SINKKULUUKKU
Mä saanki kohta ihanan leffaseura-kainalon. Lälläslää muut sinkut..
[q]Jocular, 7.1.2007 23:26:
ainiin, kai mun tännekki ois jo aika ilmottaa, et so long suckers *vink**nauru*
[/q]
Ohhoh!*sydän*
hei kaikki te eipäs hätäillä!! *vink**nauru*
What mama said....
[size=12] I need love, love
Ooh, ease my mind
And I need to find time
Someone to call mine;
My mama said
You cant hurry love
No, youll just have to wait
She said love dont come easy
But its a game of give and take
You cant hurry love
Just trust in a good time
No matter how long it takes
How many heartaches must I stand
Before I find the love to let me live again
Right now the only thing that keeps me hanging on
When I feel my strength, ooh, its almost gone
I remember mama said
You cant hurry love
No youll just have to wait
Its a game of give and take
How long must I wait
How muck more must I take
Before loneliness
Will cause my heart, heart to break
No, I cant bear to live my life alone
I grow impatient for a love to call my own
But when I feel that i, I cant go on
Well these precious words keep me hanging on
I remember mama said
You cant hurry love
Well, its a game of give and take
You cant hurry love
Just trust in a good time
No matter how long it takes, now break!
Now love, love dont come easy
But I keep on waiting
Anticipating for that soft voice
To talk to me at night
For some tender arms
Hold me tight
I keep waiting
Ooh, till that day
But it aint easy (love dont come easy)
No, you know it aint easy
My mama said
You cant hurry love
Its a game of give and take...
[/size]
Kiäh.. Green light only flashed and turned yellow again.. Onpas vauhdikas loppusyksy ollunna. Mut khyl talven ajaks ois kiva päästä iha punottaa..
Hopefully will find something that sweeps my legs off..
[q]hallucinogen, 13.11.2006 16:26:
---
Equalizer, 13.11.2006 15:06:
Nelivuoro työ tehtaassa...3viikkoa työtä ja 1 vapaa...aamuviikolla myös la , su 12 h työtä
---
Ja sitten kun oot sillä viikon vapaalla niin oot 6 päivää ihan töötissä ja yhden päivän juot himas jaffaa ja koitat selviytyä lähellä olevasta kuolemasta? ;D
[/q]
Eiku pelaan 6 päivää pleikkaria ja soittelen levyjä kotona:D
[q]ALIEN, 12.11.2006 14:59:
oikeesti - miljoona kertaa parempi olla täällä kuin jonkun petollisen ihmisen kanssa. Mä ainakin nautin sinkkuudesta ihan täysillä, eikä ole tarvinnut turhan takia murehtia / stressaillakaan. Jos löytyy hyvä syy lähteä täältä niin sit sen teen, mut en kyllä noin vain ryhdy vaikka kuinka ihastuisin. Aika näyttää onko se ihminen oikea, ei se ihminen sillä ihmiset voivat helposti esittää jotain ihan muuta saadakseen suhteen pystyyn. Eli antaa ajan näyttää mistä se ihminen on tehty ja mitä se oikeasti haluaa. Kärsivällisyyttä. Seurustelee ei kannata ryhtyä sen takia ettei ole ketään muutakaan ja ei halua olla yksin. Epätoivoista ja itsekästä menoa, sekä varsinkin kokemattomien piireissä nähtyä toimintamallia.
Mä ainakin koen oman seurani arvokkaaksi ja sen antaminen muille ei tapahdu ihan syyttä. Ainoastaan ne ihmiset joiden arvomaailma, rehellisyys ja moraali kohtaavat omani saavat mun huomion ja kunnioituksen.
