SINKKULUUKKU
[q]Epailija, 15.2.2007 23:51:
Joko et jaksa hirveästi odotella tai sitten paljastat nyt enemmän kuin mitä tässä kysyttiin. Vuottahan on mennyt vasta vajaat pari kuukautta.
[/q]
No jaah.. eipä tässä ole jaksanut paniikki iskeä, kun ei ollut tullut oikeastaan ajateltua koko asiaa ennen kuin tänään.. Kaipa sitä vielä kerkeää jonkun ihanan löytää tänä vuonna (tai sitten perinteinen "ei niin ihana, mutta sitäkin enemmän kännissä..." *justjoo*)
[q]Flügel, 16.2.2007 00:24:
---
koomikko, 16.2.2007 00:19:
..astelee sisään korvat luimussa, häntä koipien välissä..
---
Heiheihei, vähän asennetta korjaukseen tännekin luukkuun! Ei se nyt niin kauheaa ole. Toivottavasti.
Ja ai niin.
a)
b)*eiei*
[/q]
Zeisus kreistus sanon vaan... Jos olet itse profiilikuvassasi ja sulla ei ole käynyt flaksi yrittämisestä huolimatta, niin turkulaisissa on kyl jotain pahasti vialla... *pökr*
[q]Janisa, 26.2.2007 20:24:
Netissa vai livena...?
[/q]
Livenä... ei toi taida netissä toimia niin hyvin (tietty jos oot eri mieltä, ni kyl virtuaalihurinaa piisaa*vink*)
[q]tir, 26.2.2007 20:46:
---
WiljamiDzay, 26.2.2007 20:18:
Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)
---
kyl miuhun tepsii (melkein liianki hyvin) sellanen... hmmh.. kurina
sellanen pehmeä, spö juttu.
joku joskus teki ja menin sekaisin....
[/q]
Ja nyt vasta kerrot *hih**nauru* (mulla ainakin tää virtuaalinen libido käy näköjään ylikierroksilla tänä iltana... mistä löytyy virtuaalinen kylmä suihku? *nauru*)
Mihin siä lunake yksinäisyydenkarkoitusleluja kaipaat, kun miä kävin jopa esittäytymässä baaritiskillä ja olinkii siinä melkein minuutin*täh*
mun nähdäkseni me ny seukataan iha kybäl
(tarviiko tää selittävii hymilöitä? koitetaan täl kertaa ilman... :D)
[q]Vampyrella, 22.1.2009 01:20:
1.) Sinä voit kuitenkin varmasti kertoa esimerkkejä, joissa valehteleminen on mielestäsi paljon parempi vaihtoehto kuin totuuden kertominen, joten annas tulla.
[/q]
Vaikka ei nyt mulle ollut osoitettukkaan, vastaan silti.
Esim jos ollaan parisuhteessa, ja toinen osapuoli kirjoittaa vaikkapa kirjan ja laittaa siihen elämästään 3v ja kaiken mitä sielustaan löytyy, jonka luettuani koen sen olevan 100% täyttä paskaa. Tällöin mä nään 3 eri toimintavaihtoehtoa.
1. Kerrotaa 100% rehellisesti mitä mieltä on, joka todennäköisesti johtaa jääväämättä riitoihin, yms tarpeettomiin epämukavuuksiin
2. Valehtelu, joka pahimmas tapauksessa johtaa kirjoittajan totaaliseen nöyryytykseen.
3. "Valkoinen" valhe, joka on tässä tapauksessa jotain positiivista tekstistä, ja sen jälkeen
joidenkin negatiivisten kohtien esille tuominen. Tällöin sotaa ei välttämättä sytykkään mutta kirjoittaja ei saa täysin väärää kuvaa tekstistään.
Mottona onkin mielestäni hyvä pitää sitä, ettei valehtele niistä asioista joilla on väliä.
[q]Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.
[/q]
Niin no hymyä tässä haettiinkin.
Se on semoinen sanonta
[q]gr, 29.5.2007 19:25:
---
MiMoSa, 27.5.2007 14:07:
---
Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.
---
Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
---
oih *sydän* juhannus tule jo !
[/q]
Hätäkös tässä.. Nyt kun tietää että silloin ovat oikein jonottamassa, ni pitää nauttia täysin siemauksin viimeisistä sinkkuhetkistä *joo**nauru*
[q]burma, 20.3.2007 20:38:
---
burma, 17.3.2007 18:52:
Viekää mut treffeille.
pliis.
---
2 päivää ja HETI natsas treffit!!!
I LOVE THIS GAME!
[/q]
Ai noinko se toimiikin *ding**nauru* (itse asiassa huomasin lauantaina ettei tartte olla kun suht selvinpäin ja pistää persoonaa peliin himppusen ni niinhän se toimii... aktiivisuutta, ihmiset!*tirsk*)
[q]Annakins, 12.9.2007 12:49:
---
WiljamiDzay, 12.9.2007 12:44:
---
Lyylikki, 11.9.2007 23:40:
---
Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
---
Täditkin?
