SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]SyndroDome, 28.2.2008 12:19:
---
WiljamiDzay, 28.2.2008 12:14:
---
SyndroDome, 28.2.2008 12:11:

Eikä ees kehunu takas

mököttel

---

Niin Q mä olin niin häkeltyny noista kohteliaisuuksista... Kyl säkii oot ihuna ja söpis ja fiksu ja nätti kans *sydän**joo*

:D

---

Ahh moon nätti *sydän*
[/q]

Juu nätti ku sika pienenä *joo**plur* (eikös tuo ollutkin kehu?*ding**nauru*)

[q]%, 31.1.2009 17:12:
Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.
[/q]
Sitä pitäs tehdä vakiolista kyssäreistä mitä kysyy jokaiselta ja sitten printtaa niitä sopiva määrä ja sitten jokaisen kohdalla kirjoittaa nimen ylös ja ruksaa kyssäreiden kohdalle merkin, että tämä asia on kysytty.

Itse joskus humalassa laivalla kysynyt samalta naiselta sen nimeä kolme kertaa puolen tunnin sisään ja seuraavana aamuna ei vieläkään muistanut sitä :D. Kaikki voi kuvitella mikä oli lopputulos kyseisen daamin kohdalla :D.

[q]niomic, 18.3.2009 21:07:
*pukes* plurroverload :D

En kyl tiedä laittaisinko tuota ensinnäkään mustasukkaisuuden piikkiin, ellei tule sitten _aina_ kiehnäämään ja estämään järkevän kanssakäymisen toisen henkilön kanssa. Ehkä siinä vain selvennetään tilanne toiselle osapuolelle varmuuden vuoksi ja kans aiheutetaan muikkisväreitä näköjään ;PP
[/q]

No älä ny siel oksuile. :D

Kyl mä hänen osaltaan sen luin siihen piikkiin, ja se kertoo jo siitä kuinka 'mustasukkainen' kyseinen ihminen oli. En jaksa nyt yksityiskohtaisesti selittää moisia tapahtumia, mutta sanon vaan että laitoin sen kyllä mustasukkaisuuden piikkiin, ja tunsin hänet sen verran hyvin että tiedän hänen olleen hieman mustasukkainen. Mutta hän nyt vain oli vähän samanlainen kuin minäkin, eli luottamusta löytyi kyllä, ja sitä pitääkin olla suhteessa molemminpuolin.
Ja asioista täytyy puhua, muuten on edessä vain pattitilanteita ja pahaa mieltä molemmille.

Ööö wtf*ding*onx tää joku sinkkujen keskitysleiri/kommuuni,et tänne ilmotellaan jos ja kun on sinkku vai häh

[q]Takyon, 29.11.2008 01:19:
---
killer_cat, 29.11.2008 00:13:
Ööö wtf*ding*onx tää joku sinkkujen keskitysleiri/kommuuni,et tänne ilmotellaan jos ja kun on sinkku vai häh

---

Joko niin tai sit voi vaan häröillä muiden sinkkujen kanssa :)
[/q]

Jaahas-vainiin

[q]killer_cat, 29.11.2008 00:13:
[/q]

Joko niin tai sit voi vaan häröillä muiden sinkkujen kanssa :)

[q]Umbala, 24.1.2009 22:07:
---

Umbala, 24.1.2009 11:54:
-

---

---
Vampyrella, 24.1.2009 21:08:

-

---

3. Pippeli
Olet treffailut poikaa joka on vienyt jalkasi alta pelkällä olemuksellaan, koet teidän olevan "sielunkumppaneita*", ja molemmat tuntuvat olevan valmiita intiimimpään suhteeseen.
Makuuhuoneeseen päästyänne sinulle selviää, että kyseisen valio miesyksilön pippeli on valitettavan pieni, olematon, eikä siis läheskään mitä olit toivonut. Kuvitellaan että haluat silti yrittää kyseisen henkilön kanssa, voihan sitä yrittää muutakin tehdä, kun vain yhtyä. Kun sinulta kysytään mitä mieltä olet pippelin koosta, onko se riittävä ja asia tuntuu selkeästi olevan äärimmäisen arka paikka kyseiselle miehelle, valehteletko ja päätät ottaa asian puheeksi myöhemmin jos suhde siitä kehittyy, vai annatko totuuden laulaa ja toivot että mies kestää palautteen?

