SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]devisss
Eiku, hei onhan helluntaiki. Eli kaks tsäänssii vuodessa, ja jos ei natsaa ni sit ollaan ilman.
[/q]

..täällä ollaan siis ilman miestä ainakin ens helluntaihin. voi peura.

[q]pieni valkoinen puhveli, 6.4.2005 04:13:

Eiköhän meillä jokaisella ole joku tietty kriteeri mitä sitä vastapuolelta haluaa, Miehillä sekä naisilla. Siinä mielessä meistä jokainen on aika kummallinen otus kun mikään ei kelpaa. Kriteerit on vain yksinkertaisesti liian kovia!
[/q]

Omalla kohdalla ei ongelmana ole koskaan ollut se, etteikö löytyisi naista, joka täyttäisi kriteerit, vaan se, että ei ole vielä löytynyt naista, jonka kriteerit minä täyttäisin

No ehkä vielä joskus semmoinen kohdalle sattuu, vaikka aika toivottomalta tilanne jo vaikuttaa.

Ei tullu jussiheilaa joo vaikken yhtään ees yrittäny :C Kumma juttu.

[q]astaroth, 26.6.2007 17:51:
SUKLAAJUNA!!!
[/q]

väärä luukku

tähän kerhoon tuli nyt liityttyä 4 vuoden jälkeen.
mistä voi tilata t-paitoja ja pinssejä(:

[q]Riku, 26.6.2007 16:51:
I'm back!

Missäs se jono viipyy?
[/q]

Oli ja meni juhannuksena

[q]Scy,
Tuskin ainakaan niin, että toisen maailmansodan jälkeinen ydinperhe voisi olla ainoa mahdollinen tapa kasvattaa lasta. Se on itse asiassa hassua miten funktionalistien käsitys perheen eheydestä levisi jotenkin salaman lailla länsimaiseen ihmiseen ns. ainoana oikeana tai ainakin parhaana tapana hoitaa kasvatus. Monet teologisesti virittäytyneet psykologit julistavat edelleen jotain patriarkaalista perhemallia lapsen KOGNITIIVISTA KEHITYSTÄ parhaiten tukevana vaikka lapsia on kasvatettu kommuuneissa ja suurissa kyläyhteisössä tuhansia vuosia, välillä ilman isiä ja välillä ilman äitejä.

Mikäli me voimme kaikki olla yhtä mieltä siitä, että esimerkiksi joku sukupuoli-identiteetti on yhteiskunnallinen ja muuttuva, voimme myös olla yhtä mieltä siitä, että lapsi tarvitsee ympärilleen rakastavaa huolenpitoa ja totta kai malleja. Mieluiten vielä monenlaisia ja erilaisia malleja.
[/q]
En esittänyt kysymystäni erityisen skeptisesti. Kiinnostukseni keskusteluun heräsi, sillä olen itsekin huomannut vieroksuvani perinteistä parisuhdemallia ja ns. pakkovalintaa "sinkkuilun" ja "seukkailun" hyvien puolten välillä. Tietysti nyky-yhteiskunnassa on hankala toimia eri tavalla, kun suurin osa ihmisistä näkee vain yhden tien, ja muut vaihtoehdot ovat kummajaisille...

En vain oikein osaa kuvitella, että lapsi voisi tänä päivänä saada tarpeeksi huomiota, kasvatusta ja rakkautta muutoin kuin vakinaistumalla perheeksi, jossa vastuu kannetaan loppuun asti. Minulla ei ole mitään erityisiä faktoja tai tilastoja, mutta luulisin biologisen kiintymisen lapsen ja vanhempien välillä takaavan vastuun kantamisen paremmin kuin kommuuneissa. Kuitenkin nykypäivänä lapsi yleensä joutuu heikompaan asemaan kuin muut, jos vanhemmat eivät hänestä välitä. Muilla ihmisillä ei vain ole tarpeeksi aikaa ja voimavaroja, tai sitten ei vain kiinnosta.

[q]Riku, 26.6.2007 16:51:
I'm back!

Missäs se jono viipyy?
[/q]

samaa tässä kohta vuosi tms ihmetelty. Mä voin tulla sun jonoon jos sä tuut mun...

