen videolta katsoessaan näkee suorituksen samoin kuin yleisö sen näkisi ja se on monesti paljastava kokemus.[/q]
Okei suhtauduin ehkä vähän "epäilevästi" kysymykseesi ;) No nyt kun syksyllä aloin ihan kunnolla käydä tanssitunneilla, niin samalla katutanssikulttuuri ja -historia ovat alkaneet kiinnostaa enemmän. Samalla olisi kiva kehittyä jossakin tietyssä tanssissa (popping ainakin tällä hetkellä) mutta esim. skabaaminen ei ole mulle erityisen tärkeää. Lähinnä on hauskaa oppia tekemään kaikkea uutta makeeta, harrastaa sellaista liikuntaa joka on oikeasti kivaa, tavata tanssihenkisiä ihmisiä (ovat muuten tosi kannustavia ja positiivisia keskimäärin!) sekä vaan nauttia tanssimisesta.
Ja tuota julkaisemaani videotakaan en pysty itse katsomaan kaikista kohdista kun näyttää niin pöljältä :P Eli kyllä sieltä jotain voi oppia, mutta "omaa" tanssia ei oikein tule treenailtua sillai että tutkisi yksittäisiä liikkeitä vaan tanssii vaan. Enimmän aikaa mäkin oon kuitenkin vaa tanssinu bileissä muiden seassa. Skidinä aloitin harjottelun omassa huoneessani pöytälampulla seinälle heitetyn varjon avulla :) Nyt olen pohdiskellut että jahka hankkii oman kämpän niin jollekin seinälle voisi laittaa ison peilin ;)
[q]niomic, 22.1.2009 17:56:
---
ravec, 22.1.2009 17:49:
Tapaileeko porukka toisiaan, jotka oikeesti kirjoittelee tälle palstalle?
---
Veikkaisin, että hyvin vähän jos ollenkaan, ainakaan pariutumismielessä. Tähän ei lasketa sinkkuluukku-iltoja ja aikoinaan olleita sinkkuluukkubileitä.
Mutta tiedän varmasti että privoissa tapahtuu senssailua ja täältähän ne sinkut bongaa jos ei muuten ;)[/q]
Niin olishan se luontevaa ajatella et kun sinkkubileis on tarkoitus pariutua niin sinkkuluukussa on sama meininki :) (eikä se mua ees häiritsis jos tääl on jotai säpinää, pikemminkin hauskuuttais :)) Mut eipä oo kyllä mulle kukaan privaillu enkä itse muille, ja aika pieni rinki täällä muutenkin taitaa pyöriä :)
[q]Syder, 29.10.2008 09:34:
---
Lyylikki, 29.10.2008 09:28:
Okei...pikakurssi:
1. Ota drinkki (tai muutama)
2. Juttele kavereille
3. Ota drinkki (tai muutama)
4. Sheikkaa äässii niin maan perkuleesti
5. Pilkku
6. Huomaa käveleväsi taas yksin kotiin (siis siinätapauksessa, että ei roiku kämppiksen käsipuolessa)
Että musta ei kannata ottaa mallia. Ei.
---
Lisäyksenä viel tohon ennen kohtaa 1, aloita ilta kissankumminkaimanserkunparhaankaverin kämpiltä etkoilemalla tuttujen ja turvallisten guitar hero & sing star yms. parissa ni eiköhä se ilta iha kiva ole :)
[/q]
Todella tuttu kaava joo! :D Mut yllättävän usein illassa parasta onkin ne etkot.
Kohdan 2. voi korvata myös "huutele irkissä ja klubituksen sanomaboksissa kavereille, olethan edelleen yksin kotona alusvaatteisillasi" ja lisätä kohdan 2.3 singstarin laulamiseen ja 2.5 bileisiin siirtymiseen :)
[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:13:
En mä käy Biltemassa =D Mut aika huonolta diililtä vaikuttaa jos ainoat edut on noi :D Tulee huomattavasti halvemmaksi palkata oikea rakkauden ammattilainen ;D
[/q]
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D
[q]siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..
---
Sulla on aika kiva koti.. Mistä saa kämpän missä on tommosia kallioita ja kiva merinäkymä? ;)
Itse videosta voisin sanoa sen, että meininkin vaikuttaa mielestäni vähän liian kameran edessä yrittämiseltä...[/q]
Heh no vastataampa jotain vaikka tämä onkin ihan offtopicia...
Maisemat ovat muutaman kilometrin kävelysäteellä kotoa, ja ovat juuri niitä paikkoja joissa viihdyn ja vietän paljon aikaani :) Ja mielestäni video kuvaa ihan hyvin persoonaani tanssijana; ei silloin ujostella vaan annetaan mennä. Niin ja käytän juurikin tuollaisia vaatteita kotona ja ulkona, mitä toi nyt tarkoitti edes? Okei duunissa oon usein farkut jalassa...
Esittäminen kuuluu olennaisena osana katutanssiin (esim. battle-rinki). Silloin myös vedetään täysillä se lyhyt hetki mikä ollaan esillä. Video oli tosiaan hieman liian pitkä, mutta leikkelin sen laiskasti kasaan. Siksi myös tanssin ulkokuvissa väärää kohtaa biisistä.
[q]Epailija, 27.4.2009 15:54:
Mietin hetken kriitikin antamista, mutta ennen sitä kysytään muutama kysymys:
1. Tanssitko puhtaasti omaksi iloksesi?
2. Videoitko noita sessioita ihan muuten vaan, vai yritätkö niiden avulla kehittää tekniikkaasi ja tyyliäsi?[/q]
Motivaatiot vaihtelevat tilanteen mukaan, mutta eihän tanssia olisi aloittanut ja jatkanut jos siitä ei tykkäisi.
Videoilta on mukavaa seurata oman tyylin muuttumista. Harmittaa kun ei ole videota lapsuusvuosilta tai edes myöhemmiltä kiksu- ja polkka-kausilta. Aika hankalaa videoilta on opiskella, peili olisi siihen huomattavasti parempi.
Akir0lle musavalinnasta, biisi on kyllä valittu ihan vaan sen perusteella että se oli mun makuun hemmetin kova ja tanssittava. Ja 90-luvun alun housea vedetään myös house-tanssitunneillakin... :)