SINKKULUUKKU
Ei täälkään oo aina ihmissuhteet niin yksinkertasia.. Ähm.
[q]zeuzz, 23.5.2007 23:02:
Wanha, mutta aina ajankohtainen niin kauan kuin oleilemme täällä.
Deitti-ilmoituksen täyttöä siis...
http://www.youtube.com/watch?v=-VzG6t7PO1s
[/q]
Tää on niin loisto!!! :DDD
Mulle yks tommonen, kiitos
+Sinkkuna voi elää kuin pellossa
+Saa mennä yksin baariin milloin huvittaa
+Saa osta kaljaa silloin kun huvittaa
[q]WiljamiDzay, 18.4.2009 15:48:
---
Sunshine^82, 18.4.2009 15:06:
Eipä tarvitse tästä luukusta poistua enää ikinä.
---
Muutat luostariin ja rupeet nunnaksi?
[/q]
Luostarissa voi olla hyviä sessioita puutteessa olevien munkkien kanssa.
Tänne minäkin jouduin.
Täällä since kaksituhatta jotain, vuosia sitten kuitenkin
Ihanaa olla sinkku, en vaihtaisi mihinkään saa sekoilla ihan rauhassa välittämättä kenestäkään muusta kun itsestään tai ottaa stressiä kotiintulo ajoista
mä lähen vaikka kiinaan jos musta sille tuntuu!
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.
No, eipä tässä kesän aikana kauheasti ehdi ihmisrintamalla mitään tekemäänkään kun on periaatteessa 24/7 työ. Mut ei tässä mitään hämminkiä, elämä jatkuu kunnes se päättyy.
Mun miehenä pitäisi mennä tekemään aloite, koska olen mies.
Se on seksismiä.
Jos pyörittäisin jonkun neidin sukkia niin toivoisin että tämä neiti tulisi ilmoittautumaan ja tekisi aloitteen, sillä mä en sitä tee itse.
tätä se on-> http://klubitus.org/musiikki.php?id=3704
[q]Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.
[/q]
Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
[q]zeuzz, 23.5.2007 23:02:
-clip-
http://www.youtube.com/watch?v=-VzG6t7PO1s
[/q]
Pistää kyllä joka kerta suun virneeseen kun näkee tän pätkän. Olen alkanut vähän epäilemään, että minunkin sisällä asuu pieni "Pate".
No eipä sitä heilaa näkynyt joten tämä tyttö taitaa viettää sinkkuna tämän kesän onneksi tulee Bridge Jones
[q]SyndroDome, 27.5.2007 21:27:
Aih se menikin niin! No heiii, sithän onkin hirmu jono tulossa jussiks!
[/q]
hehe, sama tääl sit ilmeisesti
Kannattaako etsiä baaresita vai netistä?
[q]Sand3, 27.5.2007 21:16:
No eipä sitä heilaa näkynyt joten tämä tyttö taitaa viettää sinkkuna tämän kesän onneksi tulee Bridge Jones
[/q]
Joo kelasin kans eilen samaa, et kiire tulee jos meinaa sen heilan kesäksi saada no eipä eilen illalla mua sit tullu himasta kukaan hakemaan, et sinkku kesä on sit vissiin tulossa
[mistä tunnistaa poikamiehen]
tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P
[q]SyndroDome, 27.5.2007 21:21:
---
Sand3, 27.5.2007 21:16:
---
Joo kelasin kans eilen samaa, et kiire tulee jos meinaa sen heilan kesäksi saada no eipä eilen illalla mua sit tullu himasta kukaan hakemaan, et sinkku kesä on sit vissiin tulossa
[/q]
jos ei heilaa helluntana niin ei koko vuonna..
[q]SyndroDome, 27.5.2007 21:27:
---
MiMoSa, 27.5.2007 14:07:
---
Piider, 27.5.2007 04:42:
---
Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
---
Aih se menikin niin! No heiii, sithän onkin hirmu jono tulossa jussiks!
[/q]
Joo, niin sen on mentävä.*joo**nauru*
[q]opmdevil, 28.5.2007 10:54:
Pitänee hakeutua jonnekin kuntonyrkkeilyyn tai vastaavaan. Siellä on sitten hyvä iskeä muijia.
[/q] Hyvin sanottu