päivän :)

Back to häröily O

[q]martina, 18.6.2007 13:18:
ai että ku alko päivä hyvin mellun spinning-tunnilla. jäi hyvät fiilikset ja hiki. :)
[/q]

mä ilmotan sit seuraavastaki täl viikol yks ja ens viikolla kaks

Pääsin kouluun, luksusta.

[q]Anne, 18.6.2007 20:58:
Meitsistä tulee opiskelija!
[/q]Onnittelut opiskelijaelämän uudelleen aloittamisesta.*aplodit*

Meitsistä tulee opiskelija!

Varasin tänään matkat damiin.....ja nyt odotellaan sitä lomaa*jiihaa*

haastattelu über hyvään työhön...

[q]Sand3, 19.6.2007 08:04:
Ihana nousta aamulla kun arska paitsoi kummasti piristää tuollainen ilmestys
[/q]

niin totta :)
ja sit fillaril töihin, kummasti heräs heti!

SÄHKÖÄ! VALOA! Talossamme on sähköt!

Koht lähtö landelle juhannuksen viettoon. Siel menee varmaan joku viikko tai vähän vajaa. Sit takas stadiin pariks päiväks. Sen jälkeen lähtö kamujen kans Jyväskylään ja käydään heittämässä pirates of päijänne kemureissu :) Siitä seuraavana päivänä luultavasti vielä kamun mökille takas tulo matkalla *känni* Tosta reissusta pari viikkoa niin nokka kohti köpistä (just buukkasin lennot) ja sieltä sit sukuloimaan malmööseen. Siel menee joku viikko. Sitten ton jälkeen pari viikkoa ja lähtö bulgariaan :)

Et joo-o, kaikenlaista reissuu ja kokkaretta löytyy ihan riittävästi tälle kesälle Ja toki sit kaikki kemut vielä tohon päälle. Ei pitäs ainakaan tylsää olla (tänäkään) kesänä

Paistaa se pvä risukasaankin. Oon voittanu Philipsiltä jotain, noin kk sitten voitin kosmetiikkaa Nivealta. Säästyi useampi kymppi : )

Toi meiän kisu kyl aiheuttaa hymyilyä Se on keksiny et on kivaa kinuta Sapsu-sedän olkapäälle hengailemaan Aika apina

Lippu varattu. <3

pääsykoe on ohi*jiihaa*

kohta pääsee näkee kavereita ja ihmettelemään uusia pyrkyreitä pääsykoebileisiin

ja samalla halvat hinnat, hih, saa nähä mitä tänää käy

huomenna pelaamaan ekaa kertaa elämässäni tennistä

jollain meidän työtekijällä oli tänään synttärit ja se toi mulle tähän palan kakkua...jostain syystä mä punaistuin ihan yhtäkkiä, okei sillä miehellä oli kyl niin hurmaava hymy

Enää tää ja huominen, niin 12 päivän työputki on ohi. Ja sit mökille! vaik on 14 pitkää tuntia viel edessä, niin oon jo ihan fiiliksissä

Tänään puskee vähän stressiä, mutta kaiken kaikkiaan on ollut kiva päivä. Tekis mieli mennä nukkumaan hyvillä mielin ennenkuin jotain menee perseelleen, jotta kaikki olis silleen niinq erittäin kivasti. Tai jotain.

I'll get me coat now.

maailman paras firma ja sen kortti

talviturkki heitetty taas oli kiva nähdä vpk:lla tuttuja ja jutella kaikkia asioita...tosi hyvä fiilis, vielä kun sitä sais raijattua itsensä suihkuun niin jep jep

O