päivän :)

Back to häröily O

ihana aamupäivä perhetyöntekijän kanssa jälleen

Kohta lähtö helsinkii kullan ja pikkuisen kanssa

& kerrankin kivaa postii saapu

Nyt tuntuu että kaikki menee niinkuin pitää

Aivan ihanaa ollut ja kaikki mennyt hyvin :)

Sain vihdoin aikaseksi käydä uusimassa
jäykkäkouristusrokotuksen, joka olisi
pitäny uusia jo 2004...

Do

/win goto 23
*5h irkkail*

Loop

kuluneiden viikkojen yleisin irssi komento :)

On ollu aivan mielettömän hieno päivä *sydän* Aikaseen tuli lähettyä liikenteeseen ja kotona käyny sen verran, että vaatteet vaihto pari kertaa :) Prätkäki lähti liikkeelle sen verran, että sai sen peruun autojen kanssa ^^

Vast tokaa kertaa reenaamassa sairauden jälkeen ja meni ihan sikahyvin, eli en oo rapistunukkaa niin paljoo mitä odotin. Täst se lähtee!

Sinkkuelämää.

Sänky saapui joten sain vihdoin olkkarini takaisin, nyt tänne voi taas kutsuu frendejä kylään :)

[q]Oleanterinkukka, 25.1.2007 16:33:
Sain mummolta yllättäen 500 euroa!
[/q]

Voiku mäki saisin sun mummolta yllättäen 500 euroa

Sain mummolta yllättäen 500 euroa!

Kävin tänään kahvittelee ystävän kanssa jota oon viimeks nähny 7-8 vuotta sitten, oli kivaa ja töissä on mukavaa kun lapset on ilosii ja naureskelevii...

Meille tuli töihin tollanen uus vekotin. Mä en siitä ite nyt sen suuremmin lämpee, uus vekotin jolla tehä töitä. Toi pomo on mun päivän :) Jos ootte joskus nähnyt kun pienet lapset jouksee jouluaattona joulukuusen vieree ja ja alkaa aukoon paketteja silmät kiiluen, niin samalta näyttää täällä.

Elämäni ehkä noin viides aerobictunti; hyppy, loikka, mambo, kiinni, hyppää auki, notkista, köyristä, vasen, ristiin, oikea, ristiin, vasen -eiku- (oikeen kautta!) ympäri -eiku- loikka, ristiin- EIKU- ääääääääääääääääääääää -MINNE!?

sortsit vaan kaikille kanssabikkaajille*lmao*

nimim. oikea jalka? vasen käsi?

Ihana päivä tänään
Käytiin näyttää pikkuista mosso-mammalle ja kierettiin sit pitkin poikin helsinkii
Nyt sit kuuma suihku ja lämmintä kaakaota *sydän*

Ja lisää hyvää, sain maanantaiksi ja tiistaiksi töitä!!!

Paras ystävä sai eilen illalla pienen tytön <3.

Viime yön :) on se mies, joka uudestaan ja uudestaan onnistuu yllättämään mut hymyilemään (tieksä niin, että leukaan alkaa sattua). I treasure you. *sydän*

Ei enää montaa tuntii ja sit on le Weekend
kivoja ilmojakin luvattu, vois lenkkeillä ja tietty käydä salilla

Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

Se alko sitten viikonloppu, 5 päivää vapaata.*hihu*

O