Omakehu kaunistaa!

Back to häröily O

[q]JussiS:
Jumalauta, mä otan tästä itteeni
[/q]

Arvasin että rynnisit kommentoimaan.

En kyl tarkoittanut sua sinänsä, mutta löytyy muita kaiffareita, joiden ilmeisen vakavissaan kirjoitettuja bioja ei voi lukea putomatta penkiltä lattialle kierimään kerta toisensa jälkeen.

osaan varsin hyvin havaita asiasta kuin asiasta jotain joka huvittaa suuresti ainakin itseani :)

Osaan nauraa ja olla söpö...
olen ystävällinen ja erikoinen...*hali*

Minä olen hyvä ajamaan pyörällä, ainakin omasta mielestäni.

Olen hyvä näyttelemään ahkeraa vaikka missä (töissä), vaikka en tee mitään.

Olen myös todella lahjakas pitämään suuni kiinni silloin kun pitäisi puhua..

Eli en ole hyvä missän

[q]Armin:
Mä oon aika hyvä vääntämään naamaani, saan sen mitä ihmeellisimpiin asentoihin (jos et usko, katso galleriasta) ja oon kanssa aika hyvä imitoimaan eirllaisia ääniä (nakke nakuttaja ja maantiekiitäjä on mun bravuureita)
[/q]

Saat sitten reilun viikon päästä demonstroida ihan livenä.

Te kaikki olette aivan liian turhan vaatimattomia. Kukaan ei ole vielä ällistyttänyt kertomuksillaan tai sanonut mitään mielenkiintoista taikka vaikuttavaa. Johtuuko lie siitä että jengi on täällä yksinkertaisesti keskivertoa huonompaa kaikissa asioissa, vai eikö itseluottamus salli pientä revittelyä? Luullakseni jokaisella pitäisi olla jonkinlainen erityistaito tai muuta vastaavaa. Mä olen ainakin helvetin haka räppäri/runoilija. Musta tulee vielä tähti \”isona\”. Kaikki vähääkään kiinnostuneet ottakaa yhteyttä!

[q]Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.
[/q]

Tää kuuluu sinne sarjaan hyödyttömiä taitoja

[muokattu 23.9.2003 17:52]

Jokin takaraivossani sanoo ettei kannattaisi edes aloittaa mutta...

- Olen hyvä sustani
- Omaan ”hyvän” huumorintajun (those who know, know..)
- Osaan olla vittuakaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat
- Olen lloistava psykologi ja kuuntelija
- Olen älykäs
- Olen hyvä kirjoittamaan
- Olen hyvä laittamaan ruokaa
- Olen hyvä sängyssä (SPP rules ok!)

Hmmjoo, taidan itseasiassa lopettaa nyt tuohon ennenkuin menee liian pitkälle ;P

[q]pHaze:
Hmmjoo, taidan itseasiassa lopettaa nyt tuohon ennenkuin menee liian pitkälle ;P
[/q] Täähän haisee pahemmalta kuin joukkohauta konsanaan!

[q]pHaze:
Hmmjoo, taidan itseasiassa lopettaa nyt tuohon ennenkuin menee liian pitkälle ;P
[/q]

Vielä voisit kuitenkin lisätä listaan, et oot hyvä löytämään(/keksimään?) ittestäs hyviä puolia*nauru*

[q]dirtyface:
Vielä voisit kuitenkin lisätä listaan, et oot hyvä löytämään(/keksimään?) ittestäs hyviä puolia*nauru*
[/q]No noi nyt oli niin vanhoja tuttuja itsestäänselvyyksiä ettei tuo ollut vielä edes vaikeaa =)

[q]MaSari:
---
Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.
---
Tää kuuluu sinne sarjaan hyödyttömiä taitoja
[/q]

Äläs nyt, kyllä sille vielä joku käyttötarkoitus löytyy. Jos ei muuta, niin hakemus HEE:n ”Mitä olet aina halunnut tehdä televisiossa”-osioon.

[q]RR-:
Osaan ärsyttää muita (ja nautin siitä! hahahahahah)
[/q]

V*ittu sä oot ÄRSYTTÄVÄ!*hali**nauru*

Oon hyvä ottamaan suihin.

[q]kei:
Oon hyvä ottamaan suihin.
[/q]
jooh, tossa olen hyvä kanssa. ja olen myös täydellisen hyvännäköinen sekä tajuttoman söpö*blush*

[muokattu 28.10.2003 15:59]

[q]Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.
[/q]

tosta oli just eilen puhetta et eihän siihen kukaan pysty! oon lievän kade nyt!

Mä oon ihan paras pilkunnussimisessa.

mä oon hyvä nukkumisessa väärään aikaan!

[q]Puistokemisti:
Sit mä oon kans törkeen hyvä kuuntelemaan, ihmiset kertoo mulle sellasia juttuja mitä ne ei ikinä ois kertonu kellekkään muulle: Sitä miksi ne kertoo en tiedä, ehkä ne tietää sisimmässään että mä kyllä ymmärrän, sanoi ne mitä vaan ja en oo heti levittelemässä sitä joka kadun kulmassa.
[/q]

*sydän* toi on kylläkin totta...*hymy*


hmm.. mun hyviä puolia.. öö..
-mä oon hyvä leipoo täytekakkuja ja sämpylöitä ja oon hyvä tekee kreikkalaista salaattia ja supa juvarlakia
- mä oon hyvä erillaisissa käsitöissä erityisesti lasketussa ristipistotöissä..
-mä puhun paljon ja oon utelias (en sit tiiän onko se hyvä vaiko huono juttu *ding*)
-ja mulla on hyvät unenlahjat.. (heränny 30min sitten)


öö.. tässä nyt tähän erää..

Kertokaa siis rohkeasti kaikki missä olette hyviä, jopa parhaita. Millaisia erikoislahjakkuuksia omaatte ja missä olette tunteneet onnistuvanne oikein kunnolla.
Päästäkää vaan ulos kaikki miksi juuri te olette niin perkeleen hyviä ja ainutlaatuisia.
Itse koen olevani loistava iskemään naisia, tekemään salaattia ja tottakai olen myös erinomainen tanssija*iloinen*

O