päivän :)
Sain taas shoppailtua ison kasan joululahjoja ilman stressin häivääkään. *sydän*
Dösäkuski kuunteli konemusiikkia niin, että kuulin klippejä siitä dösän keskivaiheille asti.
Alan kathelee vapaapainia kohta.
[q]Freja, 11.4.2009 19:58:
---
antOn°, 11.4.2009 19:55:
..shit!
---
Äipän kaa todettiin että tästlähin kannustetaan vaan Leijonia :D (ja äiti viel totes että ei aio myöntää asuneensa Vaasassa) :D
Mut otti kyl aika koville, olin aika pettynyt nollapelistä :(
[/q]
Silti suurimman tappion mun mielestä koki Mestis. Jos Sport olisi kyennyt voittamaan, se olisi todistanut kiekkoilevalle Suomelle, et Mestiksen kärki pystyy pelillisesti haastamaan liigan hännän ihan tosissaan. Ja täten nostanut Mestiksen asemaa entisestään. Siksi Goljatin voitto nyt hieman harmittaa. Ei mulla mitään Ässiä vastaan ole, pois siitä. Kuilu kuitenkin sarjojen välillä pysynee ennallaan. Mut ei näitä(-kään) pelejä voiteta jos ei maalia(-kaan) saada aikaan. Se on fakta. Saapahan Tami nyt golffaa 1,6 M euron edestä koko viikon. Luulis tohon hintaan sisältyvän rangapallot & caddy.. :D
tänää Haltialan luontopolulle tepastelemaan
Heräsin aamulla vähän tokkurassa mut suht virkeenä.. Katoin kelloa, joko tarvii nousta: 05.19; vielä voi nukkuu pari tuntii
Ja tänään ei ees pahemmin väsytä, varrattuna tän viikon aikasempiin päiviin..
sain aamukahvee
en ollu muistanu ostaa kaupast kahvee, ni en eilen saanu
mut tänään sain
lähtee pv mukavasti käyntii kupposel kahvee ja yhel syöpä kääryleel
HYVÄ OLLI!
:D
"Tuoreen tutkimuksen mukaan suklaa nimittäin ehkäisee sydänkohtauksen riskiä" -Iltalehti 16.11.06. Kuppi kaakaota päivässä siis :) Ei mennyt karkkihyllyllä käynti tänäänkään hukkaan ^___^
Tänää koulun pikkujouluristeilylle Tukholmaan!! Tuleepa sinne viel kauppatieteilijöitä muistakin kouluista. Onneks sai töistä vapaata*känni*
*hikoil*KUNTOPIIRI*hikoil*
Kämppä on nyt hippasen siisti, parin tunnin urakalla sai aikaan ihmeellisyyksiä (ööh mitäs sitä loppu loman sitten tekisikään *ding*). Plus löysin kaupasta rosterin kiilloitusainetta.
Oon ollu nyt ylhäällä 23 tuntia jo ja vaikka alkaa väsyttää ni olipas kiva koulutuspäivä tänään! Huomenna lisää
Sain ehkä yhden kaverin käännytettyä tulemaan mun ja yhden kaverin mukaan Radeihin
[q]Individual, 25.1.2008 13:38:
Aurinko.
Need I say more?
[/q]
nuff said.
sain viimein suoritettua suursiivouksen!
Vapaa päivä :)
Uusi auto*plur**kuolaa**iloinen**pepsodent**pahis**nauru*
Elämäni ensimmäinen tv-lupatarkastus. ^^ Oli tyyppi vähän "o_O" kun totesin hyväntuulisena, että "Ei ole telkkua. Tule vaikka katsomaan!" "Jaa no kun kerran..."
Tuli taas lähdettyä pidemmän tauon jälkeen salille ja ai että teki hyvää Ja sunnuntaina ehkä uudestaan
Ihana "pikku-siskoni", joka pakotti mut viel töiden jälkeen salille. Oon iha tupla ja kuitti. Sika hyvä treeni ja hiki lenti.
haha, tuli flashback viikonlopun reissulta, taju hyvä baarimikko, kaato suoraa pullosta kossua suuhun ilmankos sitä on muistissa blackouttei.
asiaa !