Elämää ei mihinkään harmitteluun ja itsensä säälimiseen tarvitse tuhlata, varsinkaan nuoruutta. Jos huomaatte olevanne paskassa suhteessa eikä sille näytä olevan tulossa ratkaisua niin lopettakaa se siihen paikkaan. Jatkakaa elämäänne. Vaikealtahan se mahtaa tuntua mut se vain vahvistaa kun ne asiat käy läpi. Tää on asia mitä olen X-kertaa joutunut selittää varatuille naisille jotka ovat halunneet pettää miestänsä mun kanssa. Moraalin nimissä mä olen niille selittänyt et mieti onko toi nyt oikea tapa selvittää ongelmat ja saanut heitä jopa itkemään. Ei mua käytetä hyväksi. Joskus sikavuosina mä annoin käyttää itseäni hyväksi koska vittuahan mä niiltä halusin vain. Eli se oli puolin ja toisin hyväksi käyttöä. Opinpahan siinä sen kuinka helvetin petollisia naisiakin tää maailma kantaa. Mut joo, enempää en viitsi tilittää tänne. Toivon vain että te ihmiset mietitte järjellä ja sydämellä mikä on toista kohtaan oikein ja mikä väärin ennen kuin lankeatte pettämisen tielle.
..anyway, enjoy your life :)
[/q]
Jannu puhuu asiaa. Word. Ja tohon ei ole mitään lisättävää. Aika näyttää aina onko sitä ihastunut pelkkään ulkokuoreen ja mielikuvaan. Se mitä sisällä on kun toinen aukee ajan kanssa, sen pitää olla kaunista. Liian usein vain sattuu vastaan niitä sisältä mätiä omenia, punaiset posket ja kummalliset siemenet sisällä, vaikka sua niin hirveesti halaileekin.
Mun mielestä ihan vitun oikein että pistät ne itkemään etkä anna munan harjoittaa sitä ajattelupuolta. En voi kieltää etten ois ollut ennen muinoin itsekin ihan samanlainen kusipää joka pettää. Hassulla tavalla sitä on sit itsekin saanut kostoksi nenille sen verran että osaa nykyään ajatella omilla aivoilla. Mut toisaalta elämä (tai ALIEN *tirsk*) se kai niillekin ihmisille opettaa aakkoset, toiset oppii toiset ei.
Mutta jannu saa pisteet kyl.
oikeesti - miljoona kertaa parempi olla täällä kuin jonkun petollisen ihmisen kanssa. Mä ainakin nautin sinkkuudesta ihan täysillä, eikä ole tarvinnut turhan takia murehtia / stressaillakaan. Jos löytyy hyvä syy lähteä täältä niin sit sen teen, mut en kyllä noin vain ryhdy vaikka kuinka ihastuisin. Aika näyttää onko se ihminen oikea, ei se ihminen sillä ihmiset voivat helposti esittää jotain ihan muuta saadakseen suhteen pystyyn. Eli antaa ajan näyttää mistä se ihminen on tehty ja mitä se oikeasti haluaa. Kärsivällisyyttä. Seurustelee ei kannata ryhtyä sen takia ettei ole ketään muutakaan ja ei halua olla yksin. Epätoivoista ja itsekästä menoa, sekä varsinkin kokemattomien piireissä nähtyä toimintamallia.
Mä ainakin koen oman seurani arvokkaaksi ja sen antaminen muille ei tapahdu ihan syyttä. Ainoastaan ne ihmiset joiden arvomaailma, rehellisyys ja moraali kohtaavat omani saavat mun huomion ja kunnioituksen.
Elämää ei mihinkään harmitteluun ja itsensä säälimiseen tarvitse tuhlata, varsinkaan nuoruutta. Jos huomaatte olevanne paskassa suhteessa eikä sille näytä olevan tulossa ratkaisua niin lopettakaa se siihen paikkaan. Jatkakaa elämäänne. Vaikealtahan se mahtaa tuntua mut se vain vahvistaa kun ne asiat käy läpi. Tää on asia mitä olen X-kertaa joutunut selittää varatuille naisille jotka ovat halunneet pettää miestänsä mun kanssa. Moraalin nimissä mä olen niille selittänyt et mieti onko toi nyt oikea tapa selvittää ongelmat ja saanut heitä jopa itkemään. Ei mua käytetä hyväksi. Joskus sikavuosina mä annoin käyttää itseäni hyväksi koska vittuahan mä niiltä halusin vain. Eli se oli puolin ja toisin hyväksi käyttöä. Opinpahan siinä sen kuinka helvetin petollisia naisiakin tää maailma kantaa. Mut joo, enempää en viitsi tilittää tänne. Toivon vain että te ihmiset mietitte järjellä ja sydämellä mikä on toista kohtaan oikein ja mikä väärin ennen kuin lankeatte pettämisen tielle.
