Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

Back to häröily O

157,5 ja hyvin ylpeä siitä.

181,5, ellen ole viime mittauksen(1997) jälkeen lyhentynyt.

160 cm kääk...*nyyh**eiei*
10 cm lisää niin ois ihan hyvä vois silti käyttää viel korkokenkii eikä näyttäis ihan älyttömän pitkältä

Oikeassa olet. Tää 170cm on just loistava pituus.

[q]Beatrix:
Oikeassa olet. Tää 170cm on just loistava pituus.
[/q]

Kade oon vaik ei sais olla

160 cm. En haluis olla senttiikään lyhyempi tai pidempi. Paitsi joissain erikoistilanteissa.

joku 174 noin ehkä

163cm, hyvin sitä on pärjätty

Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*

no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti tai sit miä kuljen silmät kii.. emt..

[q]Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*
[/q]

sust tuli just mun uus paras kaveri*nauru* harvoin tulee vastaan tyttöjä jotka ois muakin pidempiä
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*

[q]LauraLine:

sust tuli just mun uus paras kaveri*nauru* harvoin tulee vastaan tyttöjä jotka ois muakin pidempiä
ite joku 179cm ja oon aina halunnu olla lyhyempi. yks syy just kans se et miehen pitäis olla pidempi*iihhih*
[/q]

hhahahahaha voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D

[q]Mellu-:
hhahahahaha voin värvää yhen mun mittasen kaverin viel kans messiin sit sul ois kaks hormoonihirviöö kavereina :D
[/q]

sopii mulle*joo* sit pistetään kaikki viel kymmenen sentin korot jalkaan ja lähetään kolmistaan järkyttämään kansaa kaduille*pahis*

[q]LauraLine:
---
Mellu-:

---

sopii mulle*joo* sit pistetään kaikki viel kymmenen sentin korot jalkaan ja lähetään kolmistaan järkyttämään kansaa kaduille*pahis*
[/q]

Ei hyvä ollenkaan. Johan siinä alkaa pienempiä pelottaa

[q]LauraLine:
---
Mellu-:

---

[/q]

joo vapiskaaaaaa

186cm...muista "pituuksista" en sanokaa mitää...*hih*

192.5 cm lyhyt !

[q]Mellu-:
[/q]
Mitä sä teit että sait tossa iässä vielä lisää senttejä, venytit mittanauhaa?

Meidänhän pitää sit tehdä vertailua. Itse olen nimittäin (kai) 183. Jos olet mua pidempi niin

[q]Juhgu:
---
Mellu-:
Mitä sä teit että sait tossa iässä vielä lisää senttejä, venytit mittanauhaa?

Meidänhän pitää sit tehdä vertailua. Itse olen nimittäin (kai) 183. Jos olet mua pidempi niin
[/q]

hahaha emt... kai mun jalkapohjaan on tullu sentin verran lihaksia

174,5 eli 175....*nauru*

Voisin kyl ihan mielelläni kasvaa pituutta viel 10cm, mut aika hiljaselta näyttää..

O