päivän :)
[q]Ronie, 20.6.2007 15:54:
taitaa torstai sittenkin tulla jo tänään
[/q]
Sama juttu!
Tuo yks kaksilahkeinen *pihkassa**tirsk*
Viisumi hankittu ja matkaan enää viikko.
[q]anqqa, 20.6.2007 10:02:
pablo franciscon liput varattu <3
[/q]
Kuin myös Harmi, että olin koko työpäivän aina kahvitaukoon asti niin ajatuksissani, et ei saanu enää permannolle lippuja :/ mutta silti, PABLO *sydän**lmao*
taitaa torstai sittenkin tulla jo tänään
Voi perskeles, kuka meni myymään pablo fransiscon liput loppuun ilman että kysy minulta
Huominen enää töitä ja sit damiin ja viikko "lomaa" !! Ja huomenna saan maailman ihanimmat ja hienoimmat kestoripset *sydän* voin vaan herätä aamulla niin ettei tartte laittaa ripsaria ah. muuta kyl mut sitä ei
Oli kivaa nähdä yhtä tyyppiä.
olin tulossa lounaalta takasipäin duunii, rupes sataa vettä ja sit joku iha täysin tuntematon tyttö käveli päälle sateenvarjosa kanssa ja hymyili niiiiiiin kivasti
ja sit meni loppupäivä helposti, et oooon se joskus päivän piristys pienestä kiinni
Oma nainen. En ole ikinä ollut näin ylpeä kenestäkään.
Simply the best <3
Tuli tilattua vinyyliä discogs:ista!! Toivottavasti saapuu pian perille (100% nasty NRG)
Omenasiideri ja mansikat <3
Uutta tatskaa pukkaa vasempaan käsiverteen. Tällä kertaa tulee sen verta isohko et joutuu tekeen kahdessa osassa mut part1 alkaa oleen ready.
mä en tiedä miten päin olisin.
*sydän*
pakahdun.
[q]gaby, 20.6.2007 18:05:
Mun duuni *sydän*
[/q]
Missäs sä ny oot sit? PÅ:lla ?
Ihana aamu ja tänään on kiva päivä tiedossa
Pientä itsensä osittaista kasailua ja paniikissa aikaansaatuja asioita.
Mm. yksi puoli vuotta roikkunut asia tuli viimeinen hoidettuksi, mut kattoos nyt sit.
Vietetään jo huomenna jussia ja jääkaappi on täynnä herkkuja.
Broiditkin tulee tänne.
Kialla puolestaa oli tänään eka hammaslääkäri ja sekin meni ihanasti
Nyt on 2 hienoo hammasta alhaalla ja hampaiden pesua jo aletaan harjoittelemaan
Ihana olo ja itsekkin jo oon hävittäny 7.5kg painoa ja jumppa maistuu
Nyt ollaan jo ihan lähellä siinä pistettä mitä olin ennen kuin tulin raskaaksi ja siitä suuntana on vain alaspäin kunhan jussi on ohi niin sitten taas jatkuu tehokkaammin. Nyt herkuttelen broiskulla sallin jopa vähän jädee ja makkaraa.
Tänään juhannuslomille ja mökille uimaan ja saunaan.*sydän* Ai niin ja eka käväsee Tuurissa shoppailee.*iloinen*
sain pomolta 2kg lihaa juhannusbonusta! :D