SINKKULUUKKU
[q]wiwi, 26.5.2006 11:19:
---
Mosquito, 25.5.2006 23:16:
Musta ei kyl seurustelijaks oiskaa*whaat*
---
Samoilla linjoilla.
[/q]`
itse myös saan sydärin kun homma menee vakavaksi, siksi varmaan täällä vakkari..
mutta toisaalta.. uskon, että kun sen Oikean tapaa sitä ei vain voi päästää irti ..sitä odotellessa..*tirsk*
[q]Rx
http://www.goodiebag.tv/video/do_you_take_it.htm
[/q]
ARRRGH!!
En ookaan pitkiin aikoihin nauranu näin!
Oi juma...
[q]Jago, 25.5.2006 23:37:
nii liittyen edelliseen viestiini. tuo siis tarkottaa sitä että perjaatteessa haluun avautuu sille täysin ja haluun että se avautuu täysin mulle.. se vaan on todella vaikeeta, koska on niinpaljon mitä ei halua kelle tahansa kertoa jos se vaikak loppuukin
[/q]
jep.
[q]sapeli, 27.5.2006 01:24:
---
Jago, 25.5.2006 23:37:
nii liittyen edelliseen viestiini. tuo siis tarkottaa sitä että perjaatteessa haluun avautuu sille täysin ja haluun että se avautuu täysin mulle.. se vaan on todella vaikeeta, koska on niinpaljon mitä ei halua kelle tahansa kertoa jos se vaikak loppuukin
---
jep.
[/q]
puhelias mies*hihu*
Tämä lähtee tuonne toiseen luukkuun
[q]Freja, 28.5.2006 16:19:
---
Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia. sitä vaan toivois että se olis jotta ei tuntuisi niin pahalta olla semmonen tai tulla semmoseksi suhten päättyessä*blush*
---
No, sanoisinko näin, että kyllä se tekee hyvää olla joskus ihan itsekseenkin. En toki hehkuta että loppuelämän haluis olla sinkku, vaan totean vaan että se tekee ihan hyvää välillä ennenkuin sanoo "Tahdon".
[/q]
joo siis tietenkin. se kasvattaa. ei se kivaa silti oo.
Mun mielestä kummassakin on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Sinkkuilussa mun mielestä täl hetkellä parasta se että voi tehä vähän mitä päähän mieleen tulee. Seurustelusta taas eniten tällä hetkellä kaipaa sitä läheisyyttä sun muuta. Mut kutakin aikansa :3
[q]Ozie, 28.5.2006 16:52:
Mun mielestä kummassakin on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Sinkkuilussa mun mielestä täl hetkellä parasta se että voi tehä vähän mitä päähän mieleen tulee. Seurustelusta taas eniten tällä hetkellä kaipaa sitä läheisyyttä sun muuta. Mut kutakin aikansa :3
[/q]
oon ihan samoilla linjoilla... täs sinkkuilus on tosiaa se etu et ei oo tilivelvollinen kenellekää ja voi tehä ihan mitä haluu.
mut kyl välillä vois olla iha kivaa löytää joku kiva tyttö kenen kaa viettää enemmänkin aikaa.
sitä odotellessa...
[q]Ozie, 28.5.2006 16:52:
[/q]
samoissa.. kelliminen ja möyriminen oli ihan gutapuoli seurustelussa mutta kesä ei oo täysin huonoaika olla sinkkukaan.
Edessä sinkkukesä
[q]Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia.
[/q]
Mun mielestä on, siinä missä seurustelukin. En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö"
meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun"
valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?
[q]sapeli, 28.5.2006 16:31:
Luulen että sinkkuuden ja seukkaamisen pointti on siinä että koemme olevamme erillisiä muista ihmisistä. Enimmäkseen tämä lienee ikävä tunne, jonka takia kaipaamme jotakin yhtä ihmistä johon voisimme luottaa riittävästi jakaaksemme elämämme - itsemme - hänen kanssaan. Toisaalta, silloin kun sinkkuus tuntuu maistuvan, nauttii ihminen yksilöllisyydestään ja ottaa siitä kaiken irti.
Luulen että on muitakin vaihtoehtoja.
[/q]
huomaa että mä oon aika vähän deittaillu. mä kun luulen että voin seurustella ja edelleen olla vapaa.*ding**blush*
ei seurustelu tarkoita vankikahleita ja liimautumista tiskialtaan eteen ainakana mun päässäni*ding*
avpoimet suhteet on sitten niille jotka haluu myös panna muita, mutta mielestäni voi olla vapaa suhteessa olematta vapaassasuhteessa*pepsodent*
[q]Mosquito, 25.5.2006 23:16:
Musta ei kyl seurustelijaks oiskaa*whaat*
[/q]
Samoilla linjoilla.
[q]Epailija, 29.5.2006 18:33:
--snip--
Rakkaus on kuin lottovoitto; parasta ja kamalinta, mitä sinulle voi ikinä sattua.
