bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

Back to klubitus.org O

[q]Jone:
Sijainti. ^___^
[/q]

Miksei se laske koordinaatteja, vaikka osoite on oikein?? Vai toimiiks tää vaan kehä 3:n sisäpuolella tms *ding**hahjust*?

[q]Puistokemisti:
Miks se laskee sijainnit päin per***tä
jos mä asun vantaalla ja mun kaveri hesan keskustassa, nii ei helvetissä välimatka oo sillon 5 kilsaa.
[/q]

tossa etäisyydenlaskukaavassa saattaa olla jotain feelua vielä.. mutta esim mä asun lähellä hesan keskustaa ja meidän välimatka on lähemmäs 14km?

Näköjään tullu tollaset ”olen [ ]dj [ ]promoottori” jne. kikkailut. Älyttömän näppärää, herutus on taas paljon helpompaa :)

[q]Sinza:
Miksei se laske koordinaatteja, vaikka osoite on oikein?? Vai toimiiks tää vaan kehä 3:n sisäpuolella tms *ding**hahjust*?
[/q]

Systeemi ei hyväksyny munkaan osoitetta, johtuen ilmeisesti siitä että siinä on kaksi sanaa. Otin viereiseltä kadulta lähimmän numeron, ja toimii ihan riittävällä tarkkuudella*hymy*

[q]JussiS:
Näköjään tullu tollaset ”olen [ ]dj [ ]promoottori” jne. kikkailut. Älyttömän näppärää, herutus on taas paljon helpompaa :)
[/q]

Joo, on se luxusta - varsinki ku pystyin
viattomasti hymyillen laittaan kaikkiin
kohtiin ruxit

[q]?:

Joo, on se luxusta - varsinki ku pystyin
viattomasti hymyillen laittaan kaikkiin
kohtiin ruxit
[/q]
Noi pitäis näkyy kyl fooruminkin puolella, eikä vaan profiilissa, nyt herutusmahdollisuuksia ei oo maksimoitu. :)

[q]JussiS:
Noi pitäis näkyy kyl fooruminkin puolella, eikä vaan profiilissa, nyt herutusmahdollisuuksia ei oo maksimoitu. :)
[/q]

Joo, esim. pousaus-indexi asteikolla 1-5 tjsp sen mukaan
monessako kohdassa on ruksi

todellisuudessahan toi kuitenki torpedois koko idean,
ku kaikki muutki laittais ruksit joka boxiin.

profiilit on 'laatikoitu',
ja mun mielestä ei kyllä oo tollai kivan näkösiä =(

[q]tiipi:
profiilit on 'laatikoitu',
ja mun mielestä ei kyllä oo tollai kivan näkösiä =(
[/q]

joo toi vähän vielä hakee muotoaan, kun sinne pitäisi tunkea niin paljon kaikkea uuttakin.. enkä millää haluis tehdä siitä monisivuista :P

ihania uusia hymiöitä

erityisesti tää on söpö

Viimeisimmät päivitykset on ilmeisesti onnistunut rikkomaan hymiöiden parseroinnin, enää ei tunnu toimivan kuin viisi hymiötä peräkkäin.
*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*

[q]Iso-D:
Viimeisimmät päivitykset on ilmeisesti onnistunut rikkomaan hymiöiden parseroinnin, enää ei tunnu toimivan kuin viisi hymiötä peräkkäin.
*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*
[/q]

mikä on aika jees juttu nykyään...*joo*

ihanat hymiöt!! keharitaptap

Jep, uudet hymiöt on tosi jees *aplodit*. Lisäksi on näköjään tullut tollanen ”tilastoja” tonne ylös, ihan kiva *joo*.

Tuol yläpalkissa on kaksi kertaa kilpailu ”palikka”, jos on kirjautunut sisään.

Tullu värejä teksteihin lisää. Selkeyttää huomattavasti.*joo*

Yksityiskommenttien uusi värisävy sattuu silmiin. Pelkkä kursiivi oli mielestäni riittävä.

[q]Epailija:
Yksityiskommenttien uusi värisävy sattuu silmiin. Pelkkä kursiivi oli mielestäni riittävä.
[/q]

Totta.
Varsinkin jos käyttää tätä oranssia teemaa
niin aika heikosti erottuu privatekstit.

[muokattu 26.1.2004 13:23]

[q](_I_):

Totta.
Varsinkin jos käyttää tätä oranssia teemaa
niin aika heikosti erottuu privatekstit.

[/q]
No eipä toi hirveen hyvältä näytä tällä K5 teemallakaan. Kyl edeltävä tyyli noissa teksteissä oli paljon parempi.

koska sivut muuttuu ja uusiutuu ja päivittyy ja kehittyy niin paljon koko ajan, pienempää ja suurempaa säätöä, ei jokaisesta muutoksesta viitsi erikseen kertoilla. siispä julistan nyt alkaneeksi featurebongauksen! 'jaa mikä?' kuuluu sieltä takarivistä. no featurebongauksen! eli aina kun bongaat uuden ominaisuuden, siitä voi hihkaista tähän topikkiin muidenkin ihmeteltäväks.

jotta saadaan pyörät pyörimään, tuulta purjeisiin ja vettä myllyyn, aloitan vihjaisemalla muutamasta pienestä muutoksesta/uudesta ominaisuudesta korteissa.

bongaus alkakoon.

O