..anyway, enjoy your life :)
[q]Sparkling, 9.11.2006 14:06:
---
Fyraett, 9.11.2006 13:59:
emt, mut mä kekkasin et se vois tarkottaa sitä et deittailee
---
Mitä vidduu, ketä oot ruvennu deittailee häääh? Nimi tiskiin!
[/q]
Nii ja eiks sitä muutenki olla silloin viel aika sinkkui? Emmä ainakaa itteeni täältä pois laske vaik tapailenki tyttöi.. Sit vasta ku mut kädestä pitäen talutetaan pois täältä nii sit.
//editoidaan sen verran että:
Kilttinä poikana en tietenkään tapaile kuin yhtä tyttöä kerrallaan.. Ja sit viel ett äsken vasta sain lukihäiriöni sen verran korjattua että eihän se Fyraett oo mihkää lähös.. sehän vaa muutti sinkkuluukku-bileiden värikoodiaan..
[q][Nuclear], 15.12.2006 19:22:
No perkele! Ei kait se oo toi AY1234? Ette pääse ohjaamoon, nännännääää! :D
[/q]
Ei. Se romu tonne lennä :D
Palkkasin John Travoltan pienlentokoneeni kapteeniks. ^^
[q]tir, 4.11.2006 04:16:
---
cjet, 4.11.2006 00:08:
---
-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?
Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!
Bilekeijuuu... kis kis kis!
---
Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. Etsi jo se tavis siis.
---
ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron.
tällästä hujoppia kukaan huoli...
[/q]
Täh.. Nii justiina.. Sellanen minkä tarkoitus on olla juuri sopivan pieni ottaakseen aina suihin.
Ei se ihan niin mene.
Onneks toi on ollu vaa kännikrapulamorkkisvuodatusläppää klo4 aamulla..
[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 23:04:
En mä missään vaiheessa sanonutkaan jättämättä kysymättä tuota naista deitille
[/q]
oikein!
eikä sillä ole väliä (toivottavasti) oliko ne deitit kalliissa raflassa tai siinä samassa keittiössä sillä idea, hetki ja hetkeen sopivat sanat ovat tärkeimpiä. Yleensä tilannekomiikka on vienyt pitkälle. Eikä saa mietti liikoja vaan pitää ollä täysin oma itsesnsä, hauska, saada hänet hymyilemään ja tällä tavalla pieni mielikuvitus romantiikan päälle ja on eksoottiset nännit kovana ja saat vaikka kierrätettyä jokaisen tyhjän pullon kämpästäsi siihen muijaan.
edit:
(ei vittu nyt nukkumaan!....)
[o]:D:D:D[/o] ..sorry ei sais nauraa .. x,)
[q]osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.
[/q]
ootko kokeillut ulkomailta?
edit: esim japanista? :)
[q]martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:
No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.
---
hmmm, voihan ton näinkin ilmeisesti sitten käsittää.
itse ajattelin niin, että en uskalla päästää ketään lähelleni, siksi olen sinkkuillut jo aikapäiviä. tapaillut kyllä. ja vaikka välillä harmittaa, että on yksin (ei siis ole pusihalikaveria), niin ei siltikään ole mikään kiire vakavaan suhteeseen. tällä hetkellä ei olisi edes aikaa sellaiselle.
[/q]
Hyvä. Mä taas sinkkuilen, koska oon huomannut vaa pistäväni kaikki jutut kiville, koska en oo viel palautunu entisistäkää jutuista (ehkä). Eikä mullakaa oo aikaa kans muutenkaa. Hyvä jos kerkee käymään kotona nukkumas. Ja ehkä tietysti siks että oon vaa nii vitun nirppanokka etten kelpuuta iha mitä tahansa. Mut kai sitä voi ihmisellä olla hali ja pusi kavereita vaikka ei mitenkää vakavasti seukkailiskaa.. Hmm.. "Sillontällön-Fuckbuddy" pitäis kyl hommaa.
