päivän :)
[q]Nacu, 2.10.2006 12:43:
Mun uus hieno upee sykemittari!! *sydän*
(nyt näyttää 65, onk se paljo vai vähä? *täh*)
Vaatii ehkä vähän tutustumista vielä tää masiina.
[/q]
Normaalipulssi ihmisillä pitäisi olla noin 60 - 100 lyöntiä per minuutti...
Hyväkuntoisilla pulssi voi olla allekin tuon 60. Itselläkin kyllä on vaikken tietääkseni ole järin ihmeellisessä kunnossa, mutta ilmeisesti sydän on.
Mun uus hieno upee sykemittari!! *sydän*
(nyt näyttää 65, onk se paljo vai vähä? *täh*)
Vaatii ehkä vähän tutustumista vielä tää masiina.
[q]Annakins, 2.10.2006 12:31:
---
UnityF, 2.10.2006 12:08:
Mut paras tänä aamuna vaavi käänty kaheksi tunniksi oikee päin
Voi sitä riemuu kun tunsin potkuja kyljissä
Vaikka se käänty nyt uudelleen perätilaan niin nyt tiiän et sillä on viellä tilaa kääntyy oikeepäin ennen synnytystä
---
Millon sul on laskettu aika?
[/q]
marraskuun 23 päivä että ei enää niin pitkä aika
Suvi ja suklaakeksi pelastaa illan*hihu*
Intian matkan reittisuunnitelma on valmis 5 viikkoa ja se on menoo se
[q]BB_turone, 2.10.2006 22:53:
Matikat on ohi
[/q]
Onnittelut! Milloin tiiät menikö läpi?
Reilun viikon tauon jälkeen taas juoksentelemassa ja se ihana sininen hetki töölönlahdella kun taivaalla kuultaa pilvenhaituvat, veden yllä leijailee usva, kaupungin valot loistaa vastarannalla ja sorsat käyvän yöpuulle kaislikon suojaan. Kaiken kruunaa hyvä musiikki ämpärissä
[q]KooKie, 2.10.2006 11:04:
Hei neiti PÄIVIENVIEMÄÄ ja DR. PHIL voi pistää päänsä perseeseensä, koska sieltä löytyy salee parempaa katottavaa, kuin mitä noi sun lempparisarjat on.
[/q]
Ei Dr. Philiä, mut mä vannon Oprahin ja BB:n nimeen Et ehkä ollaan kummatki yhtä pohjamudissa?
freessi olo, ja tänää saintin kemut.. ja viikonloppu tietysti.
Lamminta liki 30 astetta!!! Rannat tosin aika kivisia, mut ihna keli ja tuulahdus ja meren kohina ja aallot. Hyvaa ruokaa ja juomaa ja ennen kaikkea ihanan rento ja vapautunut olotila. Terveiset Rhodokselta!
Ekat "treenit" puoleen viikkoon.
[q]Marianne, 1.10.2006 17:01:
flunssa alkaa olla kohta selätetty*pepsodent*
[/q]
Jee sua uskaltaa taas pussata
pikku kisuli tepastelee rasvattavana olevan paistinpannun luo ja lipaisee rasvaa.
Seuraavan parin tunnin aikana pikku kisun ohjelmassa: pesua, lipomista, pesua, lipomista, lipomista, pesua, lipomista, lipomista, pesua, lipomista... *nauru**nauru**nauru*
maailman hauskin *purrnauskis*
[q]BB_turone, 2.10.2006 23:00:
---
Nitta, 2.10.2006 22:57:
Onnittelut! Milloin tiiät menikö läpi?
---
Tulokset tuli julki 21:21 ja läpi meni
[/q]
Hieno homma
*sydän*. Muuta ei tarvi.
Eräs ihminen sai hymyn kasvoilleni ja piristi iltaani
Sain tänään kirjotettua yhtä lehtijuttua vihdoin ja viimein Vielä olis kyllä semmoset.. ömm.. kymmenisen juttua kirjottamatta + kaikkien muiden (ja myös omat) jutut taittamatta
pääsin tummahipiäisen bussikuskin kyytiin, joka kaahas ja tööttäili -siinä oli jotenkin elämisen makua ja hymyilytti vaikka pisti kompuroimaan istumapaikkaa hapuillessa.
Olipa kiva päivä vaikka hieman puuduttava olikin.
oikeestaan tuon harjottelijan tulo onkin ihan ok,
laitoin sen pipetoimaan niin itse pääsen nettiin