Eli varoppas poeka mitä suustas päästelet (Otan ainaki Veranon mukaan)
---
Mitäs toi ny tarkottaa? Verano on ihana ja söpis *joo**plur**tirsk*
---
BUSTED! *NAURU*
[/q]
Dämet.. *hmph**nauru*
[q]^Petunia, 9.3.2008 03:36:
..meh..
voi kumpa olis joku joka sanois NYT että jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan?!?!!1
MUTTA ei ole niin ei sitten ole..
[/q]
Jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan... *vink**hali*
[q]Juhgu, 21.8.2007 12:25:
---
Anata, 21.8.2007 10:51:
---
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.
---
ÖÖÖH! Olet konservatiivinen, etkä pidä tuollaisesta, joten sinun mielestäsi lain pitäisi turvata, ettei kukaan voi harrastaa tuollaista? Vaikka olisivat siinä onnellisempia kuin ns. perinteisessä liitossa? Mitä se sinua liikuttaa kuinka erikoiset ihmissuhteet joillain muilla on?
[/q]
Mun puolesta muuten r0k ja hellurei, mut jos kaikki (miehet) harrastais moniavioisuutta ni meiksin zäänssit pokaamisesta tipahtais nollasta aika pahasti jo miinukselle... *uuh**nauru*
[q]niomic, 18.3.2009 19:12:
Hyppäänpä sun selkään ratsastelemaan tämän keskustelun. Vaikuttaisi siltä, että täällä puhutaan mustasukkaisuudesta ennemminkin semmoisena urkinta- ja kilarijuttuna. Itse taas näkisin, että mustasukkaisuus alkuperäisessä merkityksessään pitää sisällään myös välittämistä. Jos et ole ikinä mustis, niin välitätkö oikeasti tarpeeksi? Voisin tähän analogiaksi vetää vanhemmuuden ja lapset. Eli mikäli annat lastesi tulla ja mennä miten haluavat, kunhan eivät esim. riko lakia (tai ehkä vaikka rikkoisivatkin), niin välitätkö heistä tarpeeksi? Moni vanhempi varmaan sanoisi, että ko. tilanteessa ei välitä.
[/q]
Omasta puolestasi vastasitkin jo tähän osioon eikä mulla oikeastaan ole siihen paljoakaan mussutettavaa, mutta ajattelinpa nyt kuitenkin vielä kirjoitella tästä.
Mun mielestäni kahden aikuisen välisessä suhteessa mustasukkaisuuden ilmeneminen ei voi olla mikään välittämisen mittari. Skidit on siitä eri asia, että vanhempien ei pidäkään antaa jälkikasvunsa puuhailla ihan mitä tahansa mitenkään siihen puuttumatta, koska keskenkasvuisilla ihmisillä arvostelukyky ei ole ihan samaa luokkaa kuin vähän varttuneemmilla. Niinpä musta on tosiaan ihan hyvä, että näiden keskenkasvuisten puolesta joissain asioissa tehdään päätöksiä vastoin heidän omaa suoraa tahtoaan ja vähän kontrolloidaan sitä missä nappulat milloinkin menevät (ja kenen seurassa). Tätä ei kannata ymmärtää niin, että edes nassikoiden seurailussa ja "välittämisessä" pitäisi mun mielestäni mennä natseilun tasolle.
Aikuiset ihmiset, jotka eivät edes ole keskenään sukua (joka on tietty parisuhdetta ajatellen aika suotavaa;) ovat kuitenkin ihan eri asia sinänsä. Esim. mä saatan tosiaan hyvinkin parisuhteessa ollessani olla muutaman kerran vuodessa mustasukkainen jostain kummallisesta (yleisesti ottaen täysin turhaan). Vaikka toi fiilis kuinka tietyllä tavalla kumpuaisi välittämisestä, niin yleensä se ei tule pinnalle kauhean rakentavalla tavalla ja niinpä musta tuntuisi tosi palikalta mennä siitä puhumaan "tilanteen ollessa päällä." Toiselle osapuolelle ei mitä todennäköisimmin sillä hetkellä koko mustasukkaisuus tuntuisi välittämiseltä vaan tahdolta ohjailla, omistaa, kontrolloida tai yleisesti ottaen muuten vaan viiruilla vittumaisuuttaan. Niinpä mä pidän mustasukkaisuusjuttuni niinä harvoina kertoina kun niitä ilmenee lähinnä itselläni tai korkeintaan parin päivän päästä sanon et "haluutko hyvät naurut yhdestä parin päivän takaisesta tilanteesta?"
Mä lähden siitä ettei mun tarvitse olla mustasukkainen. Jos mun oman sukupuoleni edustaja lähestyy mun seurustelukumppaniani, niin luotan siihen ettei mun tarvitse sillä keskimäärin paljon päätäni vaivata. Vaikkapa nyt ton edellisen parisuhteeni toinen osapuoli oli varsin kykeneväinen hoitamaan moiset tilanteet pois päiväjärjestyksestä ihan ilman sitäkin, että mun tarvitsi siinä mitään hämmennellä välissä tai stressailla yhtään mistään.
