Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
180.-182 Riippuen päivästä ;) juuri sopivan pitkä joka paikasta.. Ei saa olla liian pitkä eikä liian lyhyt vaan juuri sopiva.. se minä olen ;)
Niin ja toi onko lyhyt vai pitkä kaunis.. Hyi teitä kapea katsomuksellisia! Kaikki naiset ovat kauniita!!!
oli pakko mitata
162,3cm. noin tasan vuosi sitten olin 161cm... Sentti vuodessa^^
olen nurtsin pikku-g 2 ...pituutta huimat 162
193 cm. piste. :)
Jotain muuta ...perus 170cm
173 centtinen teletappi.
TeMpPu
perinteinen 1820mm
Pituutta löytyy 177. Mistäköhän sais muutaman sentin lisää, naiset kun tuntuu tykkäävän pitkistä miehistä
Mie oon varsinainen hukkapätkä,158 ja ½senttii. Ei vie paljoo tilaa, mahtuu joka paikkaan.. Oikeen compacti koko*hih*
tasan 180 eli aika perus
loistavat 168 centtiä
[q]Agentti:
176
[/q]no et kyl oo.. ku jos mä oon 177,5 ja musta sä olet kyllä pidempi..
lyhyt ja läski..162cm pituutta =)
Melkoinen kääpiö olen. 158 cm viimeisen mittauksen mukaan...
Kai sit jotain muuta eli ei minkään pituinen...
167cm, ei liikaa, ei liian vähän...
Paitsi mix kaikkien housujen lahkeet on silti liian pitkät???
Kai sitten olen liian leveä
mä oon yli 170cm ja oon muka lyhyt (kääpiö!). tota logiikkaa en ymmärrä. ehkä 190cm verrattuna lyhyt mut muistan lukeneeni jostain et naisten keskim pituus ois jotain 162cm. nii et musta mä oon kyl pitkä. tai ainakin aika pitkä.
Taisin vetää pohjalukemat ...
158 cm
175cm... Mutta jokainen kaverini on minua min. 10cm pidempi, etten paljoa tällä juhli... Musta ennustettiin aikoinaan muhkeat 169cm, että siihen katsoen voi olla suht tyytyväinen...*iloinen*
Pitkä.
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*