Kouvolan valtaus yritys
Hah.. saanen hieman olla huvittunut.. millä vuosisadalla? *hääh* Ei tietenkään millään pahalla, mut mut.. *nauru**iloinen*
(muokattu 15.3.2002 13:08:15)
hmmm. dissaatsä jäkee yohanna?? häh? HÄH?
joo. ihan oikein vaa.. ei tääl mitää oo..
:)
paitsi välil.
Raisio Rulaa!!!*justjoo*
Mut ainakin yrityksestä saan pisteitä,
olinhan todella vakuuttava!?
mut oikeesti...kouvola on ihan jees koska meillä on mökki siitä 50km lprään päin.
JÄKE
oi niin lyhyt sana, mut kuinka paljon se tarkoittaakaan...
JÄKE.
:D
aijai... nyt alkaa helsinki ja esikaupunki alueet riehumaan... eihän se ole kivaa.. ei näin pien paikka voi kilpailla... tai msit sitä ikinä tietää... ei se määrä vaan se laatu...*iloinen**nauru**nauraa*
aijai... nyt alkaa helsinki ja esikaupunki alueet riehumaan... eihän se ole kivaa.. ei näin pien paikka voi kilpailla... tai msit sitä ikinä tietää... ei se määrä vaan se laatu...*iloinen**nauru**nauraa*
Mä haluan toistamiseen sanoa et Reso se on ku rulettaa...
Ja koht varmaan koirat nauraa ja harakat häpee...
*sydän**sydän*
Dääm jyy.....Inxa on kuiteskii maailman napa(vaikkakin minä lähen sieltä heti poies ku pystyn)*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
siis hei... inxahan on se maailman perseen reikä... anteeks ruma kielen käyttö...*iloinen**hih*
Inxa, keltsu ja mylsä rulaa!!!! että näin..
these kouvola people are saying wierd words!! *häh*
pelottaa.
mitäköhän ne suunittelee..
siä on syytä miettiä.. ollaa aika kieroa porukkaa..*nauraa*
Hmm, meixi on sen kannalla että inxast tulee vielä suomen new york
ei se voi olla.. sielt puuttuu WTC mihin Bin laden voi tyrmätä..*nauraa* toi oli kyl aika huono...*blush*
Rulettaa tosissann..
siis apua!
mylsällä, keltsulla, etc. vierailleena helsinkiläisenä voin sanoa etät tuolla todellakin asuu pelottavaa porukkaa
..mutta siitä mä pidän huolen ettei ne ala tätä paikkaa valtaamaan *vink**heiii**super*
Te jotka ette ole käyneet inkeroisissa,ette edes tiedä mitä pelottava on *super**super**igor**igor**pupu**uros**piis**dissaa**nauraa**pahis**iloinen*
mitenkäs tää nyt on mahdollsita, että kouvola on todellakin näin kovasti alkanut valtaamaan alaa... tää vaikuttaa jo mustakin pelottavalt... helsinki auta!!!!
(muokattu 13.3.2002 11:45:28)