SINKKULUUKKU
[q]plink, 24.2.2008 12:08:
---
laite, 24.2.2008 12:05:
Mä oon vieläkin täällä!
---
mennääks naimisiin? ei se pieni muna oo enää ongelma!
[/q]
:D
Houkuttelis kyllä, mut ehkä mä pitäydyn vielä naisissa!
[q]AlexS, 9.4.2007 21:57:
Jos joku vuodenaika pitää valita ensisijaisesti sinkkunaolemista varten niin silloin tietenkin kesä. Mutta edelleenkin kulkisin kesällä mielummin jonkun erityisen kanssa. Mutta näähän on taas makuasioita. Jos on useita vuosia kestänyt pitkä suhde takana ja kaikki kesät menneet saman ihmisen kanssa niin tietenkin silloin kaipaa vaihtelua. Minähän en tuosta mitään tiedä mutta näin ajattelisin.
[/q]
No olisihan se tietenkin mukavampaa kulkea toki jonkun kanssa, toisaalta ites juuri nautin tuosta tämän hetkisestä vapaudesta mutta jos nyt sattuu että löytyy joku niin en kyllä pistä pahaksenikaan *vink*.
[q]Ozie, 5.4.2007 12:28:
---
Janisa, 22.3.2007 18:55:
Kuulostaa silta etta siella rupee kanssa ne pakkaset hellittaa..! Saan vihdoin laitettua sun sinkku-selviytymispaketin matkaan...
Tuossa se mun hyllylla on komistellut siita lahtien kun lupasin sen sulle... En ma lupaustani ole unohtanut...
Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota...
---
Se tuli äskön!!
Kiitos paljon
[/q]
Hyva, hyva! Nyt ma jaan sitten odottelemaan detailseja...
[q]johnnytys, 9.4.2007 20:33:
---
larzizi, 9.4.2007 19:43:
Kesä on kyllä kieltämättä sinkkuilun parasta aikaa
---
mun mielest kesällä ois kiva olla jonku kanssa*nauru**lmao*
[/q]
iski niin nostalginen fiilis et pakko kyl kallistuu tähän jonku kanssa, syy: kesän yöuinnit jonku kanssa- eli juu sais ne kunnon lämpimät säät tulla jo*tirsk*
[q]sare, 9.4.2007 22:52:
kesän yöuinnit jonku kanssa- eli juu sais ne kunnon lämpimät säät tulla jo*tirsk*
[/q]
todellakin*sydän*
kesän yöuinnit jonku kanssa[/q]
haha, koin tämmöstä viimeksi "jonku" kanssa vissiin vuonna 2000 tai 2001:D
[q]kilobitti, 10.4.2007 17:35:
---
sare, 9.4.2007 22:52:
kesän yöuinnit jonku kanssa
---
haha, koin tämmöstä viimeksi "jonku" kanssa vissiin vuonna 2000 tai 2001:D
[/q]
:D no mut hei tänä kesänä tää vaan sit työn alle*vink*
iski niin nostalginen fiilis et pakko kyl kallistuu tähän jonku kanssa, syy: kesän yöuinnit jonku kanssa- eli juu sais ne kunnon lämpimät säät tulla jo*tirsk*
[/q]
Tuo kyl niin parasta
Kaipailee haasteellisia treffejä jossa poitsun, tai miksei tytsyn, käpy ei pala ihan samantien.
[q]Lyylikki, 12.4.2007 20:17:
Mä taidan muuttaa Tornioon. Huh huh mitä duunareita oli tänään Nesteellä lounaalla. Ei kestä!
[/q]
Muuta sa Tornioon, niin ma muutan Kanadaan!
hööö, kevät ja kylmä tuuli, kainalo olis kiva
[q]Zenni, 12.4.2007 20:42:
Voi ei, toi oli ihana. :DD[/q]
Niin ja hei, se oli sentään ajatellut. Se on harvinainen taito miesten keskuudessa.
Mä taidan muuttaa Tornioon. Huh huh mitä duunareita oli tänään Nesteellä lounaalla. Ei kestä!
[q]Freja, 12.4.2007 20:29:
---
mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"
:DDDDDD
[/q]
[q]Lyylikki, 12.4.2007 20:17:
[/q]
hohoh, arvaa vaan millasia duunareita ja amiksia siel on koko paikka täynnä eli älä nyt hyvä nainen sinne ainakaan :DD
eihän tässä muuta vikaa ku ajoittainen, tosin kevään edetessä yhä yltyvä, halipula.
[q]Displacer, 12.4.2007 20:47:
---
Freja, 12.4.2007 20:29:
---
mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"
:DDDDDD
---
[/q]
älkääs ny, miesrukka lakkikourassa. sä oisit voinu olla sille koko maailma...
[q]kindertin, 23.3.2009 11:06:
Muistaako kukaan mistä niitä boyfriend-tyynyjä saa? Iso tyyny jossa on halikäsi/kainalo?
[/q]
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350
[q]KooKie, 12.4.2007 22:14:
---
Janisa, 12.4.2007 20:28:
[--] niin ma muutan Kanadaan!
---
Oli tossa muutama vuosi takaperin Torontosta lätkäjengillinen (tai parikin) jätkiä käymässä täällä päin. Kyllä ne silmänruokaa tarjos, mutta tyhmiä ne oli kuin saappaat. Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D
[/q]
No olin tuossa juuri viime vkoloppuna Torontossa ja vaikka itse olinkin ruhjottuna kolarin jaljilta, niin kummasti ryhtikin suoristui sita silmanruokaa kuolatessa...
Nimim. ensi kuussa uudestaan...
[q]Freja, 10.6.2009 08:56:
---
isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
---
Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.
[/q]
Hihihi, ollaan oltu frendejä yli kymmenen vuotta ja jätkä on naimisissa. Ei siihen tuu ikinä sekaannuttua. Mut kiusaaminen on ehkä parasta, koska tällä jätkällä on paras sanavarasto ikinä