Muista aina liikenteessä.....

Back to yleinen keskustelu O

[q]Vexe, 6.4.2005 21:36:
---
Juhgu,
-clip-

---


Joo ei noi neuvot paljoa auta... ei asialle voi mitään. Onneksi kaverilla on tuulilasivakuutus, niin ei tule aivan älyttömän kalliiksi. Uusi tuulilasi on nimittäin n. 1030e merkkiliikkeessä.
[/q]

Kuka on niin pässi että käy laittaa uudel lasin merkkiliikkeessä?
normi lasit aina 2-300 ja sadetunnistimella 4-600 tietty kannattaa aina kilpailuttaa...

[q]mayah, 8.4.2005 11:00:
Saahan ne nykyään suht helposti tyyliin tekstarilla rekisterinumeron perusteella. Mulla osu kans kivi tuulilasiin viime keväänä ja onhan se aika nihkeetä. Mut toisaalta, en mä tiedä monenko tuulilasin mä oon rikkonu. Sille ei valitettavasti vaan oikeen voi mitään.
[/q]
Kannattaa tietty muistaa, että autoa voi ajaa joku muukin kuin omistaja. Siinä tapauksessa tuo numeron saanti onkin hieman nihkeämpää.

Nopeusrajoitukset, Töyssyt ja muut hidasteet.

25m pitkä ajoneuvo ei aina mahdu kääntymään omalla kaistallaan*heiii* (joskus ollut lähellä ettei kolahda*vink*) Niin ja aina ei voi ajaa ihan joka mutkaan sitä rajotusten mukaista.

Muistakaa väistellä niitä kärpäsiä motarilla, mun tuulilasiin tuli pieni halkeama ku pörriäinen lensi sitä päin

[q]AiDoN, 11.7.2005 10:35:
Muistakaa väistellä niitä kärpäsiä motarilla, mun tuulilasiin tuli pieni halkeama ku pörriäinen lensi sitä päin
[/q]
Ettei ollu joku pien kivi mikä ton aiheutti. Nöi hyönteiset ku ei mitään hirveen kovaa materiaalii yleensä ole.

[q]Lost-Soul, 11.7.2005 11:00:
---
AiDoN, 11.7.2005 10:35:
Muistakaa väistellä niitä kärpäsiä motarilla, mun tuulilasiin tuli pieni halkeama ku pörriäinen lensi sitä päin

---

Ettei ollu joku pien kivi mikä ton aiheutti. Nöi hyönteiset ku ei mitään hirveen kovaa materiaalii yleensä ole.
[/q]

kyllä se kärpänen tai joku ötökkä oli! tuli pieni halkeama, ja sen yläpuolelle levähti kelta/mustat mönjät. Eikä siitä mitään napsahdustakaan kuulunu, mikä kuuluu yleensä ku kivi osuu lasiin.*ding*

Vanhat mummot on liikenteessä.

[q]AiDoN, 11.7.2005 11:04:
---
Lost-Soul, 11.7.2005 11:00:
---
AiDoN, 11.7.2005 10:35:
Muistakaa väistellä niitä kärpäsiä motarilla, mun tuulilasiin tuli pieni halkeama ku pörriäinen lensi sitä päin

---

Ettei ollu joku pien kivi mikä ton aiheutti. Nöi hyönteiset ku ei mitään hirveen kovaa materiaalii yleensä ole.

---


kyllä se kärpänen tai joku ötökkä oli! tuli pieni halkeama, ja sen yläpuolelle levähti kelta/mustat mönjät. Eikä siitä mitään napsahdustakaan kuulunu, mikä kuuluu yleensä ku kivi osuu lasiin.*ding*
[/q]

jos se kanto sitä kiveä ihan vittumaisuuttaan

Kamikaze ökkö ?

Mua ärsyttää:

1. Känniääliöt mitkä hyppii auton eteen/vaeltaa keskellä tietä..
2. Vanhat ihmiset/ihmiset jotka ei osaa liikennesääntöjä, hidastelee, tukkii liikenettä ja ajaa ihan päin v*ttua..
3. Ne porukat kun ei osaa ohittaa, änkee väkisin eteen yms.. 'koska mä oon vaan kimi räikkönen- tyyliin'
4. Sellaset kun ajaa ylämäkeen ni vauhti hiljenee ja alamäkeen taas kasvaa
5. Rattijuopot ja ne ketkä muissa aineissa vaarantaa muiden hengen, tappais ittensä sitte ennemmin.

Vilkun käyttö!! Moni on varmaan tästä jo valittanut mut jostain syystä se tuntuu joillekkin olevan hirvän vaikea asia muistaa. Ei se ole lisävaruste vaan sitä saa ja _pitää_ käyttää! Ite meinannu jalkasin kulkiessa jäädä auton alle hieman liian monta kertaa ku poukataankin esm. liikenneympyrässä hirveetä vauhtia yhtäkkiä päälle Onneks mitään ei oo kuitenkaan vielä käynnyt mutta hirvittää vaan pienten lasten ja vanhusten puolesta joilla ei oo yhtä nopeita refleksejä.

