päivän :)

Back to häröily O

Suojelusenkelini <3

crissylle ISO kiitos kyydistä kotiin tänään, en tiiä mitä oisin tehnyt ilman sua. oot aikas ihana *sydän*

pistää hymyilyttää ku ajattelee miten ihania ystäviä mulla on.

h3lille halit kans, oot ihan parhautta myöskin

mun uleudet

olen lahdessa!!

Pussailu on kivaa

miulla on kaljaa *jiihaa**aplodit*

No pjerkele, nythän tää meni vaikeeks.. Aluksi sitä halus yhen tytön ja nyt kun homma näyttää toimivan, huomaa että tahtookin aivan toisen ihmisen huomion. EI VITTU, EI NÄIN! Ja molempii pitäis siis nähä.. Ja ehtii omistaa aikaa itsellekkin ja urheilulle. No good point on onneksi se et nyt vihdoin tupakointi on osa historiaa. Tavallaan kyl tää on aika hauska tilanne mulle Eli päivä on aika :)

-Careen

lahti

[q]ALIEN, 1.5.2007 11:14:
Suojelusenkelini <3
[/q]

"On pimeä korpi ja kivinen tie, ja usein sen käytävä liukaskin lie. Pianhan lapsonen langeta vois, jos käsi ei enkelin kädessä ois." Voi mun pientä jokaisen päivän hymyn lähdettäni. <3

Sain töitä

Nyt kun olen nykyään kunnon kansalainen ja maksan matkustamisestani, olin erittäin iloinen kun äsken bussissa matkalla keskustaan sain rahoilleni vastinetta, kun kyytiin hyppäsi kaks tarkastajairmaa :)

[q]Miinapiina, 1.5.2007 14:47:
crissylle ISO kiitos kyydistä kotiin tänään, en tiiä mitä oisin tehnyt ilman sua. oot aikas ihana *sydän*

pistää hymyilyttää ku ajattelee miten ihania ystäviä mulla on.

h3lille halit kans, oot ihan parhautta myöskin

mun uleudet
[/q]

pitää sitä ny kotiin päästä! =) oot sieki aika muikee;) *sydän*

lätkä

[q]UnityF, 30.4.2007 11:22:
Aivoton on suomessa. aivoton on suomessa

[/q]

Hih! en ole enää ihan aivoton kun olit niin kiltti ja ostit mulle aivot lahjaksi (vaikka ne olivatkin aika pienet..*tirsk*)
ainut ongelma on se, että ne ovat niin ällöttävän näköiset etten pysty koskee niihin niin ne on vieläkin lahjapussissa

[q]norbanki, 30.4.2007 11:19:
:) Yks semmonen ihana poika *sydän*
[/q]
Multa on kyllä nyt viety ihan totaalisesti jalat alta.

Ostettu uusi harrastusväline. Sinne meni se 6K mutta menköön.

[q]Sallakat, 4.8.2009 13:33:
---
Daniel Braun, 4.8.2009 13:22:
---
Sallakat, 4.8.2009 13:11:
kultsi kasailee sitä just kotona.

---

Kuullostaa että on mallia: "kasa lautoja, kangaspakka ja muut tykötarpeet" :D
Onnea, huonekaluostokset on aina kivoja...

---

hihi tuli se kolmessa eri osassa teltaalta kun sattuu olemaan iso kulmadivaanisohva niin ei oikein mahdu rekkaan kokonaisena ;D
[/q]
Ei se itseasiassa kyl pelkästään siitä rekasta/logistiikasta ole kii.
Osittain ihan tuotannollisista syistä.
+ se että jos olis mahdollista tehdä kokonaisena tuonnainen iso divaanisohva niin varmasti moni sen haluaisi kokonaisena, miettimättä sitä miten se kotiin kulkee ovista sisään.
Rekkaan varmaan mahtuu...

Lomapäivä <3<3<3

Mä oon rakastunut..

Kuumavahaan *hih**nauru*

Miks mä oon aina kärsittäny itteäni kulmien nyppimisellä kun sen voi tehdä paljon helpommin, kivuttomammin ja ilman verta?

Ostin maanantaina pitkästä aikaa uusia, ihania vaatteita. Löysin mm. uudet housut viime kesän kännipyöräilyissä hajonneiden lemppareiden tilalle sekä hupparityylisen takin, joka on niin ehana et haluisin pitää sitä päälläni koko ajan. Aini ja tulipa ostettua uudet tossutkin, kun noi vanhat oli jo todella kulahtaneessa kuosissa. Kesävaatteet on kyl ihania!

Aasialainen ruoka on vaan niin *sydän*

O