SINKKULUUKKU
[q]Annakins, 25.12.2006 19:49:
---
kilobitti, 25.12.2006 19:36:
nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.
---
niinpä.
[/q]
Komppaan, paitsi etten mä oikein osaa "olla ihan hiljaa".
If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it! -Doug Horton
[q]Freja, 11.6.2009 07:46:
Itellä sama edessä lauantaina. Siis häät. Missä en tunne ketään paitsi avioparin ja morsiamen perheen. Kaikki nuoret komeat miehet ovat kuulemma jo varattuja. Oujes. Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
[/q]
Ja niitten paljojen nuorten perheiden iiiiiiisot määrät 0-3 vuotiaita mukuloita. Ja ne joilla ei vauva roiku tississä/käsipuolessa, niin on ainakin maha pystyssä.
Ja sitten sulhanen kertoo, että noille tulee kyllä pian ero, oot siinä vaan hollilla. JESH. I feel fine!
Mut joo. Mä kyllä tykkään häistä, mutta vähän tälleen jälkikäteen kun ajattelee niitä viimeaikaisia häitä missä on tullut oltua, niin piruparkanahan siellä sitten. Onneksi voi hoitaa itsensä niin kiireiseksi esim. ruoka- tai juomapöytään tutustumalla tai muuta ohjelmaa järjestämällä, että ei ehdi tommosista pikkujutuista välittämään.
"nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää" =D
[q]Freja, 11.6.2009 07:46:
---
kindertin, 10.6.2009 23:56:
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
Ne on löytäny sen ihmisen jonka kanssa haluavat Oikeasti olla loppuelämänsä..
Samaa onneahan sitä toivois kaikille.
Tuli oikeesti ihan pirun yksinäinen olo siellä..
Plääh. Mäkin haluuuuuuuuun!!
---
Itellä sama edessä lauantaina. Siis häät. Missä en tunne ketään paitsi avioparin ja morsiamen perheen. Kaikki nuoret komeat miehet ovat kuulemma jo varattuja. Oujes. Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
[/q]
Hidasteitahan noi on, parhaat päälle ja perheitä rikkomaan!
no ei tää olekaan niin huono paikka*nauru* ehkä joskus sit löytyy joku...*tirsk*
[q]Freja, 11.6.2009 09:38:
---
ezzy, 11.6.2009 09:37:
Hidasteitahan noi on, parhaat päälle ja perheitä rikkomaan!
---
No mä kyl oon suht kuumissa vetimissä siellä
[/q]
No kuinkas muutenkaan =) Onnea matkaan!
[q]ipe, 26.12.2006 15:56:
---
pirpeli, 26.12.2006 15:47:
(mä tuota vähän niinkun luulen, että mä en ole täällä enää*blush*)
---
en kai mäkään sitte... *pus*x1000[/q]
jeeeeeee*sydän*
Hitto kun ei oikeen voi uutena vuotenakaan ketään kivaa poikaa napata, kun matkustaa sen verran kauas, niin pitäis jättää se poika sit sinne
Mut kyl niit vois silti vähän katsastella ;D
[q]pirpeli, 26.12.2006 15:47:
[/q]
Onneks olkoon...
joku vois pyytää mua treffeille =) mielellään joku naispuolinen henkilö =D halipula pukkaa päälle =D
[q]swiffer, 26.12.2006 18:16:
joku vois pyytää mua treffeille =) mielellään joku naispuolinen henkilö =D halipula pukkaa päälle =D
[/q]
joo samat
[q]KooKie, 25.12.2006 21:00:
Joo joo, ihan turha quotaa tota niin, että se hyppii silmiin kaikkialla. Tiedän jo mun elämän olevan merkityksetöntä ja turhaa!!!1
[/q]
Ei se alkuperäinen quote tarkoita mitään tuon suuntaistakaan. Suomennos on huono.
"A woman needs a man like a fish needs a bicycle."
Aika mukava aamu oli tänään Heräs toisen vierestä ja sitten se viel piirteli selkäänki *sydän*
[q]Ameeba^, 27.12.2006 12:10:
---
Kuha et hypi ääripäästä ääripäähän :D Sopivasti pessimisti ja sopivasti odotuksia nii hyvä tulee :)
Tai sitte pistää vaa aivot pois päältä nii ei tarvii ajatella koko hommaa
[/q]
Haha, hyppäisin jos osaisin. Mut taian tällä kertaa jättää lupaamatta, et en enää koskaan ikinä ihastu kehenkää, ku en mä siinä kummiskaa pysy
Ja aivot parhaillaan pois päältä, ku oon duunissa. Jos kaikki vaan unohtuis silleen, et mä en jonain aamuna muistais koko jutusta mitää? Toi ei vaa taia kyl toimii
[q]pirpeli, 26.12.2006 15:47:
[/q]
en kai mäkään sitte... *pus*x1000
[q]Ameeba^, 27.12.2006 12:29:
Et sä sitä vanhaa tuukkaa unohtaa, emmä sitä tarkottanukkaa. Mut älä vaa ajattele et "ok, ihastunu toho ja mun pitää tehä asialle jotai" vaan anna homman vaa mennä omalla painollaa. Ei pety nii helposti jos jotai tapahtuu ja muutenki kaikki on vaa jotenki helpompaa :)
[/q]
En mä sitä halua unohtaa, vaan tän kivun. Mitään tekemääni en todellakaa kadu :) Enkä mä usko et mä väkisellä yritin asialle tehä jotain. Eniten siinä vaa satutti se, miten se ilmoitti asiasta. Sen mä kyl ymmärrän, et tunteita ei välppinä synny.
tää käy nyt nukkuu ja toivoo et heräämisen jälkeen maailma olis toisenlainen
[q]Ameeba^, 28.12.2006 01:38:
aina voi toivoo :(
[/q]
Mjoo, tottahan toki, mutta kunhan vaan pitää huolen ettei aina toivo liikoja
täälläoleminen onkin oikeestaan aika perseestä.