päivän :)

Back to häröily O

Pyörällä töihin ^___^

Broidin kanssa puhuttiin puhelimessa ja se itse kysyi mun tietokoneista. Lopulta hän päätti, että antaa nykyisen koneensa mulle, tähän varastoon lisäksi ja ostaa itselleen uuden. Nytten tulossa ~kolme kertaa tehokkaampi kone!

Tänään oli kiva päivä, huomennakin on kiva päivä

Kimon korjasi mun koneen ja nyt toimii lupparikin

Kohta kentälle ja lähtö Espanjolaan kahdex viikkoo*plur*

[q]anniharha, 24.4.2007 17:17:
Äskeiset Tiinan kanssa puhelimitse neuvotellut totaalirepeämis-tulevaisuudensuunnitelmat *iloinen**tirsk**nauru**lmao**pepsodent**sydän*
[/q]

*sydän* *tirsk**plur* *pepsodent**nauru*
Oli kyllä päivän piristys puhelu.

Äskeiset Tiinan kanssa puhelimitse neuvotellut totaalirepeämis-tulevaisuudensuunnitelmat *iloinen**tirsk**nauru**lmao**pepsodent**sydän*

Mä näin niin kivaa unta että oli oikein kiva herätä vaikka olis sitä unta kyllä pidempäänkin mielellään katellu ja vaikka herätys olikin ihan liian aikasin. Nyt kun jaksais vähän aikaa ahertaa ton opparin parissa niin sit voi lähteä kaverin uudelle kämpälle maistelemaan simaa ja munkkeja ja sit johki kaupungille illaks pyörimään. Kiva ilta tiedossa.

Uus luuri tuli, n95, eiku säätämää.

[q]Miinapiina, 27.4.2007 16:19:
mä tein sen

hetki sitten tuli puhelu, MÄ VALMISTUN!! uuuu jeAh!!!
[/q]

Hienoa!!!!!!!! ONNEA!!!*sydän*

Serkun polttareihin!

Juhannus viikolle sovittu leikkaus, aikaistuukin kuukaudella ja näin ollen koko kesää ei tarvii kipsi jalassa köpötellä. Mut iik, kolme viikkoa enää....

Tää on oli kyl piristävä uutinen, varsinkin kun tää viikko ei oo alkanut ollenkaan parhaalla mahdollisella tavalla. Aika pitkälti kaikki mikä on voinut mennä pieleen on myös mennyt pieleen.

Kiksukisun laskettu aika 8.-19.5. (jos vähä isolla haarukalla lasketaan)

[q]Jutu, 24.4.2007 20:21:
Uus kone
[/q]

Specs or stfu.

antivappu sujunut oikein smoothisti, pian taas arki! :)

[q]RiD,
Specs or stfu.
[/q]
Ei voi tietää. Veli tän osti ja mä vaan käytän tätä

mun kundi on shoppailemassa nykissa ja lahettelee kuvaviesteja ostamistaan mekoista ja koruista

Pääsen sittenkii hötömölö -kurssille
[size=9]pitää vaa ettii nyt joku hyvä jostain[/size]

diddidiidiiiii minulla on huomenna synttärit!*hihu*

Sain maksettua viimesetkin kaverivelat pois, ja nyt oon täysin velaton!

Plus että tää flunssa alkaa pikkuhiljaa jo helpottaa, enimmäkseen kurkku enää kipee, mut olo jo paljon pirteempi. =)

O