SINKKULUUKKU
Mutta mutta.. perjantainahan on the Awakening. Toisalta niin bileet alkavat vasta kl. 21.00, joten ehtiihän siinä ennenkin tehdä vaikka mitä ja sit voisi vaikka pitää sinkkujatkot siellä bileissä
anteeksi patis, mutta toi tapaaminen on pakko siirtää lauantaille. kun tosiaan perjantaina on noi bileet ja pitää ehtiä laittaa itsensä kuntoonkin jossain välissä...
..eli KAHVILLE LAUANTAINA kaikki jotka kynnelle kykenee. sovitaanko vaikkapa tossa viiden aikaan?
..paikka ehdotuksia otetaan edelleen vastaan?
Thänks guys... se ainoo päivä mun elämästä jolloin en pääse (sunnuntain lisäks)
ei maha mittää
mutta siis miksei pidetä devotionissa? kai sielläkin on chilli missä on hiljaisempaa...
massive single party
käy minulle lauantaikin (riippuu tietysti jaloista, jos ne menee bileisiin ja tanssii 6 tuntia)
devotioneis tms bileis on vähän hankala pitää koska 90% varmuudella mä en oo siel.. :) mut lauantai on jees joo.
eli siis lauantaina menemme nyt sinne kahville?
Kahvien virallinen valvoja haluaa tietää myös että onko kysees kenties 27.4 oleva laaaaaauantai???*klubitus**pihkassa**klubitus*
Minä en pääse...*nyyh*
Rahatilanne 2 e, joten byäääääh!
Pitäkää hauska kahvihetki!*plur*
Olisko muuten ihan huono idea, jos vaikka Turun alueella asustavat sinkkuilijat pitäis oman kahvihetken?
Vois olla tod. näköisempää, että päivät menis paremmin kohdalleen, millon ihmisetkin pääsis paikan päälle...
Miten on?*iloinen*
noniin.. eit ää nole nty kivaa.. mä en pääse kahville.. enkä näillä näkymin ole tulossa devotioniin.. no ehkä sitte nähdään nukleuzis jos ihmiset on sinne tulos...
uhh valitettavasti minultakin jäi kahvit väliin, kun heräsin vasta kahdelta ja jalat muistuttaa itsestään aika paljon Jep, kertokaa ketkä pariutuivat ja muuttuivat puolisinkuiksi!
Together forever
Yks sinkku lisää klubituksen riveissä!Moi kaikki!!
hmm..
mul tökkii ajatus ihan *pokx* ku yritän funaa mestaa..
amarillo on ainoo jostai syyst.. oishan tietenki coffee houset mut niis on tupakointi ongelma.. :) vai onkse ongelma? se yks coffee house (spirit storen vieres) vois olla kyl ihan jees..
suggestions?
Hmmm minäkin siis ilmoittaudun kahville...kuhan vain tietäisi minne...*purr*
mihin niitä miehii tarvii..
Pan; tohon teoriaan nyt ei usko kukaan
...ehkä kaikki on vaan löytänyt itselleen sen kivan "teknoilija" tytön/pojan
eli KELLO 16.00 SINKKUKAHVIT (muutkin kuin sinkut sekaan vaan) COFFEE HOUSESSA HELSINKI CITYSSÄ (spirit storen "vieressä").
..be there or be stupid
*plur**plur**plur**plur**plur*
Liittyy sinkkujen laajaan ja iloiseen joukkioon
*ökkö*
see y'all there..
niinpä niin. mutta onneksi on kuitenkin edes hyviä, ihania ja rakkaita ystäviä, joiden kanssa ollessa ei edes ehdi muistamaan sinkkuuttaan. paitsi tietty jos kaverit kaikki seurustelee...*pihkassa*
noh, kyllä meiän kaikkien aika koittaa varmaan viimeistään kesällä...*hih*
harmi etten pääse itse sinkkukahveille, mutta toivottavasti ees teille joillekin on siitä hyötyä...*sydän*
kertokaa sitte tänne miten kävi.
Elikkä elikkä....
Minne turun ihmiset haluaa mennä kahvinsa juomaan???