Toinen mikä ärsyttää on yleinen välinpitämättömyys ja ajatusmaailma että minä olen aina oikeassa ja minähän menen nyt... kyllä ne liikennesäännöt koskee ihan kaikkia ihmisiä.

Myös kuskit jotka provosoituvat helposti esm. edessä tai takana kulkevista autoista eivät ole vain ärsyttäviä vaan myös pelottavia, koska sellaisissa tilanteissa tulee helposti arviointivirheitä ja ruumiita Ei sitä tartte aina ajaa 20km/h ylinopeutta vaan sen takia että ku se toinenkin ajaa tai ku toi nyt mut ohitti... mikäs kiire tässä on valmiissa maailmassa?

Ite kuljen mieluummin omalla autolla perille ku ambulanssilla sairaalaan.

edit: typoil typoil

mä olen näitä 'MINÄ olen maailman täydellisin kuski'-ihmisiä, eli mua ärsyttää liikenteessä ihan kaikki. sunnuntai-ajelijat. se ettei pidetä valmiiks vaihdetta päällä kun valot vaihtuu vihreeks (siis tyyliin valot on jo vaihtunu vihreeks, muut autot venaa takana kun etummainen vielä hakee jotain ykköstä ----> valoista pääsee vähemmän autoja kerralla). ettei käytetä vilkkua. tai ajetaan parkit päällä tai ilman valoja. ei seurata muuta liikennettä ja yhtäkkiä ollaanki tukkeena keskellä risteystä eikä ykskään auto pääse mihinkään kun valot vaihtuu... (joka toinen aamu on munkkivuoressa tossa 1-tien risteyksessä yks auto keskellä kaikkee... argh!) moottoritiellä jäädään tupeksimaan ohituskaistalle. ihmiset jotka ei osaa peruuttaa!!!!! ämmät ratissa.

aaargggh. näitä on satojamiljoonia en viitsi edes alottaa.
mulle kasvaa aina sarvet liikenteessä... et oon varmaan loppupeleissä ite tosi vaarallinen kuski ku tuun niin agressiiviseks...
ja aina se olen minä joka on ratissa, koska en pahemmin ryypiskele...

koskaan en kyllä mitään itse ole mällännyt, tai mitään vaaratilanteita aiheuttanut. mutta mä oonki ajanu jo sen verran paljon autoo, et sitä osaa pakostakin jo hallita ajokkinsa about tilanteessa ku tilanteessa...
olen siis yksi niitä harvoja naisia, jotka osaa ajaa autoo...

[q]beyootch, 15.7.2005 17:30:
Jep jep
[/q]

Toi on ihan kuin mun kaverin suusta. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia.

Joku sviddupää perkele oli laittanut nastan keskelle pyörätietä. Nyt on sitten meitsiltä gummi puhki, eikä hajuakaan miten se korjataan.

Edesvastuutonta tommonen ihmisten kiusaaminen, että nastoja kylvää!!!

[q]Lyylikki, 15.7.2005 18:39:
Joku sviddupää perkele oli laittanut nastan keskelle pyörätietä. Nyt on sitten meitsiltä gummi puhki
[/q]

Kannattaa olla sellaset nakit pyöräs joista ei pienet nastat tai lasinsirpaleet mee läpi ;(

[q]Fyraett,
Kannattaa olla sellaset nakit pyöräs joista ei pienet nastat tai lasinsirpaleet mee läpi ;(
[/q]

No kun mä luulin, että ne on semmoset, kun ne on kuitenskin aikasta paksut. Ei sitten ollukkaan.

Siitä onkin näköjään tovi, kun tänne on viimeksi kirjoteltu...

Tänään oli vissiin joku "(pösilöt) urospuoliset liikenteessä"-pvä. Tämä kaikki tapahtui 15 minuutin aikana.
- Edelläni ajoi mies, joka puhui puhelimeen (ilman hf tietty). 4-kympin alueella nopeutta alle 30 km/h, ei kyennyt käyttämään vilkkua kiertoliittymässä jne. Voi taivas.
- Tuusulantie - Kehä I liittymä. Venäläisrekisterissä olevan suurehkon maasturin kuskin oli kai pitänyt kääntyä kehä itään, mutta oli ajanut ohi, joten peruutteli sitten hätävilkut päällä kehän siltojen alla. Niin sitä pitää.
- Kehä I liittymässä edelläni ajoi joku setä puhelimeen puhuen (ja joo, taas ilman hf) pienen pienellä kauppakassillaan. Ei siinä mitään, mutta kun pitäs päästä kiihdyttämään muun liikenteen sekaan 8-kymppiin ja setä köröttelee 20 km/h. Jiihaa.
- Kehä I - Tampereentien liittymä. Pikkupojat pientareella heittelemässä autoja lumipalloilla. Jee.
- Treen motarilla tuli ohitettua auto, jota ajoi miespuolinen hlö. Eipä aikaakaan, niin auto tuli täyttä vauhtia ohi. Eikä ollut eka kerta. Joillekin miehille ei vaan käy, että naiset ajaa niitä lujempaa. On se vaan jotenkin niin söpöä [size=5]= säälittävää[/size].

:D

O