SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]aada, 5.6.2010 23:57:
---
fosforic, 5.6.2010 23:09:
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto? äärettömän monia kysymyksiä mietityttää pienessä päässä kun ei ketään mulle ole löytynyt. Olenko tuomittu olemaan erakko lopun elämääni? kyllä kännissä tulee hyviä ajatuksia..sori :D

---

Konemusiikkifanitus pakollinen ehto, oikeastiko?
[/q] mä kyl haluun jätkän joka kuuntelee samaa musaa ku minäki, huomattu parissa viime suhteessa et jo pelkästään musamaku voi aiheuttaa kaameita riitoja :s "Vittu miks me aina kuunnellaan tätä paskaa? .........." "no vittu ainahan me sitä sun poppipaskaa jaksetaan jankuttaa" möömöömöö..................

[q]fosforic, 5.6.2010 23:09:
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto? äärettömän monia kysymyksiä mietityttää pienessä päässä kun ei ketään mulle ole löytynyt. Olenko tuomittu olemaan erakko lopun elämääni? kyllä kännissä tulee hyviä ajatuksia..sori :D
[/q]

Konemusiikkifanitus pakollinen ehto, oikeastiko?

Mul on se valinnan vaikeus! :D

[q]Laskeuma, 2.6.2010 15:44:
---
nomic, 2.6.2010 02:00:
---
Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D

---

Aletaax olee???

---

Hhahahahha *reps*
[/q]

Toinen haluu alkaa sun kans ja sä vaan naurat :O Aika törkeetä!

[q]Soina, 28.10.2009 22:57:
Aiheesta kukkaruukkuun, onko teidän mielestä vaikeampi löytää ja ylläpitää oikeesti toimivaa parisuhdetta, jos ei kotoaan ole mallia moiseen saanut? Tai onko siitä ollut mitään apua, jos on saanut? Omien vanhempieni suhteesta olen onnistunut oppimaan lähinnä sen, etten ikinä ainakaan lisäänny luonnehäiriöisen kanssa, that´s it.

nimim. avioerolapsi toisessa polvessa
[/q]

Vaikka sitä kuinka luulisi näkevänsä ja ymmärtävänsä ihmisten käytöksen, ja vaikka miten vannoisi että tuollaiseen tilanteeseen en itse ainakaan ikinä joudu, niin vaikuttaahan se, se lähin parisuhteen malli mitä on ollut. Niitä käyttäytymismalleja toistaa liian helposti, oppii esimerkiksi mykkäkouluilemaan, kerjäämään huomiota nalkuttamalla, "ratkaisemaan" ongelmat lähtemällä pois keskustelun sijaan tai olemaan joka hetki varpaillaan pelätessään toisen reaktioita ja mielenliikkeitä (mitkä sitten missäkin perheessä ovat niitä perinteisiä kierouksia). Onko vaikeampaa, sitähän on mahdoton verrata, mutta karmaiseehan se kun tunnistaa omassa käytöksessään, odotuksissaan, ajatuksissaan niitä samoja tuttuja merkkejä jotka estävät rakentamasta tasapainoista parisuhdetta sellaisena kuin se ruusunpunaisissa kuvitelmissani on.

Ongelmanratkaisu, tunteiden tunnistaminen ja niiden käsitteleminen, kommunikointi - nämä muun muassa ovat niitä taitoja jotka pitäisi oppia kotona, ja jos ei opi, joutuu opettelemaan sitten isona. Monet eivät opi koskaan.

MäHaluunPoisTäältä!

Pari mainosjuttua musta:

- Teemu
- 26 v.
- Lahesta
- Opiskelija (kohta valmistun Visualistiksi)
- "Normaali" jos niin haluan
- Aika kova menemään mut pysyn myös kotona tarvittaessa
- Pidän hyvänä ja pussaan tarvittaessa
- Osaan kokata ja siivota (säännöllisesti)
- Tykkään lapsista (ja joskus haluun pari omaa)
- Pärjään omillani
- Lepyn ennätysnopeesti

ja sä voisit olla:

- 20 - 28 v.
- Nainen
- Päästäs suht normaali
- Pitkäpinnainen ja ymmärtävä (häröilen)
- mussukka

[q]Danskuh, 7.8.2006 10:50:
mä voin olla:D
[/q]

noni olipa taas vaikeeta.