[/q]
olis pitänyt lukee tää eka. eli tasan samaa tarkotin..
ja tosiaan seurustelu on myös kamalaa tunteiden osalta siinä missä ihanaakin
mutta mieluummin kestän sen kivun ja saan jotain mahtavaa, kun elän tasasissa fiiliksissä kokoajan ilman sitä rakastumisen ja rakastamisen tunnetta.
mutta seurustelu ilman tunteita ja semmonen ripustuva; "ai toi on kiinnostunut, taidan alkaa deittaamaan jotta mulla olis jäbä"-deittailu ei oo sinkkuutta parempi vaihtoehto missään nimessä. se on vaan lupaus olla jonkun kanssa ilman niitä "palkintoja" miksi lupaaminen olisi sen arvoista
ja siis vaikka mä puhun siitä että haluun löytää jonkun se ei tarkota sitä että mä aktiivisesti ettisin. jos joku mukava tulee mun kohdalle niin silloin jotain tapahtuu ehkä, mutta en oo laittanut cityihin ym muihin mestoihin deittiilmotuksia sitten teinivuosien(16vuotiaana oon kai viimeksi chatanny tai laittanut ilmon)
[q]Jago, 29.5.2006 16:21:
ei seurustelu tarkoita vankikahleita ja liimautumista tiskialtaan eteen ainakana mun päässäni*ding*[/q]
Mulla on paha tapa puhua vertauskuvilla konkreettisten esimerkkien sijaan Luulen että melkeinpä kaikissa ihmissuhteissa (ystävyydet mukaanlukien) on niitä kahleita, mutta itse ne yleensä itselleen lukitsee, ja harvoin ne liittyy niin jokapäiväisiin asioihin kuten tiskaamiseen.
Ihmisellä on tapana sitoutua tunteisiinsa, odotuksiinsa ja pelkoihinsa. Ihmisellä on myös tapana sitoutua tiettyyn rooliin tai puoleen itsestään jolla hän saavuttaa haluttuja päämääriä, usein huomaamatta kuinka muut puolet kärsivät sen seurauksena. Ihmisellä on näiden lisäksi tapana sitoutua mielikuviin muista ihmisistä jotka eivät välttämättä ole missään tekemisissä todellisuuden kanssa.
Seurustelu, ainakin niinkuin itse sen määrittelen, on sitoumus tiettyihin odotuksiin. Jos kaksi ihmistä pitävät hauskaa yhdessä ja kumpikaan ei odota tilanteelta tulevaisuudessa enempää kuin mitä se vaivattomasti sillä hetkellä tarjoaa, on asiat hyvin - mutta tätä en sinänsä laske seurusteluksi. Seurustelussa odotetaan alkuvaiheessa jonkinlaista kehitystä 'parempaan' suuntaan, ja vakituistumisen jälkeen odotetaan sitä että tilanne pysyy samana tai ei ainakaan huonone.
Sinkkuilussakin on odotuksia - jollei odota (tai toivo) löytävänsä jotain säpinää, ei kyse ole sinkkuilusta, vaan yksinkertaisesti elämisestä ja olemisesta.
Toisin sanoen, seukkaamisen, sinkkuilun ja näistä välittämättä olemisen ero on odotuksissa, tavoitteissa ja haluissa. On sitten jokaisen oma kysymys mitä omassa tilanteessaan haluaa ja miksi.
[q]sapeli, 29.5.2006 23:41:
--snip--
[/q]
joo oot kyllä ihan oikeessa tuossa. en vaan tajunnu mitä tarkotit tuolla ekalla viestilläs.
[q]sapeli, 29.5.2006 23:41:
Sinkkuilussakin on odotuksia - jollei odota (tai toivo) löytävänsä jotain säpinää, ei kyse ole sinkkuilusta, vaan yksinkertaisesti elämisestä ja olemisesta.
Toisin sanoen, seukkaamisen, sinkkuilun ja näistä välittämättä olemisen ero on odotuksissa, tavoitteissa ja haluissa. On sitten jokaisen oma kysymys mitä omassa tilanteessaan haluaa ja miksi.
[/q]
Hitsi. Oonkin miettinyt miksi en tykkää tän luukun keskusteluista, vaikka periaatteessa oon sinkku. Mutta se taitaakin johtua siitä, että en kaipaa suhdetta tai etsi sellaista. Että tän määritelmän mukaan oikeestaan vaan elän ja olelen ilman seurustelusuhdetta, mutta en varsinaisesti ole sinkku. Tai kyllähän sitä pitää silmät auki mielenkiintoisten uusien ihmisten suhteen, mutta seukkailu ei nyt ekana oo mielessä Emmiejaksa.
http://www.sinkkusulkis.fi/
Onko joku kokeillut?
[q]dncr, 31.5.2006 21:39:
http://www.sinkkusulkis.fi/
Onko joku kokeillut?
[/q]
Toihan näyttää oikeesti hauskalta. Harmi vaan, että ennen kesää on enää yksi kerta jäljellä. No onpahan kesän aikana aikaa reenata tota sulkista, ku ei ole varmaan viiteen vuoteen tullut pelattua ollenkaan.
Ei muuta kuin mailan ostoon.