Kouvola topic...=)

Back to häröily O

samaa mieltä olen ton pistät sivuilles

joo-o....ihme porukkaa...kyl kouvolalaiset on kusipäitä......vois valuttaa kusenpäästä pois......ei ymmärrä *ding**eiei**ökkö**purr**piis*

Jarkko rakas serkkuni... ota huomioon et sä oelt täält kouvolan seudult kans ja sitte muistatko meiän maanantai päivän.. äijä oli ihan seko ja hullu yhteensä...

nii, kyllä mä tiedän....toi oli jotaa sarkastista juttua tai jotaa sinnepäin.......

Eli kun mä en virallisesti ole Kouvolalainen niin en myöskään ole virallisesti kusipää??*piis*

sama juttu, mä en oo kouvolalainen eli en voi olla kusipääkään!!!*nauraa*

Ja sluShille vielä,että ei tota taida saada sinne...Tai täytyy kattella kuhan saa jotaa muutakin uutta mitä laittaa...

aa.. sarkastista..hmm.. okei..roger that!*iloinen*

Niih, ja en ole kouvolalainen ollenkaa niin en ole kusipääkään =D

jokos on kouvolasta lumet suleneet?
eiks se sit tarkoita sitä et civa herää talviunesta?!

On täält joo lumet sulannu jo pois... Civast ei oikein ole viel tietoa.. tietääkseni se olis 50% mahollisuus... Pitäs varmaan ehdotella tietyille ihmisille et ne järkkäis Submarineen bileitä...

Niin, submarine vois olla ihan hyvä paikka järjestää bileet.. tai en ole siellä käynyt mut oishan ainakin vaihtelua välillä.. kyllä brankkarikin kelpaa...

Voi h*lvetti... Pitäskö pistää viel pari topiccii kouvolasta...
Tossa oli jotai epävarmuutta Civoista... Joutunee kertomaan, että ennen kesälomaa taas alkaa juhlat kouvolassa!!!!*plur**piis**super*

Heh.. no näit nyt tuli tänne pari liikaa...ei se ole kyl näettäväst hirveest ketään haitannu.. jokaseen on jotain juttua laitettu..*iloinen* Vai et Civan bileet on tulossa kesällä? Aika kiva homma...*piis*

Mulla on jotain Submarinea vastaan...En kyllä tiärä että mitä,mutta jotain kumminkin...=/ Bibbaloita tänneppäin kyllä ja heti..*joo*

Sumarine on peiaattes oikein hyvä paikka mut mä en oikein tykkää siit dj ja myöskin et siel on vähän kallist... muuten se paikka onm aika komea ja viihtyisä..

No kyllähän näitä topicceja löytyy vaikka kuinka monta...
Ollin syy....
..Jee,jee... täälläkin taas kohta pääsee bilettämään

Noniin.. taas syytetään mua.. ei tää nyt ole ollenkaan kivaa... kiitti vaa ihan vitust!!!

onks muuten kenelläkään tietoo mikä mahtaa olla ex donnan kohtalo?
oon kuullu kaikennäköisiä huhuja...

Cosmikin ideasta laitoin kouvolan porukalle oman topicin ettei vallattaisi liikaa alaa täältä... Tänn epääsemme purkamaan kiukun, viimeuiset sexi kokemukset, vitutuksen, härdellit ja muut sekoilut...=)

O