päivän :)
kiva päivä kaiken kaikkiaa (ellei aamun luentoa lasketa mukaa) *nauru**sydän*
Ainakin neljä barbieta oli tunkenu ittensä pieneen Hondaan, joka oli väriltään helmiäisPINKKI. (*oksentel*) Kuski istui tiukassa etukenossa, nenä kiinni tuulilasissa ja muut tytsyt meikkasivat. Tämä näky tuli vastaan Kaivarissa.
Oma kypärä, ja mopoilu eikun vaan kivastuu..
ystävällinen asiakas, pienet sanat jaksaa piristää aina kummasti.
+on vieläkin tosi hyvä fiilis viikonlopusta.
Mä potkulautailin tänään ekaa kertaa töihin. Ässä peli*iloinen*
Ei helvetti. Eiliset firman juhlat pilkkuun asti, viideltä kotona. Ja nyt nukuin näköjää pommiin. Kymmenee mennes pitäs olla töis. Ja olo on.. *känni* HYVÄ TULEE!
lennotkin viimein maksettu! <3 :)
Enää 1 raportti tönöttää mun ja valmistumiseni tiellä... (toisaalta
siitä että yleensä joutuu noita raapustamaan, mutta onpahan sentään jo aika vähissä...)
Krapulapäivänä oikein kiva kuulla, että saa kannustepalkkion ku on niin hyvä työntekijä
[size=7]Olikohan pomo vielä kännissä..[/size]
lenkki tekee kyll niin hyvää*plur*ja muutenki niin *plur*olo
*sydän*KESÄ*SYDÄN*
Olipa ihan yliparas päivä hetkeen
Rakastan mun työtä Vantaan Vauvatalo Johannassa! Se on sikakivaa ja ne vauvat on ihania!
plus lauantaina on maailmanlaajuinen julkisen neulomisen päivä, ja meitsihän on niin siellä ruttopuistossa neulomassa!
Helevetin komee pukumies *kuolaa**kuolaa*
[q]UnityF, 4.6.2007 14:55:
---
kindertin, 4.6.2007 13:29:
Aamuinen neuvola
Meiän vauvat peppuilee *sydän*
---
aaw
monesko viikko meneillään?
[/q]
Tänään 17 täynnä
Kaverin poika osaa kutsua mua jo Jusuksi. Ei varmaan koskaan opi mun oikeeta nimeä
Ekat kesäjuhlat tänään :)
Toiset heti ensiviikolla :)
Noniin, nyt rupee olee äänenlaatu kohdillaa ku pääs vihdoinki testaamaan näitä uusii kossin kuulokkeit ja mp3soitinta. Voi kiesus että musiikki kuulostaa hyvältä <3
Sain pienen maalausurakan työkseni
Pitkäst aikaa oli hyvät fudispelit *hikoil**hymy*
Huolehtivat ystävät - kiitos!
Äippä on vielä Suomessa.