En tajua myöskään ajan suhteen mustikseksi heittäytymistä. Mun aikani on mun aikaani ja sen toisen aika on sen toisen aikaa. Yhteistä aikaa ei aina ole niin että se olisi kummallekin sekä riittävästi mutta ei liikaa samaan aikaan. Musta siinä ei ole oikein mitään kummallista ja toisesta ei pitäisi olla niin helvetin riippuvainen, että pää laukeaa ympäri seiniä sillä aikaa kun se on töissä, harrastamassa tai kavereidensa kanssa hengaamassa. Mulla on ainakin ihan perhanasti tekemistä ja jos joskus onkin tylsää, niin ei kukaan ole velvoitettu olemaan mun henkilökohtainen tapahtumatoimistoni ja huvittajani.
Kun jostain toisesta ihmisestä välittää, niin keksin äkkiseltään 20 kivempaakin tapaa osoittaa se kuin minkäänasteinen mustasukkaisuus. Jos se on jonkun hankalaa hanskata, niin mun mielestäni vika ei ole mun tavassani ajatella.
[q]Lyylikki, 12.9.2007 20:55:
---
WiljamiDzay, 12.9.2007 12:44:
---
Lyylikki, 11.9.2007 23:40:
---
---
Täditkin?
---
---
No ehkä just siks. Että saan varmasti
[/q]
Eiku niin juu... Ovelus
[q]Lyylikki, 11.9.2007 23:40:
---
---
Täditkin?
[/q]
[q]Janisa, 3.4.2008 19:39:
---
WiljamiDzay, 3.4.2008 19:34:
Gaddämet, murrit käy ihan kuumana... Tätäkö se kevät ties *pökr*
Hmm.. eli huutaisko tää ny semmosta että kannattais lähtee vonksuttelemaan *ding**tirsk*
---
Kerrankin rehellisesti myonnan aaneen, etta tana vkoloppuna mina ainakin aion vonkaa.
Olis nyt tarvetta.
[/q]
Noni... Kumpi kipasee rapakon yli? Ei oo ees pitkä matka...
Noniin, pitkästä aikaa sieluntuskan purkamista tähän luukkuun... Nyt taitaa olla 2 vuotta siitä kun uskalsin rakastua viimeeksi (no ok, olen ihastunut erääseen tällä hetkellä, mutta en sentään tappavasti). Ensimmäisen rakastumisen jälkeen meni 5 vuotta siihen että uskalsin rakastua uudelleen ainoastaan sen takia että silloinen mimmi lähti puoleksi vuodeksi maahan joka oli kaukana... Siihen aikaan puoli vuotta oli elämä... Sen jälkeen rakastuin (5 vuotta myöhemmin) erääseen ulkolaiseen mimmiin johon ei ollut skypeä kummempaa kontaktia yli vuoteen... Ja sitten kun heräsimme vierekkäin ja sille kerroin että edelleen rakastan häntä sain kuulla että tarvitsen ns. reality check:iä.. Sen jälkeen koitin karaista itseni siten etten enää tappaisi sydäntäni tuolla lailla... Ja luulin onnistuneeni suht tyylillä ottamatta huomioon sitä että minulla on jälleen eräs sydämenvalittu mielessä...
Kassellaan jatkosuunnitelmia... ;D
Gaddämet, murrit käy ihan kuumana... Tätäkö se kevät ties *pökr*
Hmm.. eli huutaisko tää ny semmosta että kannattais lähtee vonksuttelemaan *ding**tirsk*
[q]^Petunia, 24.2.2008 22:25:
---
Annakins, 24.2.2008 21:18:
---
^Petunia, 24.2.2008 21:04:
kainalo: ei ole
---
kainalo kelpais kyl mulleki. ei tuntuis darra niin pahalta :D
---
AAMEN!!
mut kumma juttu et vaikka on tällai Kiva-krapula-mässy-päivä ollu nii ei Paneta y h t ä ä n
Dear Erkki, waz wrong with me?
[/q]
What is this!? *pökr*
Lääkinnäksi surkeaa mielialaa ja paljon alkoholia
[q]Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?"
[/q]
Itse todistin hieman samanlaista tilannetta linja-autossa, kohti kotilähiötä la 03.40. Ulkomaalainen jätkä jutteli suomalaisella naiselle niitä näitä, muija tuntui tykkäävän. Salakuuntelin koko keskustelun ja mietin mielessäni, että tuleeko pesää vai ei. Jätkä oli keskustelun aluksi kysynyt naisen opiskelupaikkaa johon nainen oli vastannut jotain. 5-10 minuutin keskustelun jälkeen jätkä kysyi taas naisen opiskelupaikkaa. Mouruava kissa kylmeni hetkessä ja peli oli ohi, ei pesää jätkälle. Missä mentiin metsään? Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.