Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
On se muuten hyvä olla yli 180cm pitkä mies.... Naiset tykkää
[q]Elwira:
157cm
Olen vissiin klubituksen lyhyin
[/q]
Tänne on jo aika moni tähän mennessä tullut erheellisesti väittämään itseään lyhimmäksi. ;)
Mitkäs ne rekordiarvot ovatkaan nyt? 154 ja 202?
[q]Avernian:
---
alien:
On se muuten hyvä olla yli 180cm pitkä mies.... Naiset tykkää
---
Totta. Paitsi sitä pidemmät naiset.
[/q]
tykkää nekin... ;)
voisin kyl olla pitempi... 174... jos vaik joku 184 ^__^
topic vois olla myös painon kera...
182/82 ovat loistavat numerot ainakin omissa harrastuksissani. Ei liian kevyt, eikä liian painava. Nopea ja taipuisa *vink*. Eikä todellakaan kankea ja hidas..
[muokattu 14.11.2003 09:04]
Samat 182 ja 75...
[q]katai:
Olen aina halunnut olla 3cm pidempi mitä olen... emmekö ole koskaan tyytyväisiä? aina pitää olla jotain muuta mitä on ja parantaa itseään.. pituutta nut on vain vähän vaikea muuttaa..*huoks*
joku varmaan sanoo että hanki 3cm pidemmät kengät. Se on aivan eri asia
[/q]
Sama juttu ...olen 168cm...vaivaset 2 cm riittäis,et saavuttaisin 170 rajan...mut ei niin ei...
Pakko tähän on tyytyä.*igor*Kengät auttaa joskus, mutta sisätiloissa paljastun.*blush*
itsekin kuulun tähän lyhyiden joukkoon, 159cm. Mutta se ei tosin ole ikinä haitannut mua
sanotaan nyt vaikka, että alkaa 19
En ole niin tarkkaan mittaillut viime aikoina, mutta veikkaisin että 172-173cm / 53-54kg on tilanne tällä hetkellä. Ei siis pitkä eikä lyhyt, vaan ihan sopiva. Toisaalta annan kyllä aina tasoitusta käyttämällä vain ohutpohjaisia kenkiä, korkeammissa koroissa sitä rupeaa helposti tuntemaan itsensä goljatiksi.
Optimaalisinta on että kumppani on suunnilleen samaa kokoluokkaa. Välillä itse asiassa vähän huvittaa se kuinka samaa kokoluokkaa me Villen kanssa ollaan - pituuseroa neljä(?) senttiä ja painoeroa viisi(?) kiloa. Eli siis me voitaisiin käytännössä pukeutua toistemme vaatteisiin.
Pentele meitsi on just 179.5 cm nii piti pistää tohon yleisempää, kuulun siis massaan jes!
Tyytyväiset 162cm..
Ikinä ei ainakaan mitään haittaa ilmennyt pituudestani niin miks ei tyytyväinen..*hymy*
[q]Lightsi:
esim 197 hajotkaa!
[/q]
huh! onneks en oo noin ylitsekasvanu! joutusin pelaa jotain ärsyttävii pelejäki, kuten korista... *huokaisee helpotuksesta* *hikoil**vink*
169 on vertikaalinen ulottuvuuteni ja se on JUST eikä melkeen täydellinen pituus *plur**heiii**pelle*
[q]Hyzenthlay:
itsekin kuulun tähän lyhyiden joukkoon, 159cm. Mutta se ei tosin ole ikinä haitannut mua
[/q]
Yhtä pitkä kuin minä.
Eikun... Mähän olin viimeksi 159,5. iiiiih.
jotain päälle 170 eli aivan tarpeeks mulle*joo*
mä olen jäänyt tälläiseksi kääpiöksi 161cm*nyyh*
sellaiset 172cm eli riittääpi mulle...
183kg ja 70cm *ding**nauru*
164 cm viime mittauksessa selvisi...voisimpa olla edes hieman pidempi...=()
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*