Kuinka vanha olet?
27 x)
19, joulukuussa 20 tulee sitten täyteen....*huokaus*... mihen se aika oikein kuluu...*vink*
hips hei, kohta tulee 19 vuotta täyteen. Aika hassua, kun en ole vielä kerennyt kunnolla sisäistämään täysi-ikäisyyttänikään...
Juuri päässyt siihen oikeaan täysikäisyyteen eli 21v
Henkinen ikäni on semmoinen mikä nousee ja laskee hyvinkin nopeasti
[muokattu 2.8.2003 00:06]
Jos täyttää reilun viikon päästä 24, niin kumpaan sarjaan kategorioisin itseni, 23-24 vai 24-25?
Ennen en suostu nimittäin koko galluppiin vastaamaan.. (blondi)
24-veeeeeeeeeeeeeee*nauru*
Mut onnex näytän 16-vuotiaalta*vink*
mie oon 21*hymy*toi on siis fyysinen ikä*iloinen*
henkinen ikä:sikiö*hih*
20 tuli tänävuonna täyteen ja aika tasan puolenvuoden päästä tulee taas vuosi lisää.
[q]Cjet:
Jos täyttää reilun viikon päästä 24, niin kumpaan sarjaan kategorioisin itseni, 23-24 vai 24-25?
[/q]
23-24 ja jos haluat sen 24-25 niin odotat sen reilun viikon *iloinen**pahis**iloinen*
[muokattu 1.8.2003 18:04]
Virallisten papereiden mukaan 20 ja se on jo niin paljon, etten aina muista että kuinka paljon. Ongelmia tulee, kun en välillä muista edes syntymävuottani... Muistan kuitenkin täyttäneeni joskus 18, että siihen taisin jäädä.
Jonkun henkisen iän testin mukaan tais olla lähemmäs 25. Mutta tokihan välillä iskee mä olen niiiin pieni ja nuori-fiilis.
..Mua kiinnostaisi tietää, missä kuussa klubilaiset on syntynyt. Mitä on nimittäin profiileja selaillu, niin on tullu eteen kummallisen paljon joulukuussa syntyneitä. Mutta pitääkö tämä havainto paikkansa - olis kiva tietää..
Reilun kuukauden päästä 36 vuotta
[q]Sting Ray:
[/q]
Wohoooow ... kaveri on aika kypsäs iäs *iloinen**piis*
(nostaa hattua .. jos sellanen olis *piis*)
No prkl ... ihan liian vanha ....
*piru**piis*
Olenpas 18 vuotta, joulukuussa peräti 19
[q]Sting Ray:
[/q]
oho kuilukin jää kakkoseks =D
[q]Cjet:
[/q]
24v ellet halua kayda vaihtamassa viikonkuluttua vastausta ;)
27v. Oli ihan kiva nähdä tää äänestys, kun jossain vaiheessa kuvittelin, että täällä on melkein pelkästään nuorempaa väkeä. Vastaakohan tän äänestyksen tulos ikäjakaumaa myös bileissä?
20... Eli niin ku on sanottu: iso muttei aikuinen!
Tai no joo, en nyt olis tuosta isostakaan niin varma...
18, koht onneks 19
Ihan uteliaisuuttani aattelin kysellä kuinka vanhoja olette. Itse olen lähemmäs 3-kymmentä. Jos tarkkoja ollaan, niin 23 ja kohta 24...
Ja sit lukkoon vaan tää aihe, jos aikasemmin tällainen oli jo.