[/q]
*häröilyvaroitus*
musta tää o aina yks hyvä ratkaisu
http://kauppa2.anti-shop.fi/product_details.php?p=179

[q]Freja, 18.3.2009 14:03:
Joo ja se joka väittää, ettei seurustellessa muka näe muita naisia/miehiä tai huomaa kauneutta/komeutta, tai muuten vaa kuolaa jonkun hyvännäköisen ihmisen perään, valehtelee.
[/q]

Ei kai rakkaus sokeaksi tee.

[q]astaroth, 29.11.2008 02:14:
---
nomic, 29.11.2008 01:44:
Kuolkaa kaikki!

---

nyt siistit kielenkäyttöäsi, tai puukotan naamaan
[/q]

AletaaX olee??

[q]astaroth, 29.11.2008 02:25:
parasta on kliimaksi
[/q]

:D

Tarvitaan kolmas mukaan!
Ehdokkaita?

[q]niomic, 31.1.2009 22:41:

Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.
[/q]

Mulla olis ainakin 10 ihanaa poikaystävää jos en olis sekoillu.

[q]Horzi, 23.3.2009 22:36:
Ei tekis pahaa päästä täältä pois..

Nyt oikeesti muutosta tähän elämäntilanteeseen. Ei tätä sinkkuilua osaa ees arvostaa kun joka ikinen päivä tuntuu ihan samanlaiselta.
[/q]

Totta.
Noh, viikonloppusin sentään pääsee töihin...

Diupadau...

[q]Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta. ---

---Vielä alkuperäiseen pointtiini, joka lähti hieman sivuteille: Se, että toinen osoittaa mustasukkaisuutensa noin "kevyesti", mutta noin hyvällä tavalla, oli vain oikeinta, mitä toinen olisi voinut tehdä.
[/q]
Aaaa niin parasta! Muutenkin mitä ny paria edellistä sivua lueskelin niin oon Frejan kans hyvinkin samoilla linjoilla.

Vihaan mustasukkaisuutta, jos siitä tulee negatiivista. Koen kuitenki esimerkiks ton ylläolevan tavan ns. positiivisena mustasukkaisuutena, koska sen viesti on juurikin se "anteeksi keskeytys, ajattelin vaan muistuttaa et tää on mun tyttö, jatkakaa ;)" mikä on mun mielestä ainoastaan ihanaa. Ei mitään kyttäämistä tai epäilyä, vaan sellanen oikealla tavalla itsevarma ele ja selkeä huomionosoitus, sellasta ööö reviirirajojen määrittämistä :D JA HUOM, määrittäminen on eri asia kuin merkkaaminen, oon meinaan vetänyt poikaa avarilla poskeen, kun se jonain heikkona hetkenä luuli mua lehmäks ja koitti suorittaa jotain karjamerkintää leimaamalla. Hyi helevetti, minen ole kenenkään omaisuutta, mut kyllä mä jonkun tontilla voin laiduntaa :p

[q]Kat, 25.2.2009 15:34:
...joo... tossa vieressä just työkaveri selittää, kuinka IHANAA on ku on ruoka valmiina ku menee kotiin... Ite yritän vaan muistaa ne likaset sukat lattialla
[/q]

No jotain positiivista, unohdit kalsarit

[q]niomic, 31.1.2009 22:41:

Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.
[/q]

Ai onko muunkinlaisia strategioita? *pökr**nauru*

[q]juska, 23.3.2007 20:49:
---
Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
---
Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä
[/q]

Täällä olis kyllä sohvatilaa viidellekkin mut yksinpä noissa joutuu röhnöttää..

...en oo koskaan tykänny olla täällä...vaan kun on asiat menny vaan niin että on tänne joutunut...*hmph*

[q]^Petunia, 16.5.2008 20:10:
Vuokrataan:
Iso, lämmin, pehmoinen kainalo/syli mun sohvalle elokuvan ajaksi..
..tää on taas näitä päiviä *syyyyvähuokaus*
[/q]

Ei ihan tänään kerkee mut jos katot sen elokuvan viikon päästä niin täältä löytyy, halavalla ilimaseks.

[q]astaroth, 28.8.2005 22:02:

[/q]

Päivän reps**lmao*

O