[q]thomas, 26.6.2007 17:41:
---
ezzy, 26.6.2007 17:38:
---
Riku, 26.6.2007 16:51:
I'm back!

Missäs se jono viipyy?

---

samaa tässä kohta vuosi tms ihmetelty. Mä voin tulla sun jonoon jos sä tuut mun...

---

pääsenks mäkin johonkin jonoon ? :(
[/q]

aina tilaa yhdelle kiksudj:lle!

Liityn joukkoon tummaan..

[q]Annakins, 24.6.2007 21:42:
--
onks seuraava heilastusmahdollisuus vasta ens juhannuksena?
[/q]

Tietenkin on!
Vuodessahan on vain pari päivää, jolloin puhutaan heiloista. Esim. helluntaiheila, juhannusheila. Kukaan ei ikinä puhu esim. jouluheilasta tms. Poikkeuksen tekevät häät. Häissä voi olla hääheila. Jos tämä ei onnistu, joudutaan usein apuun kutsumaan ikävän platoninen avec.

[q]Macandron, 27.7.2008 23:17:
Eeh, mä joudun kyllä aiemman pluristeluni seurauksena irtisanoutumaan tästä luukusta. Hip hei! *hihu*/ (<-- Ei vittuilevaan sävyyn. Oon vaan onnellinen.)
[/q]

Onnittelut!½!11

who's the lucky one?

[q]thomas, 26.6.2007 17:41:
---
ezzy, 26.6.2007 17:38:
---
Riku, 26.6.2007 16:51:
I'm back!

Missäs se jono viipyy?

---

---

pääsenks mäkin johonkin jonoon ? :(
[/q]Siin sais jo naiset kaikkiin kolmeen reikään ja huolella. Luulis heruvan.

Kovasti oli heilan metsästys päällä juhannuksena, mutta haaveeksihan se vaan jäi.. Pari potentiaalista juhannusheilaa kyllä bongasin, mutta toisella oli tyttö ja oli vielä liian humalassakin ja toinen.. hmph.. mikäköhän siinä mahto olla vikana Se katosi liian nopeasti

Viikonloppuna olis kaverin kolmekymppiset ja rutkasti uutta verta ja lihaa. Sieltä vois metsästää itselleen heilan

[q]larzizi, 27.6.2007 11:36:
-clipeti-
Viikonloppuna olis kaverin kolmekymppiset ja rutkasti uutta verta ja lihaa. Sieltä vois metsästää itselleen heilan
[/q]

No siitä uudesta sitten tiedä, jos ne on kolmekymppisjuhlat*pahis*
Larziziiiii tahtoo vanhaa äijää! *nuotti**släp*

[size=7]Nyt saan kaikki kolmenkympin kriisiä lähestyvät kimppuuni[/size]*piis*

[q]larzizi, 27.6.2007 21:47:

---

No en mä mitään vanhaa äijää sentään halua. Yks riitti
[/q]

Liha on pilalla kun se kasvaa karvaa jne

[q]RainChild, 27.6.2007 17:39:
No siitä uudesta sitten tiedä, jos ne on kolmekymppisjuhlat*pahis*
Larziziiiii tahtoo vanhaa äijää! *nuotti**släp*[/q]

No en mä mitään vanhaa äijää sentään halua. Yks riitti Mut elän siinä toivossa, et ne kaikki ei sentään synttärisankarin tavoin lähene vielä eläkeikää

[q]anniharha, 27.6.2007 21:50:
Liha on pilalla kun se kasvaa karvaa jne
[/q]

No huh, mitenköhän nuoriin sä mahdat sekaantua

[q]anniharha, 27.6.2007 22:10:
---
larzizi, 27.6.2007 22:06:
---

---

No hei, jotkut syö dyykattua ruokaakin, välillä on pakko joustaa laadusta ettei joudu tinkii määrästä. *släp*
[/q]

[q]larzizi, 27.6.2007 22:06:
---

[/q]

No hei, jotkut syö dyykattua ruokaakin, välillä on pakko joustaa laadusta ettei joudu tinkii määrästä. *släp*

O