[q]mayah, 2.10.2006 10:22:
Etkö sä oo kuullu, et lahtelaiset on hulluja juoppoja?
[/q]

oon joo mut ei kaikki.
[size=3]ainakaan mä[/size]

Onnex olkoo cosmiikki!*plur*

[q]Burma, 28.6.2007 01:14:
tarttis nyt just jonkun todella napakan tytön asettelemaan vähän rajoja ja sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei.

[/q]
:D nauratti.

JOS nyt kuitenkin olit tosissasi, niin kuukauden päästä tämän unelmaemon löytymisestä oot seukkausluukussa vinkumassa miten akka on hirveä pirttihirmu, pakottaa syömään kaikenlaista ituruokaa porkkanamehun ryydittämänä, ei anna viettää aikaa kavereiden kanssa ja nalkuttaa vaan jatkuvasti jokaisesta kaljapullosta ja mistä tahansa maan päällä. Pakottaa ikeaankin! ;)

Että oliko haussa seurustelukumppani vai äiti 2 ?

[q]1ncarnation, 9.8.2006 16:26:
Eikö tätä palstaa voi käyttää hyväksi jotenkin,järjestää jotkut treffit sun muuta..
[/q]
Eikö muka oo yritetty. :/ Varmaan jokin perustavanlaatuinen vika kun se pariutuminen on niin vaikeaa. :D

[q]
Mut jos palataan asiaan.Tietääkseni konemusiikin bileiden maine on semmonen, että se ei ole mikään paras paikkaa etsii deitti seuraa ? ainakin semmonen käsitys mulla on. onko näin ?
[/q]
Mistä ihmeestä sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Missä muka tutustuisi paremmin ihmisiin kuin bileissä? Onnelassa? Kirjastossa? Torilla?

[q]Avernian, 28.1.2007 15:43:
Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa
[/q]
Naiset on just tollasia. :/

[q]Lyylikki, 21.8.2008 13:18:
(Ja siitä mikä uppoo muhun tai millä mut sais hurmattua ei kyllä taida olla apua juuri kenenkään muun tapauksessa, koska mun lempiruokaa on ruoka.)
[/q]
Yhtäkkiä yllättäen tuli mieleen kun tulin kotiisi ensimmäistä kertaa elämässä, ja piti ihan jo ovella ihmetellä että ah mikä ihana tuoksu täällä leijaileekaan! Teittekö sitten jotain kalapuikkoja ja makaroonia tms. Mä olin ainakin ihan huumattu.

[q]niomic, 16.8.2006 14:57:
Moi Amokk, älä oo noin tosissas koko ajan, ok :D
[/q]
Mä en mahda sille mitään. :( Oon nipo kirjanpitäjä. Elämäni on vakavaa.

[q]hallucinogen, 14.8.2006 14:30:
Hyviä kysymyksiä mutta monessa kysymyksessä voi tulla aika moinen "poliitikko-efekti" et ei paljao voi vastata kyllä tai ei, jotta ei tule väärinkäsityksiä ;D Mä en naisten johtopäätöksiin luota, aina ne luulee ihan jotain muuta mitä koitin tarkoittaa :D Ehkä olen verbaalisesti vain täysin saamaton =)
[/q]
Onneksi se on Wordilla tehty, mahtuu tekstiä. :) Mitä laveammin selitetty, sen parempi!

Harmi, nyt tuo typerä lomake vei kaiken huomion varsinaiselta asialta, eli seuranhakuilmoitusten älyttömyydeltä.. :/

[q]hallucinogen, 9.8.2006 11:46:
---
Amokk, 9.8.2006 11:45:
Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!

---

Missä välis? :D
[/q]
MOT

hei ompa tosi paha olla 1 fucking kuukaus!

nimim. ekan kerran tuli '97 ja heti perään 2003

[q]Jocular, 14.8.2006 14:12:
Toi edellinen "haastattelulomake". OMG. Lisäkysymys tekijöille; ootteko tosissanne?
[/q]
Pitääkö tähän oikein vastata? Todella vakavissamme ollaan, aina kun joku meistä löytää uuden miesehdokkaan, niin vähintään kahden viikon sisällä pidetään haastattelutilaisuus: kolmen muijan voimin esitetään nää kysymykset, ja sitten vetäydytään analysoimaan vastauksia ja pohtimaan "mitäköhän se nyt tollakin tarkotti!!"½"

O