SINKKULUUKKU

Back to häröily O

jouluromanssi ois kyl *sydän*

[q]Ameeba^, 23.12.2006 23:56:
ylipäänsä jotai ois kyl *sydän* :)
[/q]

Tuo alkoi jo kuulostaa pikkasen epätoivoiselta.

[q]
Ameeba^, 23.12.2006 23:56:

---

[/q]

Äsh, hyshys, me mitään epätoivoisia olla!

[q]Flügel, 24.12.2006 00:30:
---

Ameeba^, 23.12.2006 23:56:

---

---

Äsh, hyshys, me mitään epätoivoisia olla!
[/q]

Minen mitään sanonut.

[q]BB_turone, 21.12.2006 10:03:

I/07:n palvelukseen astumiseen enää 18 aamua.

eli toi tarkottaa et peli on jo menetetty
[/q]

FläpFläpFläpFläp.. Hmm.. TJ "miinus7tai8vuotta".
Miehestä pojaksi.

Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(

Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.

Seurapelejä ja paljon alkoholia

Hyvää joulua kaikille sinkuille *sydän*

Tämä on elämäni ensimmäinen joulu jolloin seurustelen ja vietän sitä rakkaani kanssa.
Tuntuu aika kummalta, mutta siis halusin toivottaa kaikille sinkuille hyvää joulua erikseen, koska oon niin kauan ollut joulut sinkkuna.

[q]Freja
Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
[/q]
Tän takia on todella iso ongelma lähtee viettämään jotain juhannuksia ym, kun kaikilla wanhoilla kavereilla alkaa oleen ne kersat siellä mukana. Perheillä ja kakarallisilla on aina se oma, jotenkin suljettu kuvionsa ja itelle jää vaan rooli ylimääräsenä "vanhana, yksinäisenä ja humalaisena setänä".

[q]vinha, 28.6.2009 23:08:
Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)
[/q]
.. tai "panee paneee!!"

[q]Dementation, 24.12.2006 20:15:
Hyvää joulua kaikille sinkuille *sydän*

Tämä on elämäni ensimmäinen joulu jolloin seurustelen ja vietän sitä rakkaani kanssa.
Tuntuu aika kummalta, mutta siis halusin toivottaa kaikille sinkuille hyvää joulua erikseen, koska oon niin kauan ollut joulut sinkkuna.
[/q]

ja halusit kääntää puukkoa haavassa jne? :D

meitsi ehkä menee väistelee sukulaisten kysymyksii ja voittaa trivialis. hauskaa joulua ja HYVÄÄ HAJJia! :D

[q]Nacu, 24.12.2006 20:09:
Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(

Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.

Seurapelejä ja paljon alkoholia
[/q]

aivan, olis kyllä mukava jakaa tää "joulufiilis" (tavallaan) jonku kanssa mut sukulaiset ja bisse saa kelvata...

erittäin mukavaa joulua kaikille, vielä tässä vaiheessa kun ollaan aaton puolella

Hyvät joulut luukkulaisille myös minunkin puolestani

Kyllä on elämä taas hämmentänyt viime päivinä, kun muutamasta suunnasta tulee vähän sellaista viestiä, että kiinnostusta saattaisi olla Mut toisaalta oon tällä hetkellä niin tyytyväinen tähän sinkkuelämääni, että en tästä ihan helpolla haluaisi luopua

Oma ajatusmaailma.... Sinkkuna oleminen kyl aina vähän vaikeeta, kun aina synnynnäinen halu tuntea turvallisuuden tunne, ja ainakin itsellä menneisyydessä tarve saada joku jonka kautta tuntena etttä oma elämä on elämisen arvoista. Pyhät yms nostaa ko tunteen esiin, kun lapsena tottunut siihen. Hyvä et ihmiset löytää jonkun jonka kanssa jakaa elämän, monesti vaan se tehdään vääristä syistä, ja etsitään muista se lopullinen sisältö elämään. Siihen uskon et jos pystyy olemaan sinut oman itsensä kanssa, ja nauttimaan omasta elämstä ilman ketään, niin on valmiimpi löytämään miltei tädellisen suhteen, ilman tarveta mihinkään. .. mikä avautuminen:) Hyvää joulua kaikille, ja hyvää tahtoa ympärille.

Joo luukkulaisille jouluja munkin puolesta *hymy*... ei tullu paketista pääsylippua täältä, ni kait se on koitettava selvitä omalla viehätysvoimalla

nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.

Mä kävin pitkästä, pitkästä aikaa pikkuisen kokeilemassa miltä tuolla toisessa luukussa tuntuu olla.. ihanaltahan se, uskomattoman ihanalta. <3 Miksei sitten se syvä välittäminen ja tykkääminen aina riitä, ei vaikka se olisi molemminpuolista? Muistin taas miten mielettömän hyvältä tuntuu ku on joku.. hurjan korkealta tipahdin, yksin taas.

Jotain hyvää silti: tajusin nimittäin, että mä olisin oikeasti valmis suhteeseen. o_O Vihdoin löysin mun sisältä sen osan, joka on valmis tekemään kompromisseja, näkemään vaivaa toisen puolesta ja ottamaan toisen huomioon. Kauan se piilottelikin, mut olishan se pitänyt tietää ettei sen löytämisessä oo ongelmia kunhan elämään tulee ihminen, jonka vuoksi sen haluaa löytää. Ehkä joku löytää saman osan itsestään tavatessaan mut. Useampi vuosi angstailua, paniikkia ja ahdistusta takana, ja todennäköisesti tuo angstailu tulee jatkumaan täysin samaan tapaan edelleenkin.. siihen asti kunnes löydän ihmisen, jonka lähellä mun on hyvä olla ja jolla on hyvä olla mun lähellä. Nyt ainakin tiedän, että se on mahdollista.

[q]*, 24.12.2006 22:45:
1 v sinkkuna, tänään juhlitaan *hihu**jiihaa*
[/q]

Dumppasit/sut dumpattiin jouluaattona?

huh.

[q]KooKie, 25.12.2006 20:33:
---
Annakins, 25.12.2006 19:49:
---
kilobitti, 25.12.2006 19:36:
nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.

---

niinpä.

---

Komppaan, paitsi etten mä oikein osaa "olla ihan hiljaa".
[/q]
Joo musta lähtee kans ääntä jos mua rutistaa liian kovaa*nauru*

[q]Anselmi, 25.12.2006 20:40:
Joo musta lähtee kans ääntä jos mua rutistaa liian kovaa*nauru*
[/q]

Tai oikeasta paikasta.

[q]Epailija, 25.12.2006 21:03:
If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it! -Doug Horton
[/q]

Turhan montakertaa toteutunut..

O