Mut siis, tosiaankin käsitin niin. Mut ehkä ton pysty käsittämään tolla sunki tavalla. Hmm. Ehkä me naiset ja miehet tosiaan ajatellaan eri tavoilla aina välil..
[q]Ozie, 5.10.2006 08:45:
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.
Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku *sydän*
[/q]
Hmm. Entäs Susi-Krapula? Eli että aamulla säikähdät näkemääsi niin paljon, että puret vaikka oman kätesi irti, kunhan pääset sen kantturan alta pois, ja luikahtamaan vaihvihkaa karkuun?
[q]Miss Piggy, 1.10.2006 16:23:
Niin ku niin syvältä olla sinkku jos ei o edes sinkku kavereita kenen kans vois ees käydä pitää hauskaa. Taas viikonloppu oltu himas, YKSIN, ku muut leikkii rakkaittensa kans kotia. Ja kun tietää et se on ihan mahdoton tehtävä yrittää löytää itelle joku ihana kulta, joka jaksais olla yhtä iltaa pidempää kiinnostunu. Pyllystä koko sinkkuilu.
[/q]
Nii justiina. Sullakaan ei tota ongelmaa kyl luulis olevan..
Mä oon ulkoillu taas iha liikaa. Tosin viimeyönä päätin luovuttaa jo puolilta öin ja syyhkyillä taksin kans himaan. Nyt ku on ollu yli vuoden sinkkuna, nii oikeastaan nauttii tästä omasta vapaudesta mennä ja tulla. Ja miten paljo viimeisen vuoden aikana onkaa tullu uusia ystäviä. Mut sohvalle itsensätipauttamisen sijaan ois oinu kyl ehkä joo kivaa tipahtaa johki kainaloon. Mut "sinkkuilu" on silti ihan kivaa.
[q]Lasersäde, 16.4.2009 09:57:
sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)
[/q]
niiku pierunhajuja
[q]Zenni, 25.9.2006 03:23:
Ei tää kai tainnukkaan olla hyvä valinta. Tai emmätiä. Miksei näis jutuis oo koskaan sellast kivaa kultaista keskitietä?
[/q]
Missä jutuissa? Siis jätit jonkun ja nyt tuntuu yksinäiseltä?
Mut joo, sen oon huomannut monista sinkuista (kuten joskus itsestänikin) et pitkien suhteiden jälkeen etsitään sitä sopivaa partneria täyttämään sen exän paikka elämässä. Mut silti tulee niitä yksinäisiä öitä mitkä vetää paskaks joskus enemmän ja joskus vähemmän. Monet tekee sen "mokan" et sen yksinäisyyden takia hyppää seuraavaan suhteeseen hätiköiden ja ihmettelevät taas jonkin ajan päästä miksi ovat taas samassa tilanteessa. Voimaa ja kärsivällisyyttä - kyllä se siitä vielä :)
[size=6]/aika bullshit marcro tuli kyl nyt pakko myöntää :D[/size]
[q]hallucinogen, 24.9.2006 17:00:
---
Orza, 24.9.2006 16:52:
Ja aamulla soitit et haluat panna
---
Jatkakaa.... :D
[/q]
repslol
Kieltämättä ihan hyvä asema ois jos ei tarviis ku soittaa. Oisinpa nainen.
[q]WiljamiDzay, 23.9.2006 12:15:
---
Cjet, 23.9.2006 11:57:
Mul on onneks tää mun pehmopervo-Kärmes (2,4m pehmokäärme), nii ei ketuta nii paljoo. Eikä se suutu vaikka jätän sen aina sohvalle nukkumaan. Se ei petä, ja aina se tulee halimaan mua ku meen sohvalle. *sydän*
---
*whaat**pökr*
[/q]
(tääl luukus rupee selkeesti sekoomaan)