päivän :)
Tuhlasin yli 100 egeä kaikennäköiseen pikkuiseen tilpehööriin*plur*
On mukavaa, kun voi välillä opiskelijanakin hemmotella itteensä*sydän*
Töitä tosin pitää tehdä...
Me*sydän*Me
Kulta *sydän*
Niin ja kullalle puikoilla olevat hymykissa -kirjoneulelapaset
Vähän meillä on kiva porukka koulussa
Ihan ältsi hauska risteily takana!
Sain hoassilta kämpän <3
Mun autossa on kohta kaikki talvirenkaat!
Huomenna leffaan ^__^
Pikkuveli totes tossa, että mullahan menee ihan kivasti. Ja niinhän mulla meneekin, kivaa
ihana ylan ylangin tuoksu kumpuaa tuoksukynttilästä... on hämärää.. vain kynttilät minä ja musiikki*plur*
pääsen vissiinki soittaa tunnin setuskan ihka ensimmäinen semmoinen
Hih, näin viime yönä sellasta unta, että onnistuin vaihtamaan biisin Tonin Dj-vehkeillä, eikä kukaan edes huomannu että mä vaihdoin ne. Oli siinä kyl muitakin pieniä yksityiskohtia mut emmä muista enää. Pitäis varmaan alkaa pitämään päiväkirjaa unista ja hankkia joku unikirja ja alkaa sit tulkitsemaan niitä joskus sitten kun on aikaa.
Pienestä se on onni kiinni.
Hitsi.
Ei sille vaan voi mitään, ihmiset on oikeasti aika kivoja.
Juuri kun luulin, että maailma on ihan - piip - paikka.
[q]zeuzz, 14.11.2006 23:33:
aah :) päivän löytö: Spam-energiajuoma. Maistuu samalta kuin Red Bull ja on puolet halvempi! :D
[/q]
Tuostakin vielä halvempi on Powerking, joka löytyy ainakin Heinon tukusta 65snt tms per tölkki, kaipassa joku 95snt. Oliskohan ollut alepa missä tota oon bongaillut. :P
Tää päivä meni paremmin kuin odotin.
[q]ezzy, 15.11.2006 06:51:
---
zeuzz, 14.11.2006 23:33:
aah :) päivän löytö: Spam-energiajuoma. Maistuu samalta kuin Red Bull ja on puolet halvempi! :D
---
Tuostakin vielä halvempi on Powerking, joka löytyy ainakin Heinon tukusta 65snt tms per tölkki, kaipassa joku 95snt. Oliskohan ollut alepa missä tota oon bongaillut. :P
[/q]
heh :) kiitos vinkistä. seuraavana alepaan siis.
enää 8h 40min tätä tuskaisaa työviikkoa jäljellä!
Tänään ois elukkaohjelman kuvaukset, musta tulee miniteeveejulkkis!
..ja perskule ku jännittää.. *hikoil**pökr*
tästä päivästä voi tulla yks elämäni parhaista..! Voin tulla ilmotteleen ku kaikki o sovittuna=)
Oikeastaan eilinen päivän :) Ylioppilaskyläsäätiöltä tuli soitto että oon sijoittunut jonossa sen verran hyvin että pääsen tammikuussa valmistuvaan uuteen taloon: ~3km keskustasta, ihan oman laitoksen vieressä ja hulppeat 35m2 erillisellä makuuhuoneella. En oo ihan varma, mutta koska asunto on ekassa kerroksessa saattaa siinä olla vielä oma "terassi" parvekkeen sijaan. Parasta tossa on kuitenkin vuokra, sillä 374/kk sisältää myös veden, sähkön, lämmityksen ja yliopiston netin
Olen onnellinen.. *sydän*
vaikka tänään onkin perusnihkee maanantai, niin ainaki tämä
on viimeinen Electronic Arts -viikko! ei enää ankeita peliongelmia
perjantain jälkeen! <3
+ tänään tapaamaan uusia oppilaita, pian oon oikee opettaja! :)
[q]akiapina, 15.11.2006 11:25:
Parasta tossa on kuitenkin vuokra, sillä 374/kk sisältää myös veden, sähkön, lämmityksen ja yliopiston netin
[/q]
Aika hyvin ton kokosesta kämpästä. Mä maksan about saman verran _huoneesta_
Nään tänään yhen mukavan ihmisen
[q]mayah, 24.11.2006 08:15:
...+ et mulla on epäilemättä maailman paras poikaystävä *sydän*
[/q]
Ei voi olla, koska mä olen täällä..
palkkapäivä ja eka päivä uudessa duunissa.. jännää