päivän :)
[q]*Mirri*, 26.1.2007 11:10:
Ootettu on joo. Mä taidan olla koko showsta enemmän innoissani kuin Santun pikkusisko jota ollaan sinne viemässä.
[/q]
Haha..ootte molemmat kyl ihan yhtä tohkeissaan*tirsk*
[size=8](No oon mäki salaa aika innoissaan mut ei kerrota kellekkää)[/size]
Mä sain vihdoinkin mun powerpoint esityksen kaiken historiasta aluilleen. Shiäh kun on taas itsetyytyväinen olo. :)
[q]*Mirri*, 26.1.2007 11:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*
---
Sä lämmität niitä liikaa. *joo**iloinen*
[/q]
Sä oot niin äidillinen ku neuvot*hihu**hali*!
Nää päivän :) vaan jatkuu
[q]Insinöörityösi aihe on hyväksytty. Sovi työsi tekemisen
yksityiskohdista valvojasi kanssa. Jos työn aihe tai muut tiedot
muuttuvat, muuta antamiasi tietoja vastaavasti.[/q]
Pääsee vihdoinki alottaa tuot!
[q]Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*
[/q]
Kandee muuten pikkasen roiskia vetta lettujen päälle ennen mikroon laittoa ni estää sen korppuuntumisen ja ite laitan aina max 20 sek. mikroon ni sit on hyvii
[q]mayah, 26.1.2007 07:33:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
Tää tulee tarpeeseen.
[/q]
todellakin.
[q]MaoTse, 26.1.2007 13:18:
---
Rubicon, 26.1.2007 12:29:
Käydään kirjottamassa tänään sopimukset ja sit meil on uus koti*sydän*
---
Ja kikatus jatkuu koko päivän...
[/q]
todellakiiiiiiii kikatus todellakiiiiiii *sydän*
Voi harmi! Voi hitto! Just kun oli sellai fiilis ettei yhtää olis huvittanu duuniin lähteä tänää ja hu. Kaverin mielestä viikon jatkunu kurkkukipu ei ollu normaalia ja passitti mut lääkärille. Ja angiinahan se oli! Voi dam!!!! Pomo-raukka!
Aamun :) Kömmin aamulla hirveässä pöhnässä suihkuun ja ei menny ku varmaan 10min ni muru tuli sinne perässä ja ilmotti, että voi heittää mut autolla töihin. Keitti vielä aamukahvitkin siihen päälle *sydän* Jakso työpäivänkin paaaljon paremmin
[q]Jammailija, 26.1.2007 11:31:
[/q]
Mä oon tortillojen grand masterilta Josbelta oppinut, et niitä pitää lämmittää kuivalla pannulla molemmilta puolilta silleen et ne vähän ruskettuu. Samalla kun sen kääntää voi siihen laittaa muutaman siivun juustoa sulamaan. Sillon niistä tulee ainakin mun mielestä hyviä, vähän rapsakoita mut ei ihan kivikovia.
Tosin mä en sellasesta ihan lötköstä ees tykkää, joten jos sellaista tavoittelet, niin sit ehkä kastelu ja mikroon.
Lisää lääkkeitä jos vaikka tämä saatanan tauti kuolisi. Oli poskiontelon tulehdus aluillaan.
Kiva viikonloppu tulossa :)
tein pitkästä aikaa kreikkalaista salaattia itselleni ja näin vielä hyvännäkösen mieshenkilön kaupassa kun unohtui salaattikastike ostaa edellisellä reissulla (toni ei vedä ny niitä mustia sukkia sitten jalkaa),ostin myös hyvii moilasen sämpylöitä ja kohta teen herkkuleipiä ja otan iiiison kipollisen sallaattia ja meen kattomaan jonkun leffan onnellisena tuolle rähjäiselle sohvan kuvotukselle.
ihaa kun on ollu aikaa itselle ja tänäänkin sama.. aaaaaah
paljon lunta *sydän*
[q]tanja, 26.1.2007 22:30:
Mulla on maailman paras äiti ja perhe <3!!!
*sydän**sydän**sydän*
[/q]
Voisin yhtyä tohon äitien hehkutukseen: Äippä kävi laittaa mulle kalakeiton ja hedelmäsalaatin. Lisäx se alko kuuraamaan keittiöni lattiaa, kaappeja (ulkoa ja sisältä, päältä myös), ovia, ikkunoita... *huokaus* Se häsellyksen ja perinpohjaisuuden määrä alko olla jo sitä luokkaa, että mun piti alkaa hätistelee pois ennen kuin mun stressi mittari alko nousee pahaenteisesti*nauru*.
Kiksutyynyt ja tulppaanien hoitaminen *plur**jiihaa*
[q]aapee, 26.1.2007 13:50:
Ymmärtäväinen esimies jonka kanssa pystyy puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
[/q]
Mikä se sellanen oikee on
Yks sellanen kiitos mullekki!
Siivosin koko hemmetin kämpän! \o/ Kylpyammekki kiiltää!
Paradise 2007 kirjaimellisesti nurkan takana!!
[q]Progress, 26.1.2007 23:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
---
ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas...
[/q]
prkl ei lässytetä! Mun testopisteet sulaa!*uros**nauru*
Murrrrmeli *plur**plur**plur**plur*