Mistä olet herännyt?
Lattialta. Sänkyyn sammuin mutta aamulla lattiasta oli tullu mun paras kaveri!
Omasta sängystä, kaverin sängystä, sänkyjen vierestä. Vessan lattialta.
Parvekkeelta ja olin lähellä paleltua, vessasta patterin vierestä ja näköalatornilta
eteisen lattia klo 10.30 sunnuntaina. piti mennä jatkoille, filmi katkesi ovella.
rappukäytävä klo 08.30 sunnuntaina.
puisto Puijonlaaksossa klo 05.30 sunnuntaiaamuna.
tapahtui Kuopiossa 2001-2003 välisenä aikana.
[q]alek száhala, 12.8.2005 16:26:
halkopinon päältä...
[/q]
Tän mä oisin halunnu nähä..
Kuvittelen jos sen tilanteen niin hyvin..
Näitähän nyt jonkun verran riittää..
Sängyn alta oon pienenä heränny useestiki. Hyvä piilopaikka, huonot odottamisen lahjat.
Potalle tuli nukahdettua myöskin monta kertaa ja siitä sitten luonnollisesti herättyä
Puiston penkki on myöskin toiminut aika kiitettävästi, kuten leikkikentän eri hökötyksetkin.
Rannalta nyt on kesäsin tullu herättyä muutaman kerran, viime kesänä ihan keskeltä lavatanssien menoa kun päätettiin kaverin kanssa nukkua "pienet" päikkärit. Oli siinä sitten herääminen kun ympärillä on viidenkympin ja kuoleman välillä olevia ihmisiä
Tietysti autolla kun on reissannut niin siellä tullut nukuttua tai sitten teltassa.
Ja eipäs unohdeta kaikenmaailman jatkoja minne on tullu lähdettyä ja sieltä herättyä lattialta tai sohvalta tai pöydän alta tai riviksi kasatuilta penkeiltä
Ylivoimasesti oudoin paikka on kuitenkin paperiroskis ihan puolen kilsan päästä kotoa, illasta ei mitään muistikuvaa. En sitten vissiin ollut jaksanu kävellä kotiin asti
AIVAN! eikä muuten unohdeta erään yhtyeen keikkabussia (Hyi, rupesin miettimään minkä kuvan tästä lauseesta saa ja on nyt pakko korjata, että ihan tuli liftattua sattumalta kyytiin!)
Kummaa ettei kukaan ole viel sanonut että ois heränny metsästä -.- kaveri soittaa ja kysyy mis vitussa oon ja vastaus oli sama et "mis vitussa mä olen?!?" olin nukahtanu metsään ku piti mennä kuselle ja mua ei sit näkyny 2h. Pommisuojas, Kaverin pöydäl kotikaupungissa ja viimeinen muistikuva oli hesasta pippalois.
Dösän päätepysäkiltä *nauru*, lehtiroskiksesta, sekä putkasta darra nr.1 pahimmillaa.
edit: nii ja useemminki vessan lattialta heräten kaverin soittoo "ootsä tulos tänne bileisii ?!¿?" *känni*
Lähes aina vaan kotoolta ja omasta sängystä. Tylsä tapaus ilmeisesti.
suurimmaksi osaksi muistan heränneeni omasa tai poikaystävän sängystä kerran muistaakseni vessan lattialta
Hautuumaalta...Tai oikeastaan hautausmaan kiviaidan väärältä puolelta...Kotimatka baarista väsytti ja kuusen maataviistävän oksan alta löytyi kiva paikka koisia pahimmat humalat pois. :P
jatkoilta semmosen kaapin alta, vieressä paketti rotanmyrkkyä!!
saunan lattialta*igor*
[q]Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*
[/q] oikein!!! haha :D no ei. voevoeoewoe
itse olen herännyt melko usein nykyään todellisuudesta, joka on toisinaan ruusuinen ja toisinaan piikkisempi...
[q]Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*
[/q]
Siinä lauteilla on mukavempi nukkuu, varsinki näillä pakkasilla*vink**tirsk*
Sotalaivasta Santahaminassa
[q]remotion, 11.2.2007 23:02:
---
Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*
---
oikein!!! haha :D no ei. voevoeoewoe
itse olen herännyt melko usein nykyään todellisuudesta, joka on toisinaan ruusuinen ja toisinaan piikkisempi...
[/q]
pitäiskö heittää huonot vanhanaikaset läpät tähä välii..?
"Elämä on!"
[q]illusion, 11.2.2007 23:09:
---
Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*
---
Siinä lauteilla on mukavempi nukkuu, varsinki näillä pakkasilla*vink**tirsk*
[/q]
No olisit silloin tullu sanoo hei! Hyvä se ny jälkikätee on heittää jtn Einstein -läppää*nauru*
hmm..joskus nuorempana heräsin kotipihan keinusta, kun pihan pikku lapset olivat tulleet jo ulos leikkimään, ja heittelivät siinä ajan kuluksi muo pikku kivillä päähän.
Yritin minä niitä pelästyttää nousemalla ylös jä ärähtämällä*senkin*
mutta kun olin siinä jonkun aikaa torkkunut oli jalat sen verran turtana etten päässy ylös....
hetken mietin että mitä, helvettiä sitä nyt sitten tekis*ding*..muksutkin vaan nauro.
Noh äiti siitä sitten paukkas rapusta ulos, ja ystävällisesti (hämillään) talutti väsyneen matkaajan kotio nukkumaan*hihu**nukkuu**känni*
[q]casper-dj, 12.2.2007 15:38:
clip
